niedziela, 18 listopada 2007

PANOWIE nadchodza lepsze czasy:)))

Bardzo prosze o potwierdzenie OBECNOSCI:
Czwartek19:30 TRENING
Piatek 21:00 pierwsze 3 pkt!!!!


GRAMY WAZNY MECZ W PIATEK,KTORY MUSIMY WYGRAC!!!TRENINGO-SPARING MOZEMY PRZEGRAC,ZAGRAJMY NA LUZIE JEDNAK POCWICZMY TO CO BEDZIEMY GRAC NA MECZACH!!SPOTYKAMY SIE W CZWARTEK O GODZ.19STEJ !!!

Dlaczego lepsze czasy???Bo rywala slabszego juz niebedzie a nastepny mecz (sobota. godz.19) napewno bedzie wazny dla PANOW BURNATA I KREFTA...???

Sklad na mecz piatkowy bedzie na stronie od razu po treningu...na ktorym mile widziani sa WSZYSCY!!!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

bede w czwartek i na meczu.kurwa moze ten trening nas obudiz:) tzreba zagrac to co gray na kazdym meczu do 15min:) ;p pozdro

aras pisze...

A czemu ten mecz będzie ważny tylko dla Panów Burnata i Krefta?Dla kazdego z nas bedzie wazny.Norbi,zle sie dzieje,jezeli juz teraz wytykamy sobie to ze paru chłopaków gra sobie w Policach z....(sobotnim rywalem)- Devilsami.Sam gościnnie zagrałem z nimi w paru meczach i uważam,że lepsza taka giera w tygodniu w Policach,niż siedzenie przez cały tydzień bez ruchu,zadnego naszego treningu i napinanie sie na każdy kolejny zenujacy mecz w naszym wykonaniu w halpie,ktory dostajemy w dupe,bo nie mamy ani sily ani koncepcji na gre.Albo jestesmy kumplami na dobre i zle i sie szanujemy i zachowujemy jak druzyna albo siadamy wszyscy wspolnie i jak faceci zastanawiamy sie co dalej.

norbi pisze...

aras- biegal niebede za kogos i gryzl trawe...co do gry w policach, mysle ze juz zostala dogadana sprawa wiec pisze WAZNY MECZ DLA BURKA I KREFTA bo graja przeciwko swoim kolega...napewno bedzie chlopakom milej jak ich ograja czyz nie mam racji???TRENING JEST W CZWARTEK I MAM NADZIEJE ZE MIN.1W TYG.BEDZIE niewiem czy zuro cos ruszyl z mala hala...

norbi pisze...

poza tym rozmawialem z kreftem :))trza ograc stygiego i oktawa!!!:))

Przemo pisze...

Norbi, w czwartek jestem.
Propozycja treningów:
- każdy wtorek od następnego tyg.g.20
- co drugi czwartek g.19.30 sparing
Proszę o opinie na ten temat, jeśli zdania będą pozytywne zarezerwuję ten termin na stałe od następnego tygodnia.

norbi pisze...

jestem za

Ernest Sereck pisze...

Jestem za - proponuje zapodac info o trenigach jako osobny news (Norbi oka?)

wski pisze...

ja w czwartek jestem i mi czwartki pasuja jak najbardziej
nie moge ejdnak bywac we wtorki na malej halce
co do przyszlosci, to nie ma mnie na zaprawionych i na 99 proc na devilsach
niech zyje terminarz
licze ejdnak ze 6 pkt ogarneicie i bedzie dzi
pozdroo

aras pisze...

mnie jak najbardziej terminy treningow pasuja,bede zapewne na kazdym,w piatek na meczu jestem rowniez,pozdrowko.Acha Przemo daj cynk jeszcze co z platnosciami za treningi,oplacamy miesiecznie,czy jednorazowo co trening?

Przemo pisze...

Serek dobrze mówisz, ale ja bym treningi zrobił nawet jako nową etykietkę. Wtedy na bierząco mógłbym podawać informacje.