piątek, 11 stycznia 2008

OBECNOSC NA MECZU Z Ruchem - niedziela trzynastego godz. 11.00 !!!

Witam wszystkich !!! GRAMY KOLEJNY MECZ O 3PKT...NIEDZIELA GODZ.11
PROSZE JUZ DZISIAJ PISAC KTO JEST...PONIEWAZ MUSIMY MIEC 8 MAX-WALCZAKOW..........

Na dzis (PIATEK - godz. 17.00) skład wygląda tak:

Gołąb - Norbi, Ser, Marek, Kuba (powrót do EPPE-KONS po półrocznym "wypożyczeniu"... A mial wpasc milon euro + 2 pilki NR.4 ... do gry na hali...:) - Araś, Czypol, Seba, Przemek

Nieobecni:
- Krefcik (wyjazd)
- ArekB (wyjazd)

Wszyscy potwierdzać, co nie potwierdzili ewentualnie, w razie czego jakby było nas mniej niż 8, to zapraszamy Darka...oraz kolegow wpisanych na liste druzyny,ktorzy pojawiaja sie na treningach!

Akt. (piątek, godz. 17.00) - koszulek znów KU**A nie ma, bo ktoś tam z tej firmy nie zdążył odebrać przed godz. 16.00, a weekend mają zamkniete, ehh.... Z tego powodu zagramy w nowych strojach dopiero od nast. meczu, a do odebrania będą w czw. na treningu! /ser/

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jestem panowie:) 3 pkt nasze!! pozdro.

Ernest Sereck pisze...

JESTEM CZUJNY NA OBRONIE :-)

Anonimowy pisze...

niestety mnie nie ma na 99%,mam szkolenie w Poznaniu i jak nigdy wymyslili cos na niedziele,moze uda mi sie zerwac,ale nikle szanse na to.W sobote mam imieniny wiec prosze o prezent w niedziele o 11.00.

Anonimowy pisze...

jestem i jakby co Norbi chłopaki ode mnie też chcą pograć

Anonimowy pisze...

bede, powalcze, zwycieze...

aras pisze...

jestem i rehabilituje sie za 1-szy mecz!bo do konca zycia bedziecie mi go wypominali hehehe

Anonimowy pisze...

CZUJE JUZ TEN MECZ...WALKA WALKA NA MAXA ZOBACZCIE JAKA POZYCJE MA RUCH I STRATE DO LIDERA...ZNISZCZYMY ICH PSYCHICZNIE MAM NADZIEJE !!!PAMIETAC PANOWIE ZEBY NIEDYMIC TYLKO ZAGRAC SWOJE BO ONI TO CZYSTA PATOLOGIA

wski pisze...

kim jest Bogus Baniak??:)
ja moglem w 1 rundzie dac nam remis ale nie wykorzystalem sam na sam:P
pozdroo

marcin pisze...

ja bede, ale tylko na pierwszej polowie.

norbi pisze...

marcin to rozmawiaj z napastnikami... :)))Obrona jest nietykalna i na maxa skoncentrowana na grze presingiem non stoper...

norbi pisze...

wlasnie dostalem esa od kuby 1,5h przed meczem ze jest na antybiotykach...przemek jak ogarniesz darka to bedzie dobrze