czwartek, 10 stycznia 2008

PRZYSZLOSC DRUZYNY...?

Witam wszystkich grajacych w druzynie eppearance-konsbud.Prosilbym w imieniu REDAKCJI- zeby kazdy z druzyny wyrazil swoje zdanie w komEntarzach...co jest DOBRE a co jest ZLE...(treningi,sklad,wpisowe,doslownie wszystko)---pisac panowie szczerze!!!!:)))) JAK KAZDY Z nas, CHCE ZEBYSMY SZLI caly czas razem w najlepsze do przodu... Sezon zaczelismy tragicznie,aczkolwiek cieszyc moze charakter ludzi grajacych!!!5 porazek a 3-mamy sie razem:)SEZON zakonczy sie walka DO OST.MECZU- Gramy naprawde(CZYPOLA)-DOBRY futbol,ale ja NORBI postaram sie nasz team 1-2 grajkami na SLS...(wzmocnic!!!)+nasze treningi (ktore naprawde sa ROZNE)pomagaja w integracji europejskiej :))) !!!
prosze o komentarze

11 komentarzy:

Ernest Sereck pisze...

Mi sie nie podoba to, ze tak rzadko sie integrujemy przy BROWARKU ;)

norbi pisze...

innym sie wszystko podoba albo boja sie o strate pracy hehehe...
ps.z tym browarkim mozna pomyslec cos...

wski pisze...

dla mnie mecze w niedziele sa zaj i sie ciesze ze zagram z ruchem i rezerwami sutury gdzie zagra kolega jurszo:P
nasz niedoszly nabytek

Anonimowy pisze...

A mnie rowniez sie podoba nie mam zastrzezen moze co do miejsca w tabeli:)) a tak pozatym morale b.dobre:))

Anonimowy pisze...

zastrzezenia sa do treningow,bo mogloby przychodzic wiecej osob,a napewno wtedy gralibysmy jeszczec lepiej,chodzi mi o poniedzialek,gra sie fajnie i tak trzymac,mysle ze najgorsze mamy za soba-to byla taka proba naszego charakteru,ktora zdalismy na 5+

norbi pisze...

Treningi poniedzialki21;30 po ciezkim weekendzie +mecz w niedzele przed ciezkim tygodniem pracy...naprawde jak dla mnie sa ciezkie+moje zdrowie z nogami wiazadla zyly itp...ale na sls postaram sie juz wczesniej cos ogarnac z terminem stalem co tydzien na normalnym boisku bo(ta mala hala niejest tez warta szmalu...)

Anonimowy pisze...

dzieki Norbi,az chce mi sie teraz chodzic w poniedzialki

norbi pisze...

caly ty odrazu foch na caly swiat...ja pisze o swoim zyciu i moim zdaniu jezeli chodzi o ten termin...

norbi pisze...

Dzisiejszy trening pokazal niezadowolenie nietylko moje ze gra na malej hali- innej murawie za 15zl nie jest najlepszym rozwiazaniem!!!Musimy byc szczerzy panowie i rozmawiac o kazdym problemie na forum zeby unikac wpadek...jestesmy druzyna!!!Z calym szacunkiem dla Przemka za organizacje ...pozdrawiam

Ernest Sereck pisze...

Gralo sie fajnie w sumie tak relax, aczkolwiek lepiej bylo jakby bylo wiecej osob, tj. 12, lub 11 (3x3 + 2 keeperow), bo: MNIEJ KASY (po dyszce), a poza tym czesciej zmiany... prawda jest taka ze ja okolo w ok. 20-25 min. juz nie mialem sil, bo po niedzieli bylem max zmeczony... Wiadomo, lepiej by bylo byc bardziej wypoczetym i grac na nieco wiekszej spince + bez band, bo te bandy sa bez sensu, nic sie nie nauczymy kopiac po scianach + keeper nie moze lapac az tak daleko od brami (jak u "darkow") w kierunku rogu, bo czlowiek sie nie rozpedzi a tu juz albo: banda albo keeper z lapami sie schyla i zabiera pilke spod nog... :)

norbi pisze...

no dokladnie tj gra meska aczkolwiek ryzykowac kontuzja moge w meczach o pkt...poza tym uwazam ze przesadzaja z cena za ten kawalek hali...