wtorek, 6 maja 2008

Mecz z ESTYMATOREM przełożony na wtorek 13. maja, godz. 23.00!


UWAGA - mecz z ESTYMATOREM został prawdopodobnie przełożony na wtorek 13. maja, godz. 23.00.

Okazało się, że wyszło mega nieporozumienie. Panowie z Estym. przełożyli mecz i dlatego nie przyszli. Jednak przełożyli mecz z drużyną... Futsal Team! Stąd wzięły się dwa walkowery, bo Futsal nie pojawił się na meczu z... Bokaro. Ktoś po prostu pomylił numery telefonów:(

Wczoraj dostałem prośbę rozegrania tego meczu ponownie, tj. za tydzień we wtorek 13. maja, na godz. 23.00 (niestety jest to jedyny wolny termin boiska). Koszt ponosi w całości ESTYMATOR.

Myślę, że skoro i tak gramy nie dla pozycji w tabeli a dla samego grania, to jest to dobre rozwiązanie sytuacji!

10 komentarzy:

wski pisze...

jestem na tak:)

Anonimowy pisze...

ja tez na TAK ;) Lukas

norbi pisze...

Jestem na Nie!!!gra w pilke o polnocy do przyjemnych nie nalezy... 3PKT DLA NAS I KONIEC.

Anonimowy pisze...

przestan. bardzo dobrze, pogramy sobie wiecej...
gramy i wygramy w meczu a nie walkowerem...
czypol.

norbi pisze...

ooo czypol wiadomo jak ciebie zaprosic do bloga hyhy
PS.TRENING BARDZO DOBRY WRESZCIE POGRALISMY W PILKE!

norbi pisze...

Czypol - please zapodawac komenty dot. obecnosci na meczach/treningach, bo ostatnio zaniedbales i czasem nie wiem czy jestes czy nie:) /PS. To sie tyczy zawsze wszystkich..../

Anonimowy pisze...

powiem tak,jesli faktycznie byla to pomylka to chcem grac,ale jesli to sciema to dlaczego mamy ich nagradzac za to ze nie przyszli a my zamiast gdzies sie na slonku byczyc bylismy na tenisowej.arekb.

Anonimowy pisze...

wiem, wiem. to nie jest tak ze nie pisze bo mi sie nie chce, ale po prostu nie zawsze mam czas zajrzec codziennie na stronke. jak jestem to pisze. tak wiec sorry.
a w pilke to chetnie mozna pograc o kazdej porze, 23 nie jest taka straszna...
czypol

Ernest Sereck pisze...

Była to 100% pomyłka - Robert Jurszo się pomylił i podał zły numer. Przez to nawet sam nie zagrał w swoim meczu, bo rywale mysleli ze mecz jest przelozony...

norbi pisze...

Dobra to serek zalatw ze gramy...