poniedziałek, 5 października 2009

10 Edycja-HALP 09/10

Ludziska reasumujac posta o zblizajacym sie halpie nie doszlismy niestety do porozumienia z jednym ze sponsorow. Decyzja o zalozeniu wlasnej druzyny przez naszego kolege Przemka Zurowskiego firma Konsbud bedzie samodzielnie radzic sobie na boiskach przy tenisowej. W zwiazku z tym podam szczegoly nadchodzacego sezonu:

  • Nazwa druzyny moze zostac dwu czlonowa,gdzie pierwszym czlonem bedzie Eppearance natomiast drugi mozemy wymyslec sami...:)
  • Skladka za caly sezon bedzie wynosic 190 zl od zawodnikow grajacych w polu,natomiast 100zl bramkarze.
  • Wystartujemy w 3-lidze

    Bardzo prosze wszystkich o okreslenie sie dosc szybko oraz wplaty do 30 pazdziernika, poniewaz jak wiadomo wyjezdzam i chcialbym miec wszystkie sprawy dograne.

    Przelewem podaje Numer Konta:

    77 1160 2202 0000 0000 9186 9379

    Norbert Antos
    ul.Zyg.Starego 5/9
    70-504 Szczecin

    Tytulem: HALP 09/10
  • 11 komentarzy:

    Anonimowy pisze...

    Ja powiem tak jak bede mial kase do 30 pazdziernika bede gral z wami....Jak nie to trudno moze na druga runde wtedy dam rade bo wyplate mam 10 listopada dopiero...Michu

    Anonimowy pisze...

    Norbi ten termin trzeba troche przesunac bo niektorzy maja wyplaty pozniej wiec bedzie klopot,ale niech kazdy na 100% potwierdzi chec grania w Eppe lub w nowej ekipie Przemka bo zrobi sie zamieszanie tydzien przed ktos nagle powie ze gra tu a nie tu,arekb.
    P.S. rozmawiam z potencjalnym nowym sponsorem,ale na szczcgoly za wczesnie

    Przemo pisze...

    W sprawie, o której mówi arekb, proponuję spotkanie przed najbliższym meczem. Gramy o 11, więc można o 10 się spotkać i pogadać. Jest problem zbyt dużej ilości osob do gry na HALP więc niech się każdy zastanowi i wypowie gdzie chciałby grać. Na SLS i tak będziemy grali wszyscy razem, więc nie jest to pożegnanie na Amen. Trzeba teraz skompletować dwie a nie jedną drużynę.

    wski pisze...

    ja ide w sobote na wesele wiec nie liczcie na to, ze wczesniej przyjade pogadac
    ale ja jestem i kasa tez bedzie!!

    norbi pisze...

    No spox PANY chyba nic sie nie stanie,jak ktos wplaci kase w listopadzie tylko panowie deklarowac sie.
    Zuro co do spotkania o 10tej rano moze lepiej pogadac po meczu,jak to cokolwiek zmieni? Ja uwazam osobiscie,ze druzyna eppearance,wczesniej pogon.v.pl byla,jest i BEDZIE,dlatego nie zamierzam rozdzielaj jej na dwie,trzy ekipy itp...zrobilo sie nas za duzo OK.zaproponowalem rezerwy,ale kazdy to powie,ze sie wszystko rozpadnie po podzialach.Buduje to wszystko,staram sie organizowac jak mi czasu starcza...wzmocnienia itp.
    Przemek,a zastanowiles sie czy masz czas zajmowac sie swoja nowa druzyna,bo uwierz mi jest to czasochlonne itd,itp

    Anonimowy pisze...

    jestem na meczu i do gry w EPPEARANCE w tej rundzie niestety jestem do dyspozcji tylko do grudnia - rejs - powrót w kwietniu i dalej walka o punkty:-)aras

    Krefcik pisze...

    Przywiązałem się do Eppe i mam nadzieję, że rak ma większość. Grać do końca roku mogę w weekendy, jednak bez grudnia. Od 1go do 31go mam urlop daaaaleko od kraju, więc w tym czasie odpadam.

    Ernest Sereck pisze...

    Bedzie dobrze :) Ja mam jeszcze jedna koszulke (moja - nr. 28 moj ulububiony....), zostawilem ja sobie na pamiatke i mam w Australii ze soba, planuje powiesic w gablocie :) Mam nadzieje, ze nie bedzie potrzebna? Wtedy zamowilismy 11, wiec powinno zostac akurat 10 sztuk dla was. Ja juz chyba koncze kariere, bo mam mega problemy z plecami, przynajmniej jak gram na "duzym" boisku przez pelne 90 min... Ale jesli juz, to zakonczylem z podniesiona glowa, jako kapitan druzyny pilkarskiej w Australii hah :) Pozdro zza morz i oceanow !!! :)

    Lukas pisze...

    jestem na sezon HALPa w EPPE!

    wski pisze...

    wczoraj sponsorem Pogoni została firma EPa
    czujecie jakbysmy sie zaj nazywali jakby oni byli tym drugim członem??

    EPPe-EPA:D:D:D:D:D:D

    Anonimowy pisze...

    ja gram w eppe,arekb.