środa, 7 października 2009

Mecz sezonu??!!

To juz naprawde sam finisz rozgrywek sezonu 2009 w naszej lidze. Przed nami trzy mega wazne mecze; ten pierwszy juz w niedziele. Wygrana lub remis zapewnia nam minimum drugie miejsce, jednak jako, że jest realna szansa na pozycje pierwszą.


TEN MECZ MUSIMY WYGRAĆ!!!!!


l trudny, majacy indywidualność w postaci Milanowicza. Lastrico ostatnio postraszyło nas wygrywając 18:7 z Mulitmedia, ale w drugiej lidze takie mecze jak ten czy z Bokaro będą co tydzień, dlatego pisać kto będzie i jak ze składem!!! Z kolei w poście poniżej piszcie czy gracie w HALPie i jakie macie opcje dotyczace ligi pod balonem.

Dla przypomnienia opis meczu z pierwszej rundy, który z Lastrico zremisowaliśmy, mimo iz mieliśmy ich na widelcu. Gdybyśmy wówczas wygrali teraz byłby zaj spokój w tabeli a tak mega walka o kazdy metr boiska i zwycięstwo w niedziele przed nami!!!

#Eppe/Konsbud - Lastrico 6:6, 2009-07-05 godz. 10:00.#
Pierwsza bramka spotkania padła już w 3 minucie a jej strzelcem był Milanowicz z Lastrico. Gospodarze bardzo szybko doprowadzili do remisu bo w 4 minucie Żurowski pięknym strzałem pod poprzeczkę pokonuje Cydzika.Od tego momentu obie drużyny zagrały ciekawie kombinacyjnie z duża iloscią podań.Eppe mogło prowadzić do przerwy wyżej ale Zima nie strzelił bramki z rzutu karnego.Warto również odnotować że goście stracili dwie bramki po fatalnych błędach defensywy.Druga połowa to zdecydowanie przewaga Lastrico.Gospodarze cofneli się do obrony.W końcu w 13 minucie drugiej połowy Krzyżanowicz z Lastrico strzela bramke kontaktową i jest już tylko 5-4.Do końca meczu obie drużyny grały agresywnie z dużym apetytem na zgarnięcie 3 punktów.Ostatecznie spotkanie kończy sie remisem.

Od autora: pamietacie ten mecz?? Mega z konterki nas pojechali i zamiast trzech punktów, był jeden... Teraz taka nonszalancka gra, kiedy przy rogach idziemy wszyscy na ich pole karne nie może się powtórzyć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eppe/Konsbud - Lastrico VIP, niedziela. godz. 11:00

---------------------------------------------------------------------------------------------
A tak przy okazji, jakby ktoś mial ochote, to zapraszam na Organic Tea Matcha
Sencha
- strona i firma z Australia, Sydney. Health food, organic Japanese green tea. Panowie zignorujcie ten link oczywiście, to nie dla was tylko dla kolegów z najwiekszej wyszukiwarki na swiecie :) Pzdr.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dopiero co ogladalem ten mecz,dzieki Norbiemu ktory jako jedyny dal mi ta szanse abym sobie poogladal nasze mecze/Lukas tez dal mi plytke-dzieki/ mysle ze gdyby kazdy mial okazje ogladnac/PONOWNY APEL DO TYCH CO KISZA PLYTY W DOMACH-PRZYNIESCIE NA MECZ/ to bledy ktore popelnilismy w niedziele nie powinny miec miejsca,ogolnie duzo strat w akcjach indywidualnych-szczegolnie w napadzie,glupie kontry z rogow-te powinnismy rozgrywac krotko bez wrzutek-bo po nich tracilismy najwiecej bramek no i wiecej i szybsza gra pilka,jak damy im czas na powrot to bedziemy walic w mur,tego Milanowicza trzeba chyba wyciac na poczatku/zarcik oczywiscie/ nie jest gosciu jednak bardzo szybki i mozna go pokryc,tylko nie wolno mu zostawic nawet pol metra placu bo bedzie kiepsko panie Lopez,jestem w niedziele,arekb.

Anonimowy pisze...

jestem - aras

norbi pisze...

Zespol nabiera charakteru,a pokazuje to ilosc traconych bramek.Wlasnie w meczu z estymatorem,gdzie dlugo widnial wynik 1-1 gralismy swoje,czyli budowalismy fundamenty od wlasnej bramki.Co do Milanowicza musi miec chlop plastra i Arek mozemy grac na zmiane wlasnie na niego z tylu...Nie bedzie Pawla 36 co uwazam za wielka strate w defens,ale ja licze na walke naszych pozostalych chlopakow oraz walke calej druzyny jak w ostatnim meczu!

Lukas pisze...

jestem gotowy na walke!

Przemo pisze...

Wygrana daje nam praktycznie 100% AWANS. Nie trzeba więcej pisać, żeby podkreślić rangę tego meczu... i to jest zajebiste, adrenalina na maxa.

wski pisze...

Bokaro - Mistrzowie Końcówek 9 - 12 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

szampany w lodowce????

Anonimowy pisze...

fajnie by bylo gdyby na ten wpadli nieobecni kontuzjowani-Czypol jak tam z Toba,arekb.

czypol pisze...

ja na 99.9% bede. od dawna zamierzam wpasc na jakis mecz ale nie mialem okazji - albo pracowalem, albo gralismy wczesnie i nie mialem sily wstac.
aha - jestem naturalnie tylko w roli kibica...niestety...

Anonimowy pisze...

Jestem ! Michu ! jak chcecie moge kryc samego Milanowicza:D taki plasterek:d

norbi pisze...

Michu ty lepiej strzelaj.Mialem okazje pokryc Milanowicza w red boxie i mysle (jak pisalem wyzej)damy rade!Szampany mamy z Arkiem przygotowane,ale dopiero na Devilsow:)Jak dobrze licze wystarczy wygrac jeden mecz z pozastalych 3ech do rozegrania...?:)!

norbi pisze...

Serek ,a ta tea to przygotuj dla chlopakow z druzyny i przywioze na halpa:)Ost.moja przyszla szefowa poczestowala mnie wlasnie herbatka z singapuru i bylo ubogo przez 15 min hehe:)

norbi pisze...

Z cyklu nie moge dojechac na twrdowskiego,dam wam na smiech czy placz...? komentarza z pogon.v.pl

Noooooooooo jak posłuchałem sobie wczoraj komentarzy z trybun w 1 połowie to zjarzyłem skąd taka wysoka oglądalność tańca z gwiazdami. Myślałem, że to stare babska oglądają a to się okazuje, że "kibice" Pogoni nabijają oglądalność. Ku..a wszystko wiedzieli o tym programie. Nie dziwota, że na wyjazdy nie ma komu jeździć-przecież nie mogą opuścić swojego ulubionego programu. Po 22 latach jeżdżenia muszę niestety to napisać: POGOŃ PO CO WY GRACIE jak WY "kibiców" debili macie?
Data: 08.10.2009 21:00 / ~qqłka

Anonimowy pisze...

gratulacje chlopaki za lidera ja niestety nie mam ostatnio okazij aby wpasc na jakis meczyk, teraz tez niestety mnie nie bedzie mam nadzieje ze na sezon zimowy sie ogarne i bede czestszym bywalcem na tenisowej...
daniel

Anonimowy pisze...

jestem-dario