wtorek, 3 marca 2009

GIERAAA CZWARTEK 21;00

Prosze o komentarz.

14 komentarzy:

lopez_27 pisze...

ja się melduję. Trochę poobijany po ostatnim meczu, ale melduję się między słupkami.

norbi pisze...

jestem z 2lub 3 nowymi zawodnikami...

wski pisze...

jestem too

lopez_27 pisze...

coś nie za dużo tych wpisów. Panowie co jest??

Anonimowy pisze...

Nie będzie mnie na pewno - poważnie naciągnąłem pachwinę w poniedziałek.

Anonimowy pisze...

będę z 3 kolegami więc będzie nas 4 :D więc my mamy 1 drużynę i jeżeli możemy tak ustalić Norbi to moja drużyna zapłaci 50 zł, czyli 1/3 za halę
Kuba

czypol pisze...

jestem

Arekb. pisze...

jak sie wykuruje to przyjade.

Krefcik pisze...

jestem, oktaw też...

norbi pisze...

oki wiec nas najlepiej 7 bez golebia a 6 z golebiem zeby byly 3 druz...narazie jest 5 bez Arka oraz nowych wiec Burek okresl sie do jutra jak naszyb.

Anonimowy pisze...

Mimo mojej nieobecności ode mnie będzie 2 ludzi. Norbi może być?

norbi pisze...

Od Kuby 4
Lopez w klatce wiec nas 6-7 max do pola:Norbi,Seba,Czypol-Krefcik,Burek,Oktawiana licze bo sie zdeklarowal to juz 6.+nowy ode mnie...i lista zamknieta.
Zuro za tydzien zaprosimy chlopakow(rozumiem Dariusz oraz Piotr?)
100zl podz na 8 =12,5zl

ps.Mnie nie bylo na treningu jak Kuba byl z kolegami...? mam nadzieje ze tym razem bedzie O.K:)

Anonimowy pisze...

teraz będę z 2 średniakami i jednym dobrym i myślę że będzie ok :)
Kuba

norbi pisze...

A o too chodzilo ze technicy-magicy?:)