środa, 18 marca 2009

Skuteczni w ataku,Twardziele w obronie...WKT Godz.12

Po 2 tyg.przerwy nareszcie wracamy do gry.Mecz z WKT jest jak mowia spotkaniem o6 pkt.Oczywiscie najwazniejszym fundamentem w tym meczu bedzie obrona wlasnej bramki.Z pierwszego meczu pamietam tylko pilki,ktore odbijaly sie od naszych slupkow oraz interwncje Golebia.(panie turek koncz ten mecz hu..zaj.. to serek do sedziego:)Pamietam, ze byl okres w ktorym sie przeokropnie bronilismy,ale co najwazniejsze wyszlismy z tego pojedynku zwyciesko!Recepta wtedy byla agresywna,twarda gra obronna i takiej oczekujemy jutro od wszystkich.W 1 meczu z wkt gralismy oslabieni,a jednak wygrlismy.Skoncentrujmy sie od 1 minuty i zagrajmy swoje,tak jak potrafia prawdziwi mezczyzni,realizujmy te nasze male cegielki,a wygramy.Przypomne ze nastepne dwa mecze gramy z samym dolem tabeli,bedzie wiec czas na zabawy,a dla urozmaicenia Przemek bedzie stal na bramce chyba ze strzeli te wazne bramki w meczu z WKT!:)
.Jedno jest pewne:SKUTECZNI W ATAKU-TWARDZI W OBRONIE!
Jutro w optymalnym skladzie?

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem gotowy,arekb.!!!!!

wski pisze...

ja tez

lopez_27 pisze...

jestem do dyspozycji

Przemo pisze...

Na meczu jestem, ale chcę uzupełnić Twoją wypowiedź Norbi:

Słuchajcie, to jest mecz o awans!
To co w pierwszej rundzie było nierealne, teraz jest w zasięgu. Jeżeli przegramy możemy resztę meczów potraktować jak sparingi i tak będą o pietruchę.
Powiem szczerze wk...wia mnie któryś rok z rzędu gra w trzeciej lidze, gdzie grają 3-4 zespoły, a reszta to dostarczyciele punktów.

DamiaN pisze...

Panowie powodzenia wpadne poogladac ;)

norbi pisze...

Zuro tak naprawde do tej pory byles troszke z boku...i sie temu przygladales.Kiedys sie spotkamy na kawe,pogadamy i ja ci opowiem co bylo a co trzeba zrobic zeby awansowac,ALE nasz cel byl inny...bawimy sie i bez napinki,gorna polowa tabeli,wiec plan zawsze byl wykonany w 100% Tak do tej pory to funkcjonowalo i bylo lepiej,gorzej,roznie:)kazdy ma swoje zdanie.Ja osobiscie nie umiem tak grac w pilke i wynik jest jedna z wazniejszych aspektow.Napewno nie czuje sie gorzej ze gram w 3 lidze niz w 2 a z tego sezonu jestem bardzo zadowoly bo mamy naprawde 7-8 wyrownanych teamow.Kiedys juz spadlem z hukiem z 2 ligi i wiem ze zeby tam grac,trzeba miec arsenal.Po to wlasnie caly cyrk z nowymi ludzmi bo uwazam ze gramy juz fajna pilke,zgrywamy sie coraz bardziej ale jeszcze brakuje nam 1 lub 2 Damianow do gry obronnej.....Temat rzeka...pogadamy:)
Jutro oczywiscie jestem.

dzola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lukas pisze...

jestem!

Ernest Sereck pisze...

Trzymam kciuki Panowie jutro - zazdroszcze Wam troszke powaznych meczykow /ja tu sie zapisalem do ligi szkol jezykowych i gram z Japonczykami, Koreanczykami i Brazylczykami po 11 hehehe/ ale HALP jest HALP'iem i jest o wiele lepiej :) Norbi daj mi esa na nr australisjki z wynikiem, pozdro!