piątek, 16 października 2009

2 liga EPPEARANCE-KONSBUD!!!!!

Daniel Golebiewski-Michal Nowokunski-Seba Roszkowski-Przemo Zurowski-Lukasz Korwel-Lukasz Kreft-Norbi Antos i duchem Brat Ernest:),Darek Zebal-Arek Burnat-Lukasz Modelski-Michal Grabarczyk-Piotr Czypicki-Szymon Chwalisz-Damian Zima(ksywka koszulka),Adam Chmielewski,Marek Laba,Pawel Witwicki-Arkadiusz Mazurek-

TO CI PANOWIE WYZEJ WYWALCZYLI 1 MIEJSCE I AWANS DO 2 LIGI!!!
Za caly sezon z gory dziekuje wasz sympatyczny kapitanos Norbi!
PS.SIALALALALALA SIALALA SIALALALALA:))))))EPPE-KONS AWANSIK MA!:p

Pijmy i bawmy sie:))))

Teraz w niedziele zakonczenie o pietruszke z Devilsami,giera bez napinki bedzie recepta na odwiecznego rywala?Brakuje nam 4 bramek do setki:)

PANOWIE PROSZE WSZYSTKICH O ROZLICZENIE SIE ZA CALY SEZON SLS(PLYTY CD 20ZL,WYNAJEM BOISKA Z BOKARO 20ZL) DO NIEDZIELI.!

18 komentarzy:

Ernest Sereck pisze...

Gratuluje Panowie i Panie:) Teraz czas powtorzyc sukces w HALPie ;)

wski pisze...

Norbi??
Do setki czego??
Jak my juz dawno 150 goli zdobytych przekroczylismy:)
Rozumiem ze chodzi o bilans??:) tu i owszem plus 96. Generalnie z Devilsami wygrac nie musimy ale powinnismy powalczyc, zagrac jak z Esty a potem wypic szampana!!

Przemo pisze...

No chłopaki, zajebiście. Proponuję zasiadówkę w jakimś pubie po meczu z Devilsami - obowiązują stroje galowe :), trzeba to uczcić.
Stawiam pierwsze dwie kolejki, zapraszam wszystkich.

wski pisze...

ja co najwyzej po Devilsach piwko w pubie HALPowym za eppe i spadam w dom
takie zycie:(

Przemo pisze...

Ja tam na mecz w niedzielę biorę TAXI.

norbi pisze...

Panowie jeszcze trzeba sie rozliczyc z Kuba oraz z boiskiem na tenisowej...SMUTNA PRAWDA ALE ZA PRZYJEMNOSCI SIE PLACI W NASZYM KRAJU NIE MALO,WIEC DO RZECZY:
Kto nie zaplacil mi 20zl za CD (2 runda przynosic na mecz) Plus 20 zl za wynajem boiska z bokaro ,placa wszyscy.!
Co do Pubu po Devilsach Jestem!

Lukas pisze...

bedzie kasa;P hehe
JEST AWANS!!! ;D
Do Pubu tez sie wybiore :D
do niedzieli;)))))

wski pisze...

Norbi!!
W tak pieknych okolicznosciach przyrody koniecznie daj posta o HALPie, wszak zaczynamy za tydzien. Kto gra, kto idzie do Zura itp, bo trzeba sie tym zajac, czas najwyzszy
Pytanie tez czy u Kuby zamawiamy mecze?? ja jestem za nagrywaniem HALPowych, ale pytanie co na to inni
generalnie jeszcze jedna rzecz - wypadaloby mala pilka halowa popykac w tygodniu bo bedzie jazda w 1 meczu HALPu na 100 procent!!

norbi pisze...

Jestem za nagrywaniem jednak nie podejmuje sie tego z faktu iz zaplace Kubie 160zl za druga runde,a dostalem kase narazie od 2 osob:( Juz chodzenie za Zima ,zeby oddal koszulke mi wystarcza.
Co do graczy w Halp-ie mysle,ze wiekszosc zglosila pozostanie w Eppearance mimo wyzszego wpisowego.
Treningi hmm pogralbym sobie,ale tez nie bede mial czasu na ogarnanie,poniewaz od stycznia ruszam na swoim:)A moze wybierzemy skarbnika jak w szkole i bedzie po problemie?

Anonimowy pisze...

Ja odrazu mowie mnie w niedziele nie ma ! Mam mecz o 15 i w domku bede kolo 19 albo pozniej wiec powodzenia koledzy:):) Milo sie gralo z wami w SLSie, mila atmosferka i zajebisci zawodnicy:):):):) Pozdro! Michu!

Ernest Sereck pisze...

A jaki byl wynik zaleglego meczu z BOKARO, bo sie pogubilem ?!

Lukas pisze...

Serek wygralismy walkowerem;)

Krefcik pisze...

na meczu jestem, ale w poniedziałek jeszcze przed świtem wyjeżdżam do Świnoujścia, więc pub odpoada

Anonimowy pisze...

za boisko tez mamy placic skoro oni nie przyszli..???arekb.

wski pisze...

no tak bo przekladalismy, byl sedzia itp:)
monopolisciii

norbi pisze...

A co Michu na halpa nie zostajesz w Eppe?

Anonimowy pisze...

Zostaje ale ogolnie dziekuje za sezon:):)fajnie sie gralo:D

norbi pisze...

Bez watpliwosci byliscie z Modelem wzmocnieniem,ale za rok w drugiej lidze czeka nas ciezka przeprawa...oj ciezka :)