środa, 10 lutego 2010

Eppearance-Konsbud niedz.12

Panowie wasz kapitano jest troche lekko mowiac podqrwiony wiec przerwa dobrze mi zrobi,choc szczerze mowiac moim marzeniem bylo przykryc Zura:)
Z mojej strony prosze was zagrajacie fajna giere ,bawcie sie dobrze ,bez napinki i wynik koncowy meczu jest mniej wazny:)!Jak chcecie moge pokierowac z lawki.
Sqlad:Lopez/Golab-Rocki,Model,Arek Be,Krefcio,Pawel36,Robert,Seba,Lukas.
Zagracie w kapokach,albo prosba panowie z Konsbudu (Zuro,Darek)przyniescie czarna koszulke EPPE.!!!

18 komentarzy:

norbi pisze...

humanos-majewski 5-5

Anonimowy pisze...

Jestem..
-ModEL-

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

lopez_27 pisze...

melduje się między słupkami

wski pisze...

no i ja jestem!!

Krefcik pisze...

jestem, Rocky też!

Anonimowy pisze...

No dobra jak bedzie Seba i Rocky to nie przyjezdzam...Pozdro - Michu

CrowD pisze...

ja tez bede :)

norbi pisze...

Michu rozumiesz graja sqladkowicze ,ale szacun dla ciebie ,ze chciales pomoc.

Anonimowy pisze...

No ja rozumiem spoko...- Michu

wski pisze...

profesja - dominatura 7-4!!!!!

Anonimowy pisze...

hejka z daleka!!co jest kurna - chwile mnie nie było na stronce a juz porażke widze! tak naprawde to pieprzyc wynik!!najważniejsze jest cieszyć sie grą i nie naPInać sie - pozdro dla wszystkich-mój powrót coraz bliżej a więc pewnie porażek przybędzie hehe ARAŚ

norbi pisze...

Profesja sie wzmocnila i EPPE zaskoczyla,jak widac nawet lidera ogarnela no coz takie zycie...
Aras pewnie wygrzewasz dupencje gdzie na bahama ,ale ci zazdroszcze:)
Wracaj,wracaj bo sila ataku potrzebna na wiosne,Michu na ciebie w 2 lidze tez bardzo liczymy,mam nadzieje Robert z kazdym mecze bedzie wracal do formy...

wski pisze...

no wlasnie sie nie wzmocnila
nie ma u nich info ze ktos doszedl

Anonimowy pisze...

poprostu graja na maxa ambitnie,arekb.

Lukas pisze...

jestem:D

Krefcik pisze...

to dominatura się osłąbiła... nie było Milanowicza.

norbi pisze...

Robert i Pawel dali znac ,ze beda na meczu,ale nie umieli odpowiedziec dlaczego nie chca wejsc na bloga ...moze jutro niech ktos ich zapyta bo moze sie wstydza ?haha