poniedziałek, 26 października 2009

Kazdy mecz= gryzienie trawy!!!

Panowie grupa juz oficjalna,wydaje sie mega ciezka,ale jak chcemy grac o klase wyzej to...musimy grac o klase wyzej:)Sezon Halp zawsze jest bardziej elektryzujacy,mecze sa bardziej zaciete,a fakt,ze nie mamy zespolow typu Luzersi sprawia ciekawa walke do ostatniej kolejki:)

W ten piatek godz. 21 gramy z profesja.Piszcie w komntarzach jak z obecnoscia?
Prosze wszystkich o zabranie 2 dwoch kompletow stojow!

1.       Eppe     
2.       Tanka
3.       Majewski Stefan
4.       Prawobrzeze       
5.       Seepoint
6.       Tieto
7.       Carfour
8.       Lastrico dominatura.pl   
9.       Profesja
10.    ZS Skurcz II
11.    Konsbud

27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

aparat moge zabrac,czy doobry-nie wiem,zdjecia robi,arekb.

Ernest Sereck pisze...

Norbi wyslij mi wasz squad na maila, to was wpisze dzis do admin'a strony HALP. Pzdr.

wski pisze...

mecz w piatek o 21ej
chuj chuj chuj
mam radio do 22ej i chcialem o tej porze mecz, jesli juz mamy grac w piatek bo jest niedaleko z radia i chuj chuj chuj
nie zagram:((

Anonimowy pisze...

gramy w czarnych?? strojach,Czypol wez koszulke jak bys nie gral to chociaz na fotce wszyscy beda-prawie wszyscy-,arekb.

Anonimowy pisze...

Norbi bez pucharu i dyplomu nie przychodz,arekb.

Lukas pisze...

ja mam puchar a Żuro dyplom ;)) jestem oczywiscie! ;D

wski pisze...

no i juz mamy 11 teamow w grupie..

norbi pisze...

Arek wez mi cd na mecz,bo musze zgrac dla brata.
Zuro zadeklarowal ,ze wpadnie z dyplomem na fotke,Seba,Czypol oraz pozostali co nie graja tez mogli by podjechac.Zdjecie druzyny zrobimy odrazu po zakonczeniu meczu tj.ok 22.

wski pisze...

ja nie podjade
podkurwiony ze nie moge grac od razu p oradiu ide na wodke
stad nie mam transportu na HALPa
prosilem o mecz o 22 i chuj
robcie se fote beze mnie!!

Przemo pisze...

Seba nie przejmuj się. Ostatnie nasze zdjęcie jest beze mnie, a chcę przypomnieć, że byłem jednym ze sponsorów. Nowe zdjęcie w nowych strojach sponsorowanych m.in. przeze mnie, zobaczyłem na stronce HALP... zatkało mnie wtedy szczerze mówiąc.
I co byś sobie pomyślał, nie trzeba być jakimś tam naukowcem, żeby pomyśleć, że mają Cię w d... i tylko Twoja kasa jest ważna.

Przemo pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

to cos jak z plytami,piszesz prosisz i tak poniektorzy maja Cie w dupie...wszystko dziala w dwie strony,arekb.

czypol pisze...

Ja mam dwie sprawy.

sprawa numer jeden - powoli zamierzam wracac (znowu). nie wiem czy na piatek czuje sie juz gotowy. chetnie wkrotce bym pokopal - najlepiej jakbysmy mieli jakas gierke w przyszlym tyg. nie wiem tez czy na piatek sie wyrobie - jakbym dal rade to moze wezme na wszelki wypadek stroj...?

sprawa nr 2 - do organow organizacyjnych. w zwiazku z tym, ze caly poprzedni sezon (sls) spedzilem poza skladem - wnosze o zaproponowanie mi zmniejszenie skladki na halp. od razu mowie - nie chodzi o kase, bo nie ma z tym problemow, ale o zasady - mysle ze tak bedzie uczciwie. uprzedzam tez potencjalne kontrargumenty - nie chodzi mi o to zeby kazdy placil mniej dlatego ze ma kontuzje i nie zagral w kilku meczach - bo tak sie juz w moim przypadku zdarzalo wielokrotnie i zawsze placilem pelna skladke - ten przypadek jest jednak szczegolny, bo nie gralem praktycznie nic...
zeby sprawa byla jasna i przejrzysta - pisze o tym na forum - tak, aby jesli ktos mial cos naprzeciw, mogl sie wypowiedziec.

gdybym nie zdazyl dojechac w pt. - powodzenia!

norbi pisze...

Mail do Halp:
Robert prosba o mecz 1 kolejki w Piatek najlepiej z Profesja ,bo w slsie tez
zaczelismy od profesji i byl awans:) Ale rywal nie tak wazny jak wlasnie
piatek i Godzina wieczorna.21-22
Pozdr.Norbert Antos

Seba nie jestes jedyny,ale rozumiem twoj bol,bo tez bym cierpial...Krefcio i ktos jeszcze... prosil mnie o piatek wczesniej,bo wyjezdzaja na Swieto Zmarlych.Ja po meczu lece na 5 tyg.do jednego ze sponsorow,ktory nie zagral od 8 miesiecy u nas.Odczuwam pewna aluzje(moze jestem przewrazliwiony),ale naprawde mozna sie upomniec tak jak Czypol wyzej o swoje...mi tez za to nie placa ,a u uwierzcie oddaje duzo serca.
Jak moge sie wypowiedziec w sprawie skladek,a nie tylko je zbierac i prosic sie o nie to powiem tak:Wiele osob placilo za caly sezon,a mieli podobna ilosc wystepow co Czypol...(Lukas,Krerfcio,Aras).

Ernest Sereck pisze...

Czypol - jezeli ty zaplacisz mniej, to ktos musi zaplacic wiecej. Matematyki nie oszukasz.

Przemo - o ile pamietam w dniu zdjecia miales kontuzje i nie grales pierwsze 5 czy 7 meczow... Ustalalismy na BLOGu ze bedzie fotka, zeby przyjsc, wziasc aparat, etc... Poza tym mogliscie zrobic nowa fotke milion razy .. a nie teraz po latach jakies wyrzuty.

Pzdr.

norbi pisze...

A tak poza tym piatek godz.21 czy to jest zla pora,zeby miec relax na Swieto Zmarlych i weekend?
Napisalem Seba tak w mailu,bo nie chcialem calkowicie ustalac grafiku dla nas ...nie wypada i tak ida nam bardzo na reke w wielu kwestiach...chcialem dobrze dla wszystkich.Co mysla teraz osoby za ktore zaplacilem kase(cd,bokaro o innych nie pamietam)glowa w ziemie? Zasady trzeba jakies wprowadzic ,bo robi sie burdel:(

czypol pisze...

z drugiej strony jak ja gralem mniej/wcale to ktos zagral wiecej...matematyki nie oszukasz...

ja nie prowadze statystyk innych - kto ile gral itd. watpie jednak, zeby ktos ze skladkowiczow w calym sezonie zagral tak malo jak ja w ostatnio zakonczonym...(przypominam - zagralem de facto w dwoch meczach - z devilsami oraz z profesja)
i nie byla to kwestia checi / pracy czy czegokolwiek, ale po prostu zdrowia - wypadek losowy...

Anonimowy pisze...

jeszcze nie zaczelismy a juz mamy kupe problemow,co do skladek zawsze jest tak ze 1/3 oplacal jeden sponsor,1/3 drugi i 1/3 pozostali zawodnicy,wydaje mi sie ze placimy za druzyne nie za siebie, chyba wiekszosc z nas zna ryzyko grania w pilke w halpie--kontuzje,brak czasu i swiadomie sie na to godzi ze moze mu sie to przytrafic w jednym,kilku kilkunastu meczach,rozumiem Czypola ale gdyby tak do tego podejsc to nie byloby fer do Arasia,Serka Krefcika,Norbiego i reszty druzyny bo skladka wtedy bylaby 400zl,Czypol bierz stroj i zobaczysz ze sie jeszcze nagrasz w halpie za dwoch,arekb.

Krefcik pisze...

alew składzie eppe sie nie widze...

norbi pisze...

Nie wiem kto ogarnal ten sklad co jest na stronie halp heh,ale to nie nasz team, czy oddal Damian koszulke?

norbi pisze...

A tak wogle to sto lat Serek z okazji 30 urodzin:)

czypol pisze...

nie fair? - serek placi, bo jako sponsor uzycza nazwy pod druzyne. aras z tego co wiem to nie placil.

a czy ktokolwiek, kto wiedzialby ze nie zagra w danym sezonie wcale, zaplacilby skladke? (oprocz sponsorow) - zapewne nie, bo skladki ustala sie pomiedzy tych, ktorzy graja - mniej lub wiecej, a nie zawsze liczba skladkowiczow byla rowna - mniej osob placi, skladka jest troche wyzsza, ale jest tez swiadomosc ze gra sie wiecej...

poza tym przypominam, ze bywalo juz tak - a jestem z druzyna 7-my albo i 8-my sezon - ze gralem nawet mniej niz polowe spotkan w sezonie i nigdy nie roscilem zadnym pretensji...

nie wiem czy ktos z wymienianych osob uwaza, ze byloby to nie fair wobec nich - ja uwazam, ze to jest nie fair wobec mnie! - tym bardziej, ze wlasnie ze wzgledu na druzyne odpuscilem kilka meczow, nie staralem sie "probowac" wracac w waznych meczach wlasnie po to, aby nie oslabiac was brakiem formy w walce o awans mimo, ze teoretycznie jako skladkowicz mialem prawo sobie wejsc i pograc...
i przypominam rowniez - nie wnosilem o uchylenie skladki, tylko o jej zmniejszenie - nie zalezy mi na zadnych oszczednosciach - chodzilo mi tylko o symboliczne ZMNIEJSZENIE oplaty - szkoda tylko, ze temat zwyklego gestu musze zaczynac sam...
ale juz nie ma tematu - zaplace calosc, bo jak powiedzialem nie o pieniadze mi chodzilo...

Krefcik pisze...

nie było Zimy, więc i koszulki nie ma... Teraz trzeba walczyć o dwie, też tą Modehowską.

Anonimowy pisze...

STO LAT Serek,witamy w klubie 30,arekb.

Ernest Sereck pisze...

Thx guys :) Czypol - mysle, ze zle zaadresowales swoja prosbe (do kogo, do zawodnikow, do mnie?). Problem polega na tym ze to nie jest oplata jak za bilet na autobus ale skladka, czyli jak ktos zaplaci mniej, to ktos musi zaplacic wiecej.

Mysle, ze wszyscy doceniaja twoje poswiecenie ale szczerze mowiac malo kto ma czas na ponowne przeliczanie skladek, itd, etc..

Poza tym to bylo bardzo powazne odstepstwo od zasady rownego podzialu (JEDYNYM wyjatkiem jest zrezygowanie z rundy i uprzedzenie nas z gory, jak robi to Aras - dzieki temu mozna przeliczyc skladki odpowiednio).

Takie dawanie "ulg platniczych" z powodu kontuzji czy innych wydarzen losowych SIE NIE SPRAWDZA. Koszt "zarzadzania" takim systemem (aby na koniec wyszla suma = wpisowe) jest za wysoki + zawsze kazdy bedzie nie zadowolony... Ktos powie ze gral 12.34 meczow inny 18 i 3/4 a jeszcze inny 24 + 10 min w kiblu...

Nie ma zadnej trzeciej drogi tutaj, przynajmniej nie w EPPE. Placisz skladke = grasz, nie placisz = rezerwy.

Pzdr stary, Zdrowiej i daj z siebie max na boisku:)

wski pisze...

who is JAroslaw Nawrocki??

Przemo pisze...

Chłopaki nie dam rady przyjechać na zdjęcie, jak potrzebny jest dyplom mogę k. piątej komuś podrzucić.