czwartek, 12 marca 2009

WSZYSCY NA TRENING!!!!!!!!!

Duzymi krokami zbliza sie mecz z WKT.W zwiazku z tym na dzisiejszej gierce padlo haslo(od paru czlonkow eppe0kons) pt.TRENING TYLKO DLA DRUZYNY W CZWARTEK 19.03.2009R.GODZ.21! Prosilbym wszystkich o mobilizacje i potraktowanie tego jak np.mecz w halpie!:)
Zeby bramkarze stali w bramce,zeby Lukas z Arasiem dotarli oraz zebysmy pograli fajna giere przed mega waznymi meczami z Wkt oraz Impexem. Prosze o Komentarz.

A TUTAJ COS NA POPRAWIENIE HUMORU:)Coz to byl za mecz!
2008-12-14 21:00, sędziował:FRYZJER
Eppearance-Konsbud-WKT 4-3 (2-3)
Bramki
Antos Norbert - 1, Korwel Łukasz - 2, Żurowski Przemysław - 1
WKT-Ososko Marek - 2, Pietrzak Szymon - 1
Kary:
Łaba Marek (Maro wtedy gral?)
EPPEARANCE-KONSBUD-Antos Ernest, Antos Norbert, Burnat Arek, Gołębiewski Daniel, Korwel Łukasz, Kreft Łukasz, Łaba Marek, Mazurek Arkadiusz, Żurowski Przemysław
WKT-Błanek Dawid, Filipczak Marcin, Goleniowski Jakub, Janik Rafał, Ososko Marek, Pietrzak Szymon, Piotrowski Jaromir, Przygocki Tomasz, Siewieja Leszek

Do dużej niespodzianku doszło w spotkaniu Eppearance-Konsbud z dużo wyżej notowaną w tabeli ekipą WKT Polska. Początek meczu był bardzo wyrównany. Pierwsi bramkę zdobyli gospodarze(cudowny wolej Norbiego:), później już jednak inicjatywa należała do ich rywali. Goście zepchnęli przeciwników do obrony i grając konsekwentnie najpierw doprowadzili do remisu,(miedzy czasie kontaktowa bramka Zura), by po następnych kilku minutach wyjść na prowadzenie i nie oddać już go do końca pierwszej połowy meczu. Po zmianie stron wciąż przewaga była po stronie WKT, jednak co z tego, skoro brakowało skuteczności. Po jednej z kontr(Lukas po raz 1) gospodarze zdobyli gola wyrównującego i zaczęła się nerwówka. W niej szczęście znów uśmiechnęło się do Eppearance,(Lukas po raz 2) które odniosło niespodziewane zwycięstwo.Reasumujac ten mecz trzeba zwrocic uwage ze gralismy bez Seby oraz Czypola.

14 komentarzy:

Przemo pisze...

Wygląda na to, że będziemy grali w optymalnym składzie. Może łatwiej będzie się grało niż w tamtej rundzie. Oby wszyscy byli w pełnej dyspozycji, nie przesadzajmy na gierce w czwartek.

norbi pisze...

Co do czwartku mam nadzieje sie wylizac z choroby:( impex-wkt4-4...

lopez_27 pisze...

ja się melduję między słupkami

wski pisze...

ja w czwartek rano dam znak czy jestem
niestety wciaz jestem chory i mam goraczke
pozdroo

Lukas pisze...

jestem

norbi pisze...

Wlasnie to nie jest tak latwo z tym treningiem dla wszystkich jak sie okazuje,Seba chory,Ja napewno nie dojade,leze w lozku i marze zeby sie wykurowac do niedzieli.Wiec robimy chyba tak :Policze 12 osob.Jedna 4-ke mam juz 3 calkiem nowych na testy plus kolega co ost.gral z Darkiem w teamie.Przemek i pozostali z druzyny okim fachowca ocenicie czy ktos sie moze nadawac zeby zaprosic za tydzien.

Anonimowy pisze...

jestem - aras

Anonimowy pisze...

jestem,arekb

czypol pisze...

ja tez jestem - tylko jutro podsumowanie zeby nie wyszlo znow ze bedzie 13 osob...

norbi pisze...

OK to jutro policze i nie bede z nich robil druzyny tylko jakos sie podzielicie a Przemek napisz czy od ciebie ktos bedzie bo na ta chwile jest 6 osob+3 nowych w tym jeden co tydzien temu wiec sa miejsca kto pierwszy ten lepszy:)

Krefcik pisze...

jestem, oktaw tez!

Przemo pisze...

Ode mnie jak zawsze Darek i Łukasz

norbi pisze...

Przemek,Darek,Lukasz,Lopez,Lukas,Aras,Arek,Czypol,Oktaw,Krefcik,plus 2 nowych(jeden byl tydz.temu ten najlepszy;) i lista 12osob zamknieta.

norbi pisze...

Przemek,Darek,Lopez,Lukas,Aras,Arek,Czypol
Oktaw,Kreft,Golab,new Michal,Rafal.