czwartek, 19 lutego 2009

Operacja Rehamil

Niedziela,godzina 23 najlepsza na rozgrywanie pilkarskiego meczu,gramy z Rehamilem.Druzyna Rehamilu w ostatnim meczu zremisowala z impexem po bardzo zacietym meczu.Slyszalem cytat jednego zawodnika"spinamy sie maxymalnie na lidera oraz Eppearance i jestesmy tam gdzie nasze miejsce"oby sie koles mylil...mysle ze 50%planu wygrywajac z euroklakierem zrobilismy (6pkt w 4 pierwszych meczach drugiej rundy),teraz czas na kolejne 50%!:)Spodziewam sie dobrego meczu,lepszej skutecznosci oraz wiekszej walecznosci w obronie...
ps.Nie obzerac sie w niedziele po 18ste!!!:)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Co prawda mecz dopiero piątek, ale ja nie mogę się już doczekać. Po meczu ze Słonecznym mam cholerny niedosyt, muszę powetować sobie i drużynie moją ostatnią niedyspozycję...
P.S. Nart w tym tygodniu nie planuję :)

Anonimowy pisze...

jestem w niedzielę i nie piję już w sobotę:) - aras

wski pisze...

devilsi przegrali z klinkierem
tym wazniejsze robia sie nasze 3 pkt z klinkierem
teraz jednak najwazniejsze jest to co czeka nas w niedziele a boj czeka nas powazny
mam nadzieje ze wygrany...
pozdroo - jestem of course

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Anonimowy pisze...

oczywisce jestem
daniel

Lukas pisze...

jestem

norbi pisze...

Jestem oczywiscie ,jeszcze Czypol i mamy komplet.A jak tam Michal zyjesz?

czypol pisze...

ja juz sie podkurowalem. jutro powinienem byc...