poniedziałek, 9 marca 2009

GIERAAA CZWARTEK 21;00

Prosze o komentarz.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Będę, spróbuję delikatnie pobiegać.
Muszę doleczyć pachwinę.

Anonimowy pisze...

...a Norbi i ze mną jeszcze 2 chłopaków Darek i Łukasz.

lopez_27 pisze...

mnie niestety tym razem nie będzie. Muszę zabrać samochód do lekarza.

Anonimowy pisze...

ja po ostatniej gierce umieram na zatoki, moze sie wykuruje na czwartek
P.S.sorki Krefcik ze nie bralem udzialu w turnieju ale padlem w piatek i wylaczylem tel.-dzwiek,gratulacje wywalczenia pucharu.arekb.

Anonimowy pisze...

jak jest jeszcze miejscje to ja z checia
daniel

wski pisze...

na chwile obecna jestem
jakby cos sie zmienilo dam znaka:P

norbi pisze...

Daniel milo ze sie odezwales a miejsce jest co tydzien nawet wskazane...Krefcik gratuluje i oby zawodnicy eppe odbierali jak najwiecej POKALI:)
Jestem na gierce ze 2-3 zawodnikami zaleznymi od potrzeb.

Krefcik pisze...

jestem, oktaw też

czypol pisze...

jestem. moge wziac kolesia - ile mamy w sumie osob?

norbi pisze...

GOLAB,NORBI,KREFT,OKTAW,CZYPOL,ZURO,2OD ZURA,MAREK,SEBA,ANDRZEJ,kolo Czypola i ;lista 12osob zostaje zamknieta.

Przemo pisze...

To tylko test logowani