niedziela, 17 stycznia 2010

Szacun i czapki z głów !!!

Dla wszystkich obecnych dzis na meczu!!
To było pod względem taktycznym od dawien dawna najlepsze spotkanie Eppe!
Konsekwencja, zajebista klepa z udziałem bramkarza, rywale biegali jak dzieci we mgle. Zaczeło się od problemow ze składem, w 10 minucie dojeźdza Paweł, mamy jednego na zmiane, a rywale chyba z 10ciu!
Do przerwy prowadzimy 3:1 poźniej 6:2 ale brak sił daje znać o sobie i ... robi sie 6:6, na szczęście w ostatniej akcji zdobywamy brame i mamy upragnione 3 punkty!
Wielkie dzięki dla Micha za obecność, bez niego nie byłoby tego wyniku. Tak grając dobrze w defie za tydzień możemy zabrać Dominaturze pierwsze punkty w sezonie! Szkoda tylko, że mecz o 9ej:(

EPPe - MAJEWSCY 7:6 (3:1)
bramki: 5 - seba, po 1ej: norbi i arek be!

8 komentarzy:

Lukas pisze...

gratulacje ;)

Anonimowy pisze...

tapo ilosci kurtek w szatni sadzilem ze pogramy w 4 i nas zloja niemilosiernie,zaczelismy meczy z zalozeniem ze Seba gra na szpicy a my bronimy w trojke poki nam sil nie braknie,Michu na bramce wiec mozna pograc z nim jak z 5 zawodnikiem,szybka gra z klepy z wykorzystaniem naszego LUX kipera i Majewski biegal od skrzydla do skrzydla za pilka jak dobry owczarek niemiecki na spacerze w lesie,pilka chodzila od nogi do nogi robilismy przewage dwoma podaniami i Seba robil to co do niego nalezalo czyli wkurzal rywali pakujac im do siaty 5 bramek,Norbi dolozyl piekna brame z wolnego ja z podania Pawla36 z kontry i jest super 6-2.Sil braklo po 10 min drugiej polowy i po naszych bledach rywal doszli nas na 6-6 na 30 sek przed koncem meczu.Ale Eppe nie poddaje sie po takich ciosach,pada haslo robimy im bramke,Seba zaczyna idzie pilka na tyly, Michu wyprowadza akcje idziemy wszyscy na bramke rywala,pila wedruje do aktywnego Krefcika na skrzydlo ten podaje do mnie ja mu odgrywam klepe,Krefcik podaje pod bramke gdzie czeka Seba i Norbi,leca obydwoje do pilki Seba jest pierwszy ... strzela.................................................................minela sek.... i............................................. zajebista radosc! GOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!! Szpakowski by sie spuscil gdyby to komentowal,Seba tonie w objeciach kolegow i 3 pkt nasze bo po 20 sek sedzia konczy spotkanie.Mega szacun dla wszystkich za ten mecz.Wpisowe 190zl,nagranie meczu 25zl,takie emocje bezcenne.arekb.

norbi pisze...

ja jestem w takim szoku caly dzien ,ze nie wiem co napisac i od czego zaczac,bo dzisiaj zagralismy dokladnie tak...jak sobie wymarzylem dzien przed Majewskim i po meczu mialem wrazenie z reszta dalej mam,ze siedzielismy wszyscy gdzies razem ustalajac taktyke!!!fajnie mamy cd,Seba juz ogladal mial napewno wiele radosci w domu:)
Ambicja to jedno,ale inteligencja gry bezcenne:)!

Ernest Sereck pisze...

Ozesz... a mi sie dzis cala noc snil HALP ... przesiaka czlowiek do kosci tym :( Mimo ze okolo roku nie gralem, heh :)

Moze jeszcze kiedys zagram, plecy mi troche odpuscily. Ale nie martwcie sie, najpierw potrzebowalbym z 2 miesiace treningow hehehe :)

Pozdro, nie uwierzycie ale brakuje tez czlowiekowi... zimy. Jak sie przezyje 28 lat w tym klimacie to organizm sie domaga zimnego wiatru na morde z rana !!!

wski pisze...

ciekawy jest terminarz dla czołowki, wszystko do konca pierwszej rundy moze sie jeszcze zmienic, bo, dominatura gra z ...nami i tanką!!!
tanka z konsbudem (kibicujemy ekipie Żura) i dominatura, my z dominatura i carrefourem, podgonic nas moze majewski, maja bowiem na rozkładzie humanos, profesje i tieto, prawobrzeze natomiast grac bedzie z profesja i seepointem. Jakbysmy zdobyli 6 pkt.... ok - na rozkminianie przyjdzie ejszcze czas:)

norbi pisze...

Serek to wpadnij pograc z nami,ale najwazniejsze pytanie jest takie;czy bedziemy nadal eppe i czy bedzie firma Jumy dokladac do naszej gry? Ja z mojej strony moge objecac ci ,ze jak ktos nie wplaci do 5 kolejki zapomni o grze u nas.

norbi pisze...

ale mam zakwasy qzwa raz w tygodniu granie troche malo...

Anonimowy pisze...

AHOJ z dalekiego Meksyku!kurcze aż mnie szlak trafia,że nie mogę z wami świętować sukcesów-wogóle szacun dla wszystkich za wyniki-klepiemy widzę każdego jak chcemy!jak tak dalej pójdzie to mam nadzieję,że już razem na koniec sezonu powitamy 2 ligę.Mój planowany powrót do domu i jednocześnie do drużyny przypadnie na około 10go kwietnia,jak Norbi już wspomniaj brakuje nam tego chociażby jednego dnia w tygodniu treningu,może coś się uda z tym zrobic,POZDRO DLA WSZYSTKICH do zobaczycha!!! ARAS