wtorek, 12 października 2010

Ostatki..

Panowie!!
Dwa dni i dwa mecze, pisac jak z obecnoscia.
Rocky - masz jedna zolta kartke, wiec luzik.
Norbi - wciaz pisza ze masz 2 mecze pauzy....
Mecz z WKT trzeba oplacic, chyba 180 zika, kazdy niech wezmie 2 dychy na mecz, a jak nie ma niech da znak, by nie bylo wajchy ze z powodu placenia zagramy w 4 osobowym skladzie, bo jaki bylby sens przekladania meczu? Jak cos moge za 2 osoby zalozyc, oddadza mi w pozniejszym terminie.

Poza tym okreslajcie sie jak z Wami na HALPa i piszcie jaka macie wizje: 2 liga czy 3 liga pod balonem.

niedz, godz 12: Nowalijka
pon, godz. 19: WKT.

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pisalem wam o tym Turnieju Nocnym na Pomorzanach Lukas wie gdzie bo juz tam gierowal. Pytanko czy chcecie grac potrzebuje odpowiedz i liste zawodnikow do godziny 17 jutro ! 501970422 Michu

Rocky pisze...

Hmmm...to ciekawe komu zapisali te moje pozostale kartki???-No to gram.Jestem w niedzielę i poniedzialek.Michu-ja odpadam.
2 liga-trudne mecze,ciężka walka,pewnie czeste baty!
3 liga-dużo latwiej i przyjemniej!
...ale poprzeczkę trzeba sobie podnosić...!

Lukas pisze...

jestem i jestem ;]

a Michu ja odpadam z tego turnieju bo ide w sobote na impre;P o ktorej sie wczoraj dowiedzialem i zostalem na nia wciagniety;)) ale nastepnym razem bardzo chetnie;)

co do HALP-u - wolalbym grac w 2 lidze ale lepiej ten awans wywalczyc;) w tamtym sezonie przegralismy w barazach i mysle ze naszym miejscem jest na razie 3 liga ;]

wski pisze...

Pamietaj jednak Luks ze co roku jest tak ze nie wszytkie teamy z drugiej ligi sie zglaszaja i pierwszenstwo gry w drugiej lidze maja ekipy ktore odpadly w barazach
grzechem byloby nie skorzystac z takiej mozliwosci o ile sie pojawi.. tak mysle:)

Anonimowy pisze...

jestem tu i tam,a w pierwszej lidze nie ma miejsca?...arekb

wski pisze...

ok arek - grajmy w 3 lidze
dwa mecze na napieciu w sezonie i wszystko a reszta to meczarnie z kolesiami co tna rowno z trawa albo nie przyjda bo cos
generalnie w SLS tez mielismy sie nie utrzymac bo odeszla polowa teamu i bylo/jest ok
a w halpie utrzymamy sie tez na luzie - rok temu weszlo wkt i zajelo bodaj 6 miejsce a estymator chyba nawet 5te!!
jesli uwazacie ze to zespoly bedace poza naszym zasiegiem to ok - grajmy z luzersami i humanosem:)
ja ejstem zdania ze poprzeczke wysoko trzeba sobie stawiac i tyle
najwyzej zjebiemy sie z hukiem...

Anonimowy pisze...

ja rowniez jestem za druga liga emocje wieksze a co za tym idzie zabawa wieksza ;] szukajcie drugiego kipera bo ja nie bede mogl grac co tydzien
daniel
ps jestem w niedziele i pon.

Krefcik pisze...

jestem w niedziele, a w poniedziałek też jestem. turniej odpuszczam bo się nie zregeneruję ;)
myślę, że powinniśmy wybrać 3 ligę, przegraliśmy baraż dość zdecydowanie, więc trzeba w tym sezonie skoncentrować na wszystkich meczach i wywalczyćawans na boisku

Anonimowy pisze...

takie same obawy byly przed startem na SLS
daniel

Anonimowy pisze...

Ja uwazam ze lepiej zagrac w 2 lidze niz kopac sie w czolo z 3 liga.... Trzeba stawiac sobie nowe zadania i walczyc pokazac ze jestesmy dobra ekipa. Mnie nie ciesza wyniki w 3 lidze takie jak byly 30:2 czy 20:0 itd. Przegrac po walce! to jest to! Jestesmy ekipa ktora da rade w 2 lidze . Panowie jestesmy facetami . Nic nam nie szkodzi grac w 2 lidze spadniemy to spadniemy wtedy bedziemy wiedzieli ze nasze miejsce w HALP-ie jest w 3 lidze. Takie jest moje zdanie. Michu. Jak cos bedziesz potrzebowac na niedziele i pon pisac.

Lukas pisze...

noo to Witaj 2 LIGO !! :))

norbi pisze...

jestem na meczu z wkt,bo kolano da rade jeden mecz zagrac juz nie czuje rwania byc moze bylo tylko stluczenie,ale 2 meczow nie dam rady,a nie ukrywam,ze chetnie bym wygral z wkt:)
co do halp-u wolalbym wywalczyc awans zasluzenie ,ale jak poczytalem o tych humanosach i stracie czasu to macie racje wiec sie dopasuje do reszty.
co do kasy to pamietajcie ,ze zbieram po 33zl .

wski pisze...

Co z Szymonem??

niedziela: golab - seba, rocky, lukas, arek be, krefciu.

poniedziałek: golab - seba, rocky, lukas, arek be, krefciu, norbi

Michu - wpadasz?? cisnij jak masz czas!! koniecznieee!!

Anonimowy pisze...

No wpadne jak chcecie. Michu

Lukas pisze...

Chcemy Michu!! ;)

Krefcik pisze...

W poniedziałek jakby była konieczność mógłby wpaść nasz rezerwowy "Rafał"...

norbi pisze...

To moze lepiej w niedziele niech wpadnie nasz rezerwowy Kuba...
Na obu meczach Szymon obecny,ja Pany pojawie sie w poniedzialek niczym komornik i bede zbieral kase TAKZE PAMIETAC BO TO OSTATECZNY TERMIN!!!
PS.Jestem w trakcie przelozenia treningu wtorkowego z wiadomych wzgledow.

Krefcik pisze...

W niedziele nasz rezerwowy jest nieobecny, dotrze dopiero w poniedziałek, tylko dajcie znać czy go ściągać na ten termin

Anonimowy pisze...

Jestem Za ,jak chce kolega z nami wiazac przyszlosc.A odniose sie jeszcze do keepera na halpa-Jest Michu i przede wszystkim Szymon wspominal,ze lubi w hali bronic tym bardziej na poziomie 2 ligi...gra nogami przez bramkarza=niezbedna:)Dobrze,ze chlopaki troche pograli nogami,Golab chodzi w poniedzialki na hale wiec tu musimy panowie popracowac,ale juz zalatwiam giery na zime...chyba dobrze?
Norbi.