wtorek, 18 listopada 2008

Niedziela 10-ta rano.... TietoEnator

Cóż... do pięciu razy sztuka? Niedziela, 2008-11-23 10:00 TietoEnator - Eppearance-Konsbud.

W komentarzach jak zwykle.... Aha - nie ma Norbiego (Kraków) na 100%, a jak z resztą? Prosze o info o obecności + terminów opłacenia składki!

... A do poczytania... przemyślenia + komentarze ...

Przewidywany squad (BR-1-2-1)
Gołąbek <-> Ser/Krefcik <-> ArekB/Czypol/Araś/Łukasz <-> Seba/Przemo

Krótka historia rywala:
TietoEnator rozpoczął sezon od porażki z WKT Polska (średniaki), a HALP napisał m.in.: "TietoEnator choć mógł pozwolić sobie na częstsze zmiany, nie był w stanie nawiązać z rywalami równorzędnej walki. Zadecydowały umiejętności piłkarskie". Następnie Tieto rozgromił Protector-a, kompletnego outsider'a aż 15-0, aby po dwóch dniach wygrać 12-6 z Teamgeist, który jednak grał praktycznie bez zmian (do przerwy było w okolicach remisu). Ostatni mecz to remis 5-5 z rezerwami IMPEX-u, po niezłym meczu: "Zawodnicy walczyli z ogromną ambicją, za co na pewno należą się im słowa uznania. Przy wyniku remisowym 2-2 gospodarze wykorzystali grę w przewadze i objęli przed przerwą prowadzenie 3-2. Druga odsłona to wciąż zażarta walka na całej długości i szerokości boiska. Wynik cały czas oscylował wokół remisu, dzięki czemu do samego końca mieliśmy emocje".

Nie będzie łatwo ale czas się odbić!:-)

12 komentarzy:

wski pisze...

jestem

a kase powinienes miec na koncie!

norbi pisze...

Dodam to do przemyslen z ost.meczu:czesto gdy bronilismy sie w 2 polowie bo 1 polOwa byla dobra jednak czesto brakowalo pomocy jednego z dwoja napastnikow!!!Jak wiedza obecni Arek przeszedl do lini obrony i zamiast wzmocnic to sie oslabilismy bo system sie rozpadl(nie obwiniam Burka za porazke)O co mi dokladnie chodzi:o prace podwieszonego czy jak to nazwac zawodnika czyli jednego z2 systemu2-2 bo piersza polowa byla caly czas grana 1-2-1 i to samo sie tyczy rozgrywania pilki czyli jak my wyprowadzamy akcje i jak sie bronimy...Jestem za wprowadzeniem takiej rotacji zmian:2ludzi na pozycje ost!4,5,6 max tyle moze przyjsc nas na pozycje 2,3 oraz 2 osoby na pozycje szpicy!!!system 1-2-1 system 1-2-1 tak jak Czypol mowil co 2 min nawet zmiana ale wtedy nikt nie powie po meczu ze nie ma 15lat:)ten system idealnie pasuje do wracajacego Zura z ktorego powrotu sie bardzo ciesze i mam nadzieje ze zaczniemy wreszcie strzelac bramki!!!Powodzenia w niedziele i czekam na pozytywnego ESA!!!:)

norbi pisze...

ACHA BO ZAPOMNIALBYM NAJWAZNIEJSZE:
SYSTEM 1-2-1:)))) HEH

Anonimowy pisze...

po pauzie spowodowanej nowym systemem:-)wracam do gry,jestem na 100% aras

Maro pisze...

mnie nie ma .

Ernest Sereck pisze...

Ja jestem + na 99% będzie już tez GRAŁ Przemek ZUROWSKI. Pzdr / PS. Kase dostałem od Seby oraz Czypola, thx.

Anonimowy pisze...

ja tez sie melduje miedzy slupkami
daniel

Anonimowy pisze...

Witam Kolegów po długiej nieobecności - kontuzja. Czas zrzucić nadmiar kilogramów, które wygenerowałem przez ostatnie ponad pół roku nic nie robienia. Ostatnio cztery razy grałem i myślę, że mogę już zagrać też o punkty. Serek rezerwuj dla mnie miejsce w składzie.
PS: Oglądałem ostatni mecz i nie wnikając w szczegóły powiem jedno, brakuje nam na poewno jednego: jaj. Nie ma w naszych poczynaniach tzw zęba - wszyscy chodzili ze spuszczonymi głowami, a stracona bramka zamiast wzbudzać wściekłość(to się nazywa złość sportowa), nas pognębiała i dołowała - tak wygrać się nie da.
Do zobaczenia w niedzielę.
Przemo

Krefcik pisze...

jestem, a kasa poszła już chyba ze 3 minuty temu ;)

Anonimowy pisze...

nie wnikajac w szczegoly Przemo to brak nam zgrania,kazdy gra dalej dla siebie,moze jak wrocisz cos nowego wprowadzisz do gry.arekb

czypol pisze...

przemek: brakuje nam zęba, czy może zębala?? bo to dosc istotna roznica...
jestem na meczu.

Anonimowy pisze...

chyba faktycznie zębala