środa, 30 kwietnia 2008

OBECNOSC NA MECZU...

Witam wszystkich . W majoweczke ,dokladnie 4maja o godz12 zagramY mecz z druzyna Estymatora. PROSZE WSZYSTKICH...o pisanie w komentarzach jak z obecnoscia ???SER I NORBI beda na weselu...(opijac3pkt)...PISAC panowie bo czekaja inni w kolejce na miejsce a zmian potrzeba duzo...:))

Przewidywany squad: Krystian - Damian Zima, ArekB, Marek, Krefcik - Araś, Seba, Czypol, Łukasz

Przypominam się w kwestii wpłat za składki, dopiero otrzymałem 3 przelewy:( /EA/

21 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja bede juz zdrowy i gotowy;) pozdro ....Lukas

Krefcik pisze...

Jestem!

Anonimowy pisze...

jestem Aras

Anonimowy pisze...

bede
czypol

wski pisze...

ja tez gotowy do walki o 3 pkt i poprawienie pozycji w tabeli
seb

Krefcik pisze...

a tak na marginesie to chyba 4go maja ten meczyk...

norbi pisze...

zgadza sie 4 maja sorka ... niedziela

wski pisze...

a jaki sklad przewidywany??

norbi pisze...

krystian?-zima?maro?burnat?kreft,czypol,seba,luki,
aras,i tak mysle zeby jeszcze ze 2 osoby dodac wrazieee ciooo bo np.derek zebal biegal ost.na treningu za 2:PPP

Anonimowy pisze...

jestem MARO

Anonimowy pisze...

Mnie oczywiscie brak (wesele Cydzia). Sergio

Anonimowy pisze...

jestem.arekb

Anonimowy pisze...

Ja bede wiedzial dopiero dzisiaj czy bede bo musze sie w pracy zamienic ....Krystian

Anonimowy pisze...

moja skladka po 10 maja.arekb.

Anonimowy pisze...

Lipa raczej mnie nie bedzie bo nie udalo mi sie zalatwic zmiany w pracy :/

Anonimowy pisze...

zapomnialem sie podpisac ;P Krystian

Anonimowy pisze...

Niestety Gołąbka tez nie bedzie, wiec musicie zorganizowac sobie stanie na bramce np. kazdy po 10 min? Juz teraz za pozno aby kogos wkręćic... EA

wski pisze...

kuurde
to jestesmy w dupie jak nei ma bramkarza
ja np nei umiem bronic i nei stane, bo bedzie awaria
z tego skladu to nie wiem czy ktokolwiek umie jako tako lapac - moze Maro??
ktos kurde musi, ehhh

Krefcik pisze...

Maro wspominał że bronił swego czasu

Anonimowy pisze...

Dobra stawiacie mi piwo po meczu bo wytargowalem po ciezkich negocjacjach dzien wolny na jutro ale za to pojutrze musze byc w pracy :) Krystian

wski pisze...

masz u mnie bro jak w banku:P