czwartek, 5 listopada 2009

Derby, derby, derby

Nie byłem na meczu, nie widziałem gry ze spotkania z Profesja, ale jak przekazał mi Norbi jeśli nie ulegnie ona zmianie o 180 stopni to znowu nie mamy co marzyc o podium w HALPie. Dlatego przed meczem proponuje zbiórke w szatni około 13;40 by sobie pogadać jak grać by wygrać. wiadomo, ze nam mecze derbowe, jak ten z Devilsami za bardzo nie wychodziły, oby teraz było inaczej.

EPPE - KONSBUD - niedziela, godz. 14

Prosze potwierdzac obecność, na dzis ze znakiem zapytania Lopez, czekam na info od Gołębia, alternatywą jest Szymon w bramce; a w polu: Paweł, Czypol, Arek, Araś, Model, Seba, Lukas, Krefciu, nie wiem co z Michem.
Jeśli przyjdzie i przede wszystkim zdeklaruje się, że z nami gra to wówczas ciągniemy zapałke kto siada na trybunach:)
Musimy byc w maxx 8 osób do pola!!!!!!

15 komentarzy:

lopez_27 pisze...

mnie nie ma. nie jest dobrze i nie zapowiada się na lepiej. Powodzenia

Lukas pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

jestem w niedziele - aras

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Lukas pisze...

jestem chory wiec nie wiem czy sie wyrobie. jesli bedzie was juz 8 do pola to ja nie gram. powodzenia

Krefcik pisze...

jestem

Przemo pisze...

Też jesem. :)

Anonimowy pisze...

co tu za szpiedzy pisza.....?????arekb.

wski pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
czypol pisze...

czypol bedzie.

wski pisze...

Gołąb solennie zapewniał, że będzie:)
A Michu ma mecz w Pucharze Polski, więc skład mamy na dzis taki: Gołąb - Arek B, Krefciu, Paweł, Seba, Araś, Czypol - nie wiadomo co z Lukasem, Modelem - brak Micha.
U rywali zagraja Dariusz ZET i Przemysław Żet:)

norbi pisze...

heello:) Panowie pozdroo dla wszystkich z zajebistego sydney...juz wiem czemu sereck nie chce wracaj hehe i te azjatki:PPP
3-mam kciuki jutro za dobra gre:)

Ernest Sereck pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Do dzisiaj(2kolejka halp) nie dostalem odpowiedzi od Micha,wiec rozumiem,ze nie bedzie gral z nami.Potrzebuje ludzi zdecydowanych i chetnych gry, zdolnych placic wpisowe.Termin platnosci mija...Tylko pytanie:czy dopisujemy kolege Jarka (obronca,dobry grajek) ,zreszta mam jeszcze dwie inne osoby chetne,czy gramy 9 ludkami do pola -wpisowe 190zl.Ja jestem za opcja bez dopisywania(wiecej gry ,wpisowe o jakies 12zl wieksze,ale warto:)
Seba zalatw o co prosilem z Witwickim...
Panowie prosze robic przelewy za halp=a ,bo nam sie kasa konczy w Australii:)
Dobra napisalem sie i ide na plaze nurkowac:P.pozdroo
Norbi

Anonimowy pisze...

tylko się nie zgub Norbi w tej rafie koralowej :-) aras