poniedziałek, 14 września 2009

Przemyslenia...Norbiego

Wolny czas w rozgrywkach Sls jest dobrym momentem,zeby uregulowac kilka spraw organizacyjnych.Przede wszystkim chcialbym sie odniesc do nadchodzacych duzymi krokami rozgrywek "pod dachem" Hapl-u.W obecnej chwili mamy szeroka kadre zawodnikow i uwazam,ze ten potencjal trzeba przelozyc na wyniki,zabawe,czyli jednym slowem na Przyjemnosc:)Poprosze wszystkich o napisanie swoich przemyslen na okreslone nizej pytania...
1)Czy jest sens,szansa,mozliwosc wystartowac dwiema druzynami ?
2)Czy ktos jest w stanie okreslic sie na 1000% TAK zostaje z wami i gram dalej lub Norbi ide do 1 ligi bo tam placa za mecze?:)
3)Czy ktos ma cisnienie na wynik i wrazie braku awansu,bedzie sie zle czul?
4)Czy przestaniecie wreszcie lapac kontuzje seryjnie?:)
5)CD -Najwyzszy czas regulowac kasiorke za 2 runde oraz pliss przynoscie mi nagrania z naszymi meczami.
Zawodnicy chetni na Halp...12/13 ludkow:
Br.Golab-Lopez
Norbi,Seba,Aras,Lukas,Krefcio,Arek,Zuro,Czypol,Michu,Model,Darek,Czypol.
Rezerwy:Szymon,Serek,Maro,Cydzio,Zima,Pawel.
Tak to wyglada na dzien dzisiejszy.Zostal Pawel36 i ogarnie odpowiedz jak wroci z Rosji.

70 komentarzy:

lopez_27 pisze...

1) Uważam, że nie ma sensu
2)Ja bedę na 10000%
3) Awans fajna rzecz, ale nie za wszelką cenę. Liczy się zabawa.
4) Postaram się nie złapać kontuzji w tym sezonie.
5) Kasę przyniosę na następny mecz. Niosę ją na każdy i zapominam dać.

Lukas pisze...

1) zalezy ile bedzie zawodnikow do gry. bo w poprzednim sezonie mielismy zgloszonych 15 zawodnikow i nigdy tylu nie bylo gora 10;] wiem ze wtedy sie ciulowo gralo ale przede wszystkim dlatego ze nie ogarnelismy bosika w pierwszych meczach i zmian...
2) jestem na HALPa
3) Liczy sie zabawa;) ale wiadomo ze fajnie sie wygyrwa;P
4) Mam nadzieje ze tak byla ostatnia;))
5) kase mam i tez ja woze w samochodzie dla Ciebie;)

Anonimowy pisze...

az tylu to nas chyba nie bedzie zeby byly dwie ekipy,ja gram dalej czy wygrywamy czy przegrywamy,kontuzje to raczej brak rozgrzewek i treningow,czasami pech,oby bylo ich jak najmniej,kase wplacilem,do halpu musimy miec 10 plus 2 kiperow i paru rezerwistow,beda wyjazdy-NORBI,KREFCIK,jakies inne nieprzewidziane absencje i znowu nas bedzie w sam raz,arekb.

Krefcik pisze...

1)Jedna drużyna...
2)Jak od kilku sezonów jestem z Eppe! Poczekam na lepsze czasy i może tu będą mi płacić ;)
3)Mobilizacja tak, ciśnienie nie. Walka o awans jak co sezon!
4)Jakoś co 2 lata coś mnie dopada, puki co powinienem mieć spokój ;)
5)Zdaje się, że już wszystko opłaciłem, choć prawie nie uczestniczyłem... Taki tam rym mi się ułożyl ;)

Anonimowy pisze...

Więc tak : temat z dwiema ekipami przerabiałem grając w Poczcie polskiej i wyglądało to nieźle(!!sposor PRĘŻNY płacił całość za obie ekipy)jeśli będzie odpowiednia liczba twarzy do gry w tej drugiej ekipie i chęć PREZESÓW na dołożenie do składek :-)to co tam-niech sie tworzy drugi team.Jeśli chodzi o mnie,to chyba nie muszę się już określać,bo jako juz STAŁY grajek eppe służę swoją pomocą w następnych sezonach(pomimo przerw związanych z moją pracą)JAK nie awansujemy to proponuje zdymisjonować prezesów:-)żarcik.Odpukać kontuzji nie łapię narazie,kasiorke uregulowałem.ARAŚ

wski pisze...

Ja jestem oredownikiem dwoch druzyn na hali, ale wiadomo jak to jest, szczegolnie z keeperam. Boje sie ze majac jeden team w pewnym momencie bedzie na meczu 11 osob do pola. Przypominam ze rok temu to byl glowny powod przez ktory nie awansowalismy, bo slaby start w sezonie zawdzieczamy temu wlasnie ze byl mega burdel z oddawaniem zmian itp. Jednak napewno odchodzic nie zamierzam i przychyle sie do tego co zadecyduje zespol. Ja na gre w 1 lidze i innych tego typu wynalazkach z napinaczami jestem za stary, styka mi tu jeden mega napiety Norbi - he hee:) A takich jak on na gierce w pon na HALPie mam 5ciu i to juz czesto nie do wytrzymania. Co do kontuzji, rpzy moim trybie zycia sa nieuniknione:) raz do roku zerwac po prostu cos musze:)Kase uregulowalem cala, co do awansu chcialbym sproobowac pograc w 2 lidze z tymi ludzmi co mamy ich w eppe ale swiat sie nie zawali jak nie zagram i na koniec kariery trafie do Luzersow bo brzuch jeszcze urosnie a na skroni swiych wlosow duzo bedzie:)

norbi pisze...

Ja osobiscie mam podzielone zdanie jezeli chodzi o dwie ekipy.Napewno bedzie potrzebnych 2 nowych keeperow...oraz 2-4 gajkow ,jednak jestem za ,a podzial nas odbylby sie losowo,zeby nie bylo podzialow,uwazam ze prezentujemy bardzo zblizony poziom gry wszyscy.
Ja sie napinam nie na awans,ale na zwyciestwa i serce zostawione w naszej druzynie.
Co do kontuzji to oczywiscie napisalem to pytanie ,zeby przestaly nas lapac te kontuzje,bo wiadomo,ze tego przewidziec sie nie da:(
HALLO PREZESI A WASZE ZDANIE???

czypol pisze...

ja prezes sie melduje!
nie no zartuje.
co do dwoch ekip to uwazam ze druzyna sie wtedy po prostu podzieli/rozpadnie - jak zwal tak zwal, ale to jest nieuniknione zapewne. dlatego troche sceptycznie podchodze do tego pomyslu. wiem i pamietam jak ciezko sie gra jak ludzi jest za duzo...ale najpierw norbi musi dokladnie policzyc ile jest osob na 100% - nie mozemy wystawiac dwoch ekip po 8 osob bo bedziemy oddawac mecze walkowerem - a ja nie widze sensu sprowadzac kilku nowych zawodnikow tylko po to zeby wystawic druga druzyne - jakbysmy awansowali i mogli wystawic rezerwy - wtedy ok - na mnie jak tylko wyzdrowieje (uwiezcie ze szlag mnie juz trafia przez tak dluga przerwe) mozna liczyc (jak juz od kilku sezonow zreszta niezmiennie). co do awansu moje zdanie znacie - jak bedzie to fajnie, ale tak naprawde mam to w DUPIE ... gra sie dla przyjemnosci, a nie po to zeby plakac po jakims remisie bo punktow do awansu zabraknie...wiec grajmy sobie spokojnie w 3ciej lidze, a jak bedziemy na tyle dobrzy, zeby awansowac to i tak nikt nam tego nie odbierze...
na temat kontuzji nie mam moralnego prawa sie wypowiadac z wiadomych wzgledow...

Anonimowy pisze...

czypol ma racje,jak zrobimy dwie ekipy to beda one zyly osobnym torem i bedzie po ekipie ktora budujemy juz ktory sezon,na halp mozemy miec trzy 4 i tez sobie pogramy,a zobaczycie ze im dalej tym mniej nas bedzie wpadac na mecze,ewentualnie jak bedzie za duzo ustalimy kolejnosc,bedziemy losowac aby na mecz zawsze byla pewna 8 lub 12,co do podzialu to wole odejsc niz byc losowany i grac gdzies nie wiadomo gdzie,arekb.

norbi pisze...

W sumie to jest bardzo dobry pomysl z tymi 3x4 i jedna czworka ma urlop raz w miesiacu...tylko Arek czy te czworki nie beda tez nas dzielily jeszcze bardziej?

Anonimowy pisze...

nie wiem Norbi,moze i tak,ewentualnie wypisz liste zawodnikow wszystkich ktorzy sie zglosili do halpu i bedziemy glosowac,pierwsza 8 z najwieksza liczba glosow bedzie grala w podstawowym skladzie reszta bedzie na liscie rezerwowej,chyba ze ktos ma inne pomysly jak to rozwiazac,ale poki co to udziela sie zawsze ta sama grupa osob,tak samo jest z treningami,jak ktos wie ze np bedzie wyjezdzal czy wylatywal czy cos tam jeszcze to tez niech napisze zebysmy wiedzieli na kogo i kiedy mozemy liczyc,co do dwoch ekip to nadal uwazam ze jest nas za malo a ostatecznie te ekipy sie posypia lub jedna z nich,rzuccie jakies pomysly,arekb.

Anonimowy pisze...

co do 3x4 to mozemy przeciez,te czworki zmieniac co jakis czas,pewnie i tak zycie to wymusi bo nie wierze ze na wszystkich meczach bedzie nas komplet,arekb.

wski pisze...

Narazie mamy dwoch keeperow i takich oto ludzi co grac moga w HALP

Antos N
Antos E ?
Burnat
Czypicki
Grabarczyk ?
Korwel
Kreft
Mazurek
Modelski
Roszkowski
Witwicki
Zębal
Żurowski
Zima ?
Chwalisz ?

Pewniakow na chwile obecna nawet 11tu, fakt ze dojda kontuzje oraz jakies tam wyjazdy, musimy jednak scedowac na Norbiego zrobienie listy osob i ogarnianie kto kiedy bedzie gral, ja sie nie obraze jak raz czy drugi Wami pokieruje z ławki i jesli sie okaze ze jest jedna druzyna mam nadzieje ze do sprawy wlasnie tak podejdzie akzdy z nas:)

norbi pisze...

a ja sie wcale nie chwale...ale wlasnie odebralem wize do Australii wiec nie bedzie mnie caly listopad az do 10 grudnia:) Co do czworek to jedna bedzie kibicowac,ale przeciez pozostale 8 osob moze sie zmieniac w roznych rotacjach:)Damy rade jedna druzyna...jedno serce,jeden klub,jeden bosman:)
A do szanownych prezesow wysle esa,bo zapomnieli chyba o blogu:P

Darek,Model,Szymon wy tez napiszcie cosik...Pawel36 i Grabar brak neta.

Krefcik pisze...

Mnie nie ma dosłownie cały grudzień od 1go do 31go.

Przemo pisze...

Cześć chłopaki, widzę, że tu gorąca dyskusja się rozgrywa.
Norbi, najpierw dowiedz się, czy mamy 2 sponsorów, czy Serek dalej jest zaintaresowany sponsoringiem? Jeśli tak, to możemy na HALP stworzyć 2 drużyny, EPPE i KONSBUD, wtedy z Serkiem sponsorujemy swoje drużyny. Ja mam paru chłopaków, którzy przez cały czas cisną mnie, kiedy będą mogli zagrać(nawet w mojej firmie są chętni), więc uważam, że ilościowo ludzi nam wystarczy. Na SLS natomiast, kiedy potrzebna jest większa ilość ludzi łączymy dwa zespoły i mamy, to co teraz, czyli silną drużynę na SLS. Co do podziału drużyny, to bym się nie martwił. Nie panuje u nas jakaś przesadnie rodzinna atmsfera, ani razu nawet po meczu na jakimś piwku nie byliśmy. Nawet trenujemy każdy oddzielnie, jedni z jakmiś pierwszoligowcami, inni w Redboksie, inni jeszcze inaczej. Tego raczej nie zmienimy, więc nie bałbym się, że podzieli coś drużynę, która szczerze mówiąc jest już podzielona.
Co do pomysłu z kilkoma czwórkami i pauzowaniem, jestem całkowicie przeciwny - nie wchodzę w ogóle w taki temat, ja chcę co najmniej raz w tygodniu pobiegać, a nie jeszcze pauzować.

wski pisze...

to co zrobic Zuro by bylo ok jak bedzie jeden team??
przy 11 osobach do pola na meczu raczej nikt nie pobiega za duzo!

Przemo pisze...

No właśnie dla tego byłbym za dwoma drużynami, wtedy wszyscy pograją.

norbi pisze...

napisalem maila do Serka...czekamy i dobrze,ze jest troche czasu do tych rozgrywek.

norbi pisze...

tymczasem bokaro-profesja 11-11:)))

Ernest Sereck pisze...

Ja raczej na HALP'ie nie zagram ani jednego meczu (watpie zebym wrocil z Australii przed kwietniem). Co do sponsoringu, to zapewne tak zostanie (1/3 wpisowego) - ale to musze jeszcze uzgodnic z Robertem J. Bede wiedziec na 100 proc. do konca tyg.

Ja uwazam, ze jest tak z 7-9 osob ktore graja w EPPE od kilku lat i na tej bazie nalezy wystawic jeden zespol na kolejny sezon.

Zrobic liste max. do 10 osob do pola a jak bedzie ktos wiecej to na koncu priorytet do gry ma ten, kto jest z nami najkrocej.

Z doswiadczenia wiadomo ze takich meczow ze jest nadmiar osob jest w sezonie moze z 2-3...

Co do 2 druzyn jestem przeciw. Za duzo problemow potem bedzie z tym kto gdze ma grac, etc, itd...

Anonimowy pisze...

jak wcześniej napisałem temat dwóch teamów jest ciekawy,ale czytając tak dalej o tym kto ma gdzie grać,kiedy i dlaczego,to również jestem za tym,żeby w tej "pierwszej drużynie" grali ci co grają najdłużej w naszej drużynie-bo jest to przecież zabawa,a nie napinka.
P.S siemka serku-jak żyjesz? może w następnym rejsie uda mi się wpaść tam do ciebie na Australie:-)pozdro - ARAS

norbi pisze...

czyli wynika z tego,ze trzeba nowym zawodnikom podziekowac na halpa,w sumie zapraszalem ich na sls-a,ale okazali SPOKO ziomki i do tego umia grac w pilke,charakterem tez pasuja...szkoda.
Zuro ilu mialbys tych chlopakow,ilu bys chcial ze starej eppe i czy ktos by chcial grac z kolegami z twojej firmy to tez jest pytanie (bez obrazy)?
Serku 1/3 kwoty mozesz zaplacic wiec panowie wpisowe tez bedzie wieksze,mnie nie ma w listopadzie,Krefcika w grudniu,wyplynie Aras ...no juz nie wiem jak to planowac...piszcie co myslicie dalej,moze cos ogarniemy:)
Zuro co do piwa po meczu to ciezko w wakacje mecze godziny ranne i ucieczka do jedynego wolnego dnia jakim jest niedziela....ALE FAJNIE BYLO BY GDYBYSMY SOBIE WSZYSCY OGARNELI MALA TRADYCJE I PRZYCHODZILI NA MECZE 40MIN WCZESNIEJ,ROZGRZEWECZKA PANOWIE I POGADAC MOZNA BEZ PIWKA:)

Lukas pisze...

czy dobrze rozumiem ze w taktyce Arasia i Serka mnie nie ma w druzynie? tak samo jak Grabara Lopeza Modela Pawla Szymona?? heh

Przemo pisze...

Norbi wybierz ten podstawowy skład na HALP do pierwszej drużyny. Mnie wtedy nie licz, nowe osoby z SLS'a, oraz 2-3 chłopaków ode mnie i mamy drugi zespół. Zobaczymy co z tego wyjdzie, może coś się zamieni, może ktoś sam będzie chciał się przenieść. Podziękować nowym chłopakom, którzy grają teraz z nami, to jest bezsens, bo na nowy sezon znowu będzie rzeźbienie ze składem - po co?

Anonimowy pisze...

dokoptowac Modela,Michala i Pawla i bedzie nas 12 plus 2 kiperow,bedzie team ktorym powalczymy o awans,w grudniu wyjezdza Krefcik i Norbi,potem pewnie Aras,pozniej beda ferie,narty Zura i inne wyjazdy i pewnie znowu bedziemy biegac w 4 lub max 6,a co do grania 3 czworkami to moze w koncu bedziemy biegac na maxa a nie stac polowe czasu z 4 min przebywania na boisku,wiec ja za dwie ekipy dziekuje,arekb.

Lukas pisze...

wiadomo juz kiedy gramy z Bokaro??

Anonimowy pisze...

jakby tak dobrze policzyć twarze Lukasie:-)to dla mnie pewnie tez zabrakloby miejsca w "pierwszej ekipie" ale aktualnie jak tak sobie spojrzec na sytuacje kadrowa(liczac od najstarszego starzem),to chyba nikt nie bylby pokrzywdzony-zmiescilibysmy sie w jednej druzynie,ale skoro swoj akces do dalszej gry zglaszaja kolejne osoby-to czemu nie zrobic drugiego teamu??jak są na to srodki?? pozatym wczesniej napisalem ze juz z Pocztą Polską przerabialem ten temat i wygladało to tak,ze jak brakowalo kogos z jednej ekipy,to dochodzil na dany mecz ktos z drugiej ekipy-która miala nadwyżkę ludzi(oczywiście wtedy nie mógł w tej samej kolejce zagrac meczu ze swoją "przypisaną" drużyną)...a w rzeczywistości to i się grało jednoczesnie tu i tu-zalezy od spostrzegawczosci sędziów:-) ARAS

Lukas pisze...

spoko;) Aras nie mam do Ciebie pretensji;) glosno mysle;)

norbi pisze...

Lukas grasz juz 2 lata z nami,Aras ze 4-5 wiec nie wyobrazam sobie ,zeby was zabraklo.Co do poczty to oni mieli pewnie jedna ekipe w pierwszej lidze ,a druga w drugiej lub 2 i 3 lidze...to nierealne.
Pawel doszedl tylko na druga runde sls o halp-ie nie bylo mowy...zapewne Szymon tez chcialby pograc,Ja jestem za dwiema ekipami i sam moge jednym statkiem pokierowac:)

Ernest Sereck pisze...

Lukas, nie skreslam nikogo, sorry jezeli tak to odebrales. Chcialbym aby wszyscy grali jednak jest tylko 200 min na mecz i trzeba rozdzielic to jakos na wszystkich. Z doswiadczenia tez wiem ze kazdy system poza dwoma czworkami (kazdy wie kogo zmieniac) nie wypalil. Jak jest np. 9 osob to wszystko sie sypie... Ze swojej strony ja tylko nie dam rady pomoc (finansowo) z 2gim team'em na pewno... Aczkolwiek bardzo bym chcial. Obawiam sie tez, ze dojdzie do niesmakow (np. ktos "dobry" bedzie potrzebny w obu teamach w tej samej kolejce, pojawia sie wew. problemy i niesnaki).... Ale z 2-giej strony jak ustalicie jasne zasady i bedziecie sie trzymac, to czemu nie :)

lopez_27 pisze...

ja w sumie nie włączam się w dyskusje. Chyb adla mnie i Gołąbka nie zabraknie miejsca :D. W takich sytuacjach cieszę się że jestem keeperem. Ale jeżeli mogę się włączyć to właśnie jaki byłby temat z bramkarzami w dwóch teamach. Z tego co się orientuję rynek transferowy nie jest za ciekawy na tej pozycji. Podzielicie nas z Gołąbkiem na różne zespoły i będzie lipa w razie absencji. To też trzeba przemyśleć i nie rozmawiać tylko o ludziach z pola

Przemo pisze...

Lopez keeper jeszcze jeden by sie znalazł. Norbi, zbierz wszyskich chętnych ludzi na HALP. Wtedy ocenimy ile zespołów będziemy mieli. Wiadomo, że najlepiej byłoby grać w jednym zespole, ale jak jest nas za dużo zrobimy dwa.

Serek z Twojej strony wchodzi w rachubę ewentualny sponsoring jednej z drużyn? Bo z Twojej ostatniej wypowiedzi nie bardzo mogę się zorientować jaka jest sytuacja.

Ernest Sereck pisze...

Z mojej strony nic sie nie zmienilo (jak na razie), czyli: 1/3 jednego wpisowego (dla jednej druzyny). pzdr.

Krefcik pisze...

no to przy 2 drużynach wzrośnie składkowe...

Anonimowy pisze...

Aby utworzyc 2 druzyny trzeba wywalic okolo 5 tysiecy.... wiec zastanowic sie trzeba czy warto...Moze byc tak ze w jednym skladzie przyjdzie 4 na mecz a w drugim 8:/ wiec ??:) to jest moje zdanie. Pozdro. Michu:D

Anonimowy pisze...

no i tak bedzie Michu,juz to nie raz przerabialismy ze gralismy wazne mecze w 4,a co do czasu gry jesli bedziemy grali zamiast 4 min 3,to i tak sie nagramy bo trzeba bedzie zapierdalac na calym boisku a nie polowe czasu stac bo sie nie ma sily na powroty,arekb.

Anonimowy pisze...

zaraz dojdziemy do 100 wpisu i nadal nic nie bedzie wiadomo-jak u nas w sejmie-skoro chcecie jakiegos podzialu to niech dwoch przyszlych jak sadze kapitanow czyli NORBI I ZURO wpisza tu liste swoich zawodnikow ktorych beda chcieli miec u siebie w ekipie i wtedy bedziemy wiedzieli na czym stoimy,kazdy bedzie mogl sie wypowiedziec gdzie chce grac i czy mu to odpowiada,na tej bazie okreslimy jak bedzie z tymi dwoma druzynami itd,arekb.

Ernest Sereck pisze...

Hah, ok ArekB - ale teraz pytanie, kto pierwszy ma wybierac? Tip-Top'ki?:P

norbi pisze...

Nie Arku...
Ja moge pomagac druzynie w organizacji i od czasu do czasu wydrzec morde w nerwach,zalatwic transfery,ale z racji kolezenskiej nie ma mowy ,zebym wybral jednego,a drugiego nie...Jak bede mial duzo kasy i bede sam placil WPISOWE to spoko :))) Tak poza tym widze,ze macie parcie na awans,a mi juz serio przeszlo i wole zabawe oczywiscie wygrywajac mecze.Dodam tu jeszcze,ze dobre druzyny w halp-ie maja po 6 zawodnikow na mecz i wygrywaja seryjnie spotkania...

wski pisze...

No właśnie. Gorąca dyskusja, ale niewiele narazie ustalone. Jak podzielić zespół?? Ja jestem gotowy płacic więcej i relatywnie więcej grać i mi obojętne w której ekipie. Ale nie będą to dwa zespoły połączone z sobą, bo żeby móc wymieniać zawodników trzeba mieć 1 drużyne w 2np lidze i niżej rezerwy. Cięzko będzie się dogadać, może więc losowanko?? Chyba, że ktoś ma inne opcje i wizje dotyczące podziału. Albo niech Żuro powie kogo by chciał do siebie i do swoich chłopaków z roboty i wówczas tamci się wypowiedzą w tym temacie! Na SLS gramy dalej pod szyldem połączonym i walczymy:)

norbi pisze...

Panowie awansowalismy do drugiej ligi w tamtym sezonie,bo jeden zespol sie wycofal,natomiast drugi cos krecil...Jestem po rozmowie z organizatorem.Sprawa zostaje wyjasniona....wieksze wpisowe bo dwie ekipy,ale wiecej ludzi...
Bedziemy miec jeden zespol w 2 lidze,a rezerwy eppearance-konsbud w 3 lidze:)
Czy sie zgadzacie?

Anonimowy pisze...

nie ma to jak zielony stolik,wszystko wyjasnia,arekb.

wski pisze...

:) dobraa wiesc to!!
nie zawsze ktos moze byc o danej porze wiec dopasuje sie do tego kiedy graja np rezerwy i jazda:)
sprobujemy sie w 2 lidze:)
ja moge grac only w 3ej:P

Anonimowy pisze...

Dobra robimy 2 teamy:D jesli awansujemy w SLS`ie do 2 ligi:D:D hehe . Michu

wski pisze...

lastrico - devils 6:9 !!!!

norbi pisze...

Zuro!!! Okresl SIE ilu chlopakow bedziesz mial do grania tylko pewnych chlopakow nie jak bylo z Lukaszem Osinskim.Potrzebujemy ok.18 zawodnikow.Ja zaczynam szukac 3 keepera,poniewaz dwoch na dwa mecze w jeden weekend to malo...Dam ogloszenie tez o zawodnikow do pola.Teraz pytanie gdzie bedziemy trenowac?Panowie wszyscy prosze sie angazowac,jak macie hale do wynajem lub chetnego boiskowego wymiatacza to piszcie:)

Lukas pisze...

ja mam jednego ewentulanie 2 grajkow

Anonimowy pisze...

Ja mam takie pytanie czy wy chcecie zebym zostal z wami i gral w Halpie??Michu.

norbi pisze...

Michu idz do wrozki:)albo czytaj uwaznie komentarze...

Anonimowy pisze...

nie nie chcemy Cie,spadaj do Luzersow,arekb.

Krefcik pisze...

a co do hali to może ponownie uruchomić temat tej hali na Wojska, razem z tymi ludzmi z Redboxa, przy najmniej z częścią z nich. Byłaby pewność, że będę ludzie do grania, a przede wszystkim spokój o bramkarzy, bo zdaje się przez to ta hala się urwała

Anonimowy pisze...

powinniśmy chociaż raz w tygodniu pokopać gdzieś na "pełno wymiarowej"hali a ta na Wojska polskiego no jest trochę przymała,nawet jaka kolwiek parkietowa hala byłaby super.Nie orientuję się w tej chwili,czy nie gramy na takich,bo NIE czy poprostu terminy są pozajmowane.Jesli nie bedzie wyjścia,to oczywiście z braku laku dobre i na wojska polskiego.ARAŚ

Lukas pisze...

moznaby sie zorientowac na Sowinskiego na hale. tam jest parkiet

Lukas pisze...

ale hala jest duza, mozna pobiegac spkojnie 4,5 + bramkarz ;)

Anonimowy pisze...

eheh dobra Arek:D ide do Luzersow:P moze mnie przyjma:P:P ehehe:D ooo w niedziele jest mecz z nimi zapytam sie:p...Hale na Sowinskiego bedzie ciezko bo tam trzeba juz sie zapisywac...

Anonimowy pisze...

Michu jak im zapodasz z 10 bramek w niedziele to sami Cie wezma,a tak na powaznie to za hala juz trzeba sie rozgladac bo bedzie kiepsko,arekb.

czypol pisze...

myślę, że nie powinniśmy szukac hali z parkietem, z prostej przyczyny - na halpie oraz sls'ie gramy na trawie i jesteśmy do takiej nawierzchni przyzwyczajeni- na parkiecie gra / biega się inaczej, nawet piłka zachowuje się inaczej. Poza tym parkiet jest bardziej kontuzjogenny...a na wojska są idealne warunki żeby poklepac dużo piłą.
a tak przy okazji to konsultowałem się parę dni temu z fizjoterapeutką, która po wysłuchaniu mojej historii stwierdziła, że ta kontuzja może mi się ciągnąc nawet parę lat...ja się nie poddaję i zacząłem porządną rehabilitację...

Krefcik pisze...

Wracaj do zdrowia Czypol! Jak miałem kontuzje pachwiny, a dokładnie naderwanie przyczepów przywodzicieli prawego górnego mięśnia uda (czy jakoś tak;)) leczyłem to jakieś pół roku. W tym czasie zero piłki było :(
Ja też byłby za Wojska! Będą kiperzy, chętnie i wiecej będzie się biegać.

Lukas pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lukas pisze...

na Wojka sa bramki nie proporcjonalne do boiska! dla mnie gra sie tam z dupy, strzal z polowy i gol;] chyba ze by takie hokejowe skolowac...

Anonimowy pisze...

bramki sa hujowe to fakt,ale pocwiczyc gre pilka i klepe tam mozna,na parkiecie gra sie troche innaczej a hal z trawa to u nas jest tyle ze raczej nie mamy szans na wynajecie boiska,chyba ze to male na halpie,Norbi nie da sie zalatwic nic z panami R. w sprawie wynajecia hali????Czypol zmien lekarza i wracaj szybko bo zapomne jak wygladasz,mlody jestes wiec powinnienes sobie dac rade z ta kontuzja,arekb.

Anonimowy pisze...

a to dla rozluznienia KoniecPZPN.pl. ,arekb

norbi pisze...

Ja osobiscie zgadzam sie z Lukasem i Arasiem...wole grac normalne giery po4/5 plus keeperzy.Na Wojska zero emocji i zgrac tez sie ciezko...lepiej grac meczowki tak wydaje mi sie,fajnie by keeperzy tez kopali w takich gierach nawet w polu np.ost30 min. No,ALE WIADOMO lepszy rydz jak nyc...
Co do kontuzji Czypol masz problemy z pachwina tak?Bo ja ost.gram 3-4 razy w tygodniu i czuje dziwny bol wlasnie w pachwinie ,ktory promieniuje na noge i po odpoczynku mija...itd?

czypol pisze...

grania zazdroszcze. u mnie caly czas ciagnie sie ta sama kontuzja od pamietnego meczu na halpie. ja po prostu raz cos sobie naderwalem, ale tak, ze do tej pory sie ciagnie. u ciebie norbi to jest pewnie zwiazane z obciazeniem i jak nic sobie nie naciagniesz to luz.
ja teraz zmienilem strategie - zamiast biegania rozciagam i cwicze tylko miesnie wewnetrzne uda...
na wojska wlasnie zgrywac sie jest najlepiej - a keeperzy moga caly czas grac w polu - i nie trzeba napieprzac z polowy - gralismy juz tak, ze gol liczy sie tylko z pola karnego...i wtedy klepania i zgrywania sie jest najwiecej...

Lukas pisze...

wiem ze na os. Arkonskim robia boisko ze sztuczna i na Hozej jest juz takie tylko ze na powietrzu a w Zime lipa;P

Anonimowy pisze...

Panowie ja sie moge zapytac u mnie w LO X na Pomorzanach jak z hala z wynajeciem=... fajna hala bramki normalne 4+bramkarz i mozna grac:) tylko czy wam bedzie pasowalo:)Michu...Norbi sluchaj w niedziele bede mogl grac chodzilem na rehabilitacje i jest juz ok ! Dzisiaj gram w Pucharze Polski wiec zobacze jak sie czuje...Jak nie zerwe miesnia bedzie gites majonez:D pozdro

Anonimowy pisze...

Czypol wracaj chłopie szybko i faktycznie może powinieneś zmienić lekarza!! Arek B. ćwiczyć klepy to można w jakimś profesjonalnym klubie,a nie u nas,sam dobrze wiesz jak to wygląda jak zaczynamy grę na treningu na wojska polskiego :gościu piła przy nodze,klapki na oczy-byleby dostać się do strefy z której można napierdalać ile sił w nogach-no czasem to ręce opadają-nie dość,że drużyna wtedy przegrywa,to jeszcze siedzi i czeka jak (czasem)kolejne dwie rozegrają swoje mecze.
Czypol - nieważne jak się piłka zachowuje na parkiecie czy na trawie,tu chodzi o co innego,przedewszystkim o mozliwość pogrania na pełnowymiarowej hali z normalnymi bramkami i o doskonalenie gry w 5-cio osobowych teamach,a że to jest parkiet-nie widzę w tym żadnej przeszkody,bo kiedyś całe życie grało się tylko na takich nawierzchniach,bądź wręcz na betonie,także ja jestem za taką opcją - ARAS

norbi pisze...

Normalna wymiarowa hala daje mozliwosc cwiczyc kondycje co czesto u nas kuleje:P Michu dowiedz sie z ta hala,wiem ktora to hala ,kiedys tam trenowalalismy jeszcze jako pogon.v.pl i przynosilo szczescie:)

wski pisze...

estymator - bokaro 6: 5 !!!!!!!!