wtorek, 8 czerwca 2010

5 kolejka SLS i Niras

...czyli kolejna dobra giera czeka nas w niedziele o godz.15 Panowie,nie ma co patrzec na tabele tylko musimy koncentrowac sie na kazdym kolejnym meczu,bo tylko taki warunek pozwoli nam walczyc w gronie najlepszych.
Z dzisiejszego treningu mozna wyciagac jakies tam wnioski i podpowiadac sobie czystym jezykiem pilkarskim...:)Ja po gierce poszedlem pogadac z chlopakami z WKT o terminie,zebysmy mogli za nich raz w miesiacu lub nawet rzadziej sparowac z Konsbudem,ale oni maja co tydzien ekipe na giery.(teraz wogle halp bierze kase za caly miesiac wynajem boiska).Umowilem sie z WKT,ze co jakis czas zrobimy mini turniej 3 zespolowy,ale tu potrzebujemy jeszcze zgody od Konsbudu.

13 komentarzy:

wski pisze...

norbo:) chyba częściej a nie rzadziej!!
co do meczu z nitrasem:) to jessstem
nagrywamy?? ja jestem do zrzuty kasowej na ten mecz!!!

norbi pisze...

Sebol Jasne,ale lepszy Rydz jak nyc:)Tez jestem za tym,zeby nagrac ten mecz!

Anonimowy pisze...

jestem na meczu za nagraniem tez, moge sie pogjac nagrania tego meczu zeby kazdy mial swoja plytke.
daniel

lopez_27 pisze...

ja też jestem jak najbardziej.

Anonimowy pisze...

co to jakas fiesta sie szykuje?na meczu obecny,arekb.

Krefcik pisze...

no jestem i mozna nagrać jak sobie poczynam na boisku ;)

Lukas pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

jestem - Aras

Anonimowy pisze...

Jak bedziecie potrzebowac pomocy pisac Norbi na koma mojego.... Michu

Rocky pisze...

Jak najbardziej-obecny.

norbi pisze...

Kamery Canal+ zamowione z tej okazji przeniescie po 5 zl na mecz!!!

wski pisze...

czyli na chwile obecna:
golab, lopez do bramki i do pola: seb, arek b, norbo, kreft, lukas, aras, rocky - jak zwykle zero znakow na blogu od pawla 36, nie wiadomo co z dynia, chetny do walki jak zawsze michu:)

wski pisze...

i pamietajcie, z nimi trzeba grac z kontry!!!!
mega wazne punkty sa do wziecia i to my je musimy zdobyc
bez hurra i bez bezsensownych atakow;)