środa, 24 lutego 2010

Prawobrzeże...

... to nasz najblizszy rywal. W 1 rundzie było 6:6 mimo, ze prowadziliśmy już 6:2, to wówczas ja stanąłem na bramce, bo Lopez krwawił z głowy:) jednym słowem... działo się!! Czas na rewanż, napisałbym coś więcej o tym meczu, ale po co - skoro spora część drużyny ma w przysłowiowej piździe bloga i piszą nieliczni. A potem, przed meczem zastanawiamy się ilu nas będzie, 3ech do pola czy może 9? Bo jeden nie umie wejść na bloga, drugi woli dymać żonę, a trzeci z czwartym zapomniał, bo zupa okazała się za słona.

Eppe - Prawobrzeże, niedziela, godz. 13:00

16 komentarzy:

norbi pisze...

Jestem:)W sumie to P i R maja z tym problem...wczoraj napisalem do nich esa po tytulem:ze do weekendu jak nie wejda na bloga po sezonie robimy nara.
Bedzie fajna giera w niedziele moge zagrac w ataku!:P

lopez_27 pisze...

a Ty Norbi nie powinieneś mieć jeszcze jednego meczu pauzy??
Tak czy inaczej jak powszechnie wiadomo MNIE NIE MA :) Powodzenia.

Lukas pisze...

mnie jeszcze nie bedzie niestety...ale przyjde zobaczyc meczyk;) ja nie mam w p*** bloga i druzyny;) a chce byc w 100% sprawny;)

wski pisze...

Ty Łuks jestes rozgrzeszony:d

Anonimowy pisze...

Jestem..
-Model-

Krefcik pisze...

jestem, a zupa będzie po meczu... mam nadzieje, że nie zasłużę na zbyt słoną ;)

Anonimowy pisze...

bede rowniez i tym razem,skupmy sie na obronie jak im pukniemy kilka bramek,arekb.

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje ze bede jak sie wykuruje...mam kontuzjee ... ale zagram z kontuzjaa... bo bronie:P hhe -Michu

Rocky pisze...

Jestem Panowie.

wski pisze...

Michu:)
nie mozesz zawieźć!!!

wski pisze...

są chetni na mecz od Kuby??

Anonimowy pisze...

ja tak jak cos,arekb.

Anonimowy pisze...

Ej koledzy mam do was pytanie nie zwiazane z mecze.... Czy ktos z was wie moze gdzie szukaja kogos do roboty?? najlepiej kierowcy kat b?? czy na budowe? pomocnika?? jak cos napiszcie mi na blogu dzieki- Michu

Anonimowy pisze...

na meczu raczej jesteem z noga coraz lepiej... z lekkim urazem moge grac:) - Michu

norbi pisze...

Ja chetny na cd jak zwykle ps.Arek Be przynies mi mecz z carrefurem bom nie ogladalem jeszcze..

Anonimowy pisze...

ok wezme,mam jeszczec jakies plytki to je tez zabiore,arekb.