niedziela, 20 stycznia 2008

Budżet - stan na dziś

SUMA PRZYCHODÓW: 3300,00

Składki (10x150=1500)

1. Gołąbek (przelew mBank)
2. Araś (got. przed 1 meczem)
3. Seba (przelew mBank)
4. Krefcik (got. przed 1 meczem)
5. ArekB (got. + przelew mBank)
6. Norbi (przelew Millenium)
7. Czypol (przelew mBank)
8. Rafał od ArkaB (gotowka przed Unibaltic)
9. Marek (gotówka na sparingu z Rentr.)
10. Marcin W (120 got. przed Tanką / brak 30)

Sponsors (2x900=1800)
- EPPE 900
- PRZEMEK 900

SUMA KOSZTÓW: 3850,00

- wpisowe: 2400
- stroje (12 sztuk): 1350
- zaległość za boisko SLS 2007: 100

BILANS: 3300 - 3850 = - 550

----
Na dziś mamy w plecy 550,00, ale to pokryjemy ze składek i sponsorów na SLS 2008, wiec luz!

Marcin donieś mi zaległe 30 zł.

Nie wiem jak wygląda sprawa z Kubą, w sensie czy jest na zasadzie "bezskładkowej", czy "składkowej". W 2gim przypadku prosimy o 75 zł (za 1/2 sezonu) do wspólnego budżetu!

!!! UWAGA - w komentarzach proszę o wpisanie numeru oraz rozmiaru stroju, jaki każdy pobrał, bo chce zrobić osobne zestawienie !!!

15 komentarzy:

norbi pisze...

JAK TO LICZYCIE Z KASA NIE WIEM ALE ZE JEST NA MINUSIE TO DZIWNE...W SPRAWIE KUBY MOJE ZDANIE JEST TAKIE:ZASADA NIESKLADKOWA I NEXT MECZ NIESTETY MUSI PAUZOWAC BO SKLADKOWY KREEFCIK WRACA...SEREK W TYM PRZYPADKU WARTO ODNALESC STARE ZASADY dotyczace skladek a na przyszly sezon zrobic jakis jawny regulamin...

norbi pisze...

NR 9 XXL

Anonimowy pisze...

nie to zebym sie czepial ale o wizerunek serek dbasz jak malo kto...;)
jako zawodnicy-ty i przemek tez oplaciliscie skladki. tak wiec ze skladek mamy 1800zl, a od sponsorow 1500zl. wiem ze to niczego nie zmienia, ale jak byc dokladnym - to do konca;)
pozdrawiam szanowne gremium sponsorskie:)

Anonimowy pisze...

aha - nr 15 L

marcin pisze...

nr 3 - XL

Anonimowy pisze...

11 - XXL

wski pisze...

77 xxl
co do strojow to juz sie boje co bedzie jak zagramy w czarnych na SLS w lipcu przy 30 stopniach o 11 meczyk:P
pozdroo

norbi pisze...

JA PROPONUJE 2 KOMPLET np.kolor:SINO-KOPERKOWY-ROZ:))))

Anonimowy pisze...

8 xl,Kuba powinien zaplacic polowe,tak jak wszyscy,chyba ze nie chce grac,stroje na sls to raczej trzeba bedzie zmienic bo ten material bedzie przywieral do cila jak guma

norbi pisze...

arek:zapodasz podkoszulek i bedziemy razem gubic brzuszek...
PS.BEDZIESZ ODDAWAL ZMIANE RAZY 3???A MOZE DASZ KREFTOWI ZAGRAC I WOGLE ZOBACZYSZ MECZ Z TRYBUN???

Anonimowy pisze...

a moze powroce na swoja pozycje czyli z przodu???z tymi trybunami to troche przesadziles...

norbi pisze...

to bylo do podtekstu "ze bedzie nas 12stu na meczu i zagramy po 6 min ..."Mam nadzieje ze sie nieobraziles??

Anonimowy pisze...

11,Ty nie grasz,ktos musi nas motywowac z lawki...

aras pisze...

nr.13 L

Anonimowy pisze...

przepraszam że tak późno ale dzisiaj pierwszy raz jestem na stronce 27.01,
bo wcześniej niestety i nie miałem czasu i mi wypadło.
mój numer to 5, a co do składek to dzisiaj problem się już rozwiązał, ale ja i tak chciałem zapłacić, bo jeżeli wszyscy się składają to czemu ja miałbym mieć inaczej
Marcina strój przyniosę na następny meczyk pozdro