poniedziałek, 18 października 2010

Szkoda... A teraz kasa... kasa... i kasa

Szkoda porazki z WKT 4:5. Pare sytuacji bylo, ale nie poszlo:) zyycie. Temat jeden jest pewny, w HALPie 3 liga i zabawa.
A teraz kasowe konkrety, kto ile wplacil Norbiemu:

63 - Krefciu
63 - seba plus 50 za luzersow...
43 - golab
40 - arek be
20 - luks
20 - kuba vel rafal
za giere z rentransem zapewne kase tez dal ci zuro oraz kuba roguski z bratem..

norbi - dopisz reszte tj. lopeza, szymona i rokiego - generalnie chodzi oto ile dali, no i siebie:))

teraz druga wazna rzecz czyli halp, pisac kto chce grac, oto lista chetnych:

lopez
golab
seba
norbi
arek
szymon
roki
luks
kreft
michu ??
dochodzi aras
jest z nami kuba vel rafal
moze poprosimy kube roguskiego o pomoc...

20 komentarzy:

norbi pisze...

Wysokosc wpisowego taka,a nie inna z powodu wycofania sie witwickiego,wyjazdu Dynii oraz treningow .
-Norbo 140zl-Zaplacil
-Seba 140zl-Zaplacil
-Arek Be 140zl Zaplacil
-Golab 140zl-Zaplacil
-Nowokunski 140zl-Zaplacil *
-Krefcio 140zl-ZAPLACIL
-Rocky 140zl -Zaplacil
-Lukas 140zl-zaplacil
-Szymon 140zl -Zaplacil
= 1260 zl
Czyli w kasie - 140zl.

-60zl brakowalo za giere i to nie jest ten trening co byli Zuro itp.

-150zl za zalegly mecz.

Brakuje 350zl.

Wiec wyglada to tak:
63 - Krefciu
63 - seba plus 50 za luzersow...
43 - golab
40 - arek be
20 - luks
20 - kuba vel rafal
43 -norbi
10 -szymon
DAJE NAM KWOTE 302 ZL.

norbi pisze...

PS .Sebo nie dodalem tych 50zl za luzersow jak rowniez - 100zl, ktore przelalem za swoje zarobione Serkowi.
Co do meczu jeszcze raz glosno na forum przepraszam za straty,gram na innej pozycji od pol roku na treningach tez ,a co mnie qrwa tam dzisiaj zagnalo nie wiem:( ogolnie dolina max .

Pamietajcie jutro jest trening i bierzcie kogo mozecie podeslijcie kumpli z pracy nie wiem kogokolwiek,choc wiem ze sami mozecie byc zmeczeni po 2 dniach grania za dzisiaj nalezy sie szacun wiekszosci za dobry mecz .
amen ide spac:(

Krefcik pisze...

Uważam, że powinno nas być 10ciu do pola razem z Arasiem. Z tego co widzę obecnie jest 8. Michu nie jest zdecydowany, zapewne znowu przypadnie mu rola "rezerwowego", który nie raz wyciągnie nas z opresji. Kuba vel Rafal myśle też jako rezerwowy. Brakuje 2 grajków, któymi moim zdaniem powinni być Kuba i może jeden z jego kolesi, który przychodził na gierki jeszcze na Wojska Polskiego na tą małą halę

Lukas pisze...

Norbi jak mowisz mi ze mam powiedziec Jurszowi ze mu wysram hajs to nie wiem co myslec? jak chcesz mi cos powiedziec to pogadajmy.. chcesz sie pozegnac to powiedz a nie jakies smieszne teksty. aktualnie nie mam pracy i trudno mi wyczarowac pieniadze jak znasz zaklecie to mi powiedz;]
co do HALPu to dam znac

Anonimowy pisze...

mnie dzisiaj na treningu nie bedzie,arekb.
trzeba na powaznie sie rozgladnac za sponsorem bo sami tego raczej nie udzwigniemy,tak jak pisal Lukas nie kazdy moze sobie pozwolic na taki wydatek

Anonimowy pisze...

Luks wez pod uwage,ze najczesciej wykladam ze swoich i prosze sie o swoje pozniej , a ty mi jeszcze mowisz ze mi wysrasz...nikt nikomu laski nie robi ze gra w eppe,ale mnie tez nie stac placic za innych.
Norbi.

wski pisze...

Powiedzmy sobie szczerz... Mamy 10 osob, wpisowe 2800 to daje 280 zika na osobe na pol roku, 280 podzielmy na 6 i wychodzi prawie 5 dych miesiecznie, HALP to drogie hobby bo dochodza jeszcze giery, ale ile radosci jak sie jebnie humanos 30-2 - bezcenne:)
a na powaznie nie mamy wyjscia - musimy miec 10 osob placacych bo inaczej nie damy rady kasowo
wiec lepiej by teraz sie ekipa okreslila niz pozniej.... w trakcie sezonu bo zawsze takie rzeczy u nas maja miejsce vel zima i witwicki...

wski pisze...

a co do kasy norbo to jeszcze ROCKY musi wplacic , reszta dolozy to co miala dolozyc i bedzie ok - akurat na oddanie mi i kreftowi:)

Lukas pisze...

place ile moge wpisowe zaplacilem. za mecz przelozony tez. ale nie rozumiem dlaczego mam placic za trening na kotrym nie gralem;] kazdy sie okresla czy idzie na giere czy nie. ja pisze czy bede czy nie a wiekszosci nie i to nie dlatego ze mi sie nie chce tylko dlatego ze nie mam kasy a wychodzi na to ze to nie ma znaczenia..ok jestesmy druzyna ale wez sobie to przemysl. na dobra sprawe to placimy za mecz przelozony ktory moglismy rozegrac w normalnym terminie bo i tak przegralismy nic to nam nie dalo i jeszcze trzeba bylo zaplacic 150 zl super. nie jestem szejkiem i nie spie na kasie. no mi nikt laski nie zrobil jeszcze za gre w eppe. ale meczy mnie to bo ma byc zabawa a to jest ciagly kurwa stres ile jeszcze trzeba dolozyc ile to ile tamto.

Rocky pisze...

Tak-racja,jestem winny za przelożony mecz.Oddam w niedzielę na meczu.Sorki za nieobecnosc na WKT,ale do szpitala musialem zasuwac.Szkoda wyniku-bo byli juz na widelcu do przerwy!Ale coz...
Co do halpu-tez mysle ze minimum 10 osob skladkowych musi byc(wezmy jeszcze pod uwage :kontuzje,kartki,rozne losowe nieobecnosci-zeby meczow znowu nie przekladac!)

norbi pisze...

Czyzby znowu 2 liga rozjebala team,jak to bylo pare lat temu???
Ja uwazam,ze powinni sie szybko okreslic osoby ,ktore zaplaca wpisowe na halpa i tyle.
Bledem moim po raz kolejny bylo organizowanie tych treningow i z reka na sercu juz nigdy sie nie podejme.

Lukas pisze...

jak dla mnie wszystko zalezy od wysokosci wpisowego
jesli bedzie 12 osob :
2 bramkarzy
10 do pola
to wychodzi po 234 zł
jesli bysmy mieli sponsora ktory rzucilby 800zl czyli mniej niz 1/3 wpisowego wtedy by wyszlo po ok. 170 zł i wtedy mozna myslec nad strojami oczywiscie oplata w 2 ratach i wyszloby podobnie jak w tym sezonie.

Lukas pisze...

plus zbieranie kasy za mecz od ludzi ktorzy graja z tzw "doskoku" po 10 zł i wtedy np. 2 "rata" wpisowego by sie zmiejszala

Krefcik pisze...

Myślę, że to dobry pomysł, żeby rezerwowi płacili za mecz 10zł. Podreperowałoby to budżet klubowy na drugą rundę. Wyjątek można zrobić dla kipera, który ratowałby nam tyłek, więc dla niego opłata ta może być dobrowolna ;) No i jak Gołąb może opuszczać mecze, to myślę, że trzeba wprowadzić do teamu Kume. Jest masywny, ma reflex, więc na bramkę halpową wydaje się być idealny.

Anonimowy pisze...

zgadzam sie, tylko ze tak na dobra sprawe ludzie rezerwowi wcale nie musza przyjsc
daniel

Krefcik pisze...

Łaski nie robi, nie ten to inny. Trzeba tylko rozsądnie wybrać tych rezerwowych, tak by nie było sytuacji, że zapisanych 20, a graczy brak bo wszyscy od kilku lat siedzą gdzieś za granicami. Wyjątkiem oczywiście Sergio! No i chłopaki wygląda na to, że jak nie wygramy z PŻM, będziemy mieli extra mecz barażowy...

wski pisze...

Krefciu?? jak tys to zauwazyl??:)\zadnych barazy nie bedzie!!!

wski pisze...

Natomiast z drugiej ligi spadają bezpośrednio drużyny, które uplasowały się na miejscach 11 i 12 w swoich grupach. Drużyny z miejsc 10 i 9 w swoich grupach rozegrają mecze barażowe z drużynami z ligi trzeciej wg losowania, które uplasowały się na pozycjach 2 i 3 w swoich grupach przy czym dotyczy dwóch drużyn z miejsc, 2 które miały najmniejszą ilość punktów zdobytych z innych grup.

Anonimowy pisze...

czy ja dobrze widze ze Norbi znowu ma pauze z PZM??areb.

Ernest Sereck pisze...

Krefcik, nie zapeszaj, nie zapeszaj!!! Bo moze jeszcze zagram z Wami jakis epizodzik w tym sezonie:D

W lutym bedzie 2 lata (praktycznie juz w Grudniu) odkad wyjechalem na stale z Polski ...

Obecnie mam mega porazke z plecami - jestem juz 7 tyg. na zwolnieniu, jednak zglosilem sie do szpitala i okazalo sie, ze Australijska Opieka Zdrowotna = KOSMOS, Polska jest jakies 18456 lat za Oz :-)

Byc moze wpadne do PL za pare miesiecy, stesknilem sie troche za zima i futbolem w tradycyjnym tego slowa znaczeniu - wtedy sobie nie odmowie poHALPowania - w zasadzie to jedyne czego mi tu w Sydney brakuje! Poza rodzina i przjaciolmi oczywiscie!

Przykro mi, ze macie takie problemy z kasa, napisalbym cos wiecej na ten temat, ale wszyscy znaja moje zdanie. Coz moge dodac, jak ktos naprawde lubi i mu zalezy, te pare zloty zawsze wyskrobie (chocby kosztem browarow)...

Pozdro z Wiosennego miasta SYDNEY i powodzenia w tworzeniu teamu. W 2005 roku udalo nam sie poskladac team "z niczego" - wygrywajac w 3 meczu z mega-super-awans-z-palcem-w-dupie teamem Kucharzy i B... (jak mu tam bylo?) - teraz tez sie uda!!!

Cheers,
Sergio