poniedziałek, 28 stycznia 2008

SLS-Treningi na powietrzu-KOMENTARZE!!!

Panowie rozgrywki SLS-U zblirzaja sie duzymi krokami.Chcialbym osobiscie podjac wyzwanie wynajmujac cale duze boisko...!!!

PPPisac prosze w komentarzach i ten temat ruszac intensywnie ...bo w sls-ie jedziem na mistrza 3 ligi:) DALEJ NIE WIEM DLACZEGO 2 OSOBY CHCA PONIEDZIALEK(mecze beda najczesciej w niedz.tak ser??)
JA PROPONUJE 21;30 WTOREK LUB SRODA...kazdy ogarnie prace,przyzwyczai sie do terminu (zony,matki,kochanki)...i bedzie zaje-qrde-fajnieeee :)))

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no wreszcie:) nie ma to jak swieze powietrzE:) osobiscie jestem za 20:) ale dopasuje sie:) Pozdro

Anonimowy pisze...

mi pasuje najbardziej poniedziałek o 20

Anonimowy pisze...

mysle ze wtorek sroda czwartek 20.00 bo teraz gramy w poniedzialki i zadko kto przychodzi,bo gramy mecze w niedziele,moge dac znac devilsom czy nie chca grac z nami,serek daj znac czy masz kogos czy pogadac z nimi

Ernest Sereck pisze...

ArekB - Ja nikogo nie mam i nie mieszkam sie w to - organizatorem jest Norbi :-)

norbi pisze...

Jestem organizatorem i napewno poniedzialki odpadaja...tak jak arek piszesz...Co do devilsow to najpierw ogramy ich w lidze a pozniej pomyslimy...w nast.tyg(jak kazdy sie okresli)dam ogloszeniena str.halp-u, mysle ze chetnych niezabraknie a moim celem jest 2 rywali.Jeden chcilabym z 1-2ligi.NATOMIEST 2 RYWAL ktorys 3ligowiec...