środa, 14 kwietnia 2010

SMS

niedziela, godz. 9:00 gramy z zespołem Majewski, SMS - oznacza Szymon Majewski Show, pytanie, czy nagrają ten program na HALPie, czy odpuszczą, bo im humory popsujemy.Przypominam, że w pierwszej rundzie grając w 6 osób udało nam się wygrać po mega zaciętej walce i bramce w doliczonym czasie gry. Dla nas niedzielne spotkanie to mecz, który albo sprawi, że sezon się kończy, albo podtrzyma nadzieje na baraze. Pisać jak z obecnościa, chociaż jak znam życie odezwie sie osób pare.

8 komentarzy:

lopez_27 pisze...

Mam tylko jedno pytnie w związku z tym meczem. Jakby co to ja będę na 200%. Ale czy on się odbędzie? Pamiętajcie, że w niedzielę jest pogrzeb ofiar katastrofy. Nie wiem czy nie odwołają wszelkich imprez itp.

wski pisze...

w weekend grał chyba tylko HALP wiec zapewne i teraz bedzie
przypominam, ze katastrofa byla w sobote a w niedziele gralismy mecz z Hondą

norbi pisze...

Ja prosze o wpisywanie sie jeszcze w poscie ponizej,poniewaz temat jest poruszony ,wazny temat i chcialbym uslyszec wasze zdanie.Co do ilosci ludzi bedzie trzeba podziekowac nie ktorym ,ze tak powiem majacym nas w dupie.
Jestem na sms.

Krefcik pisze...

jestem oczywiscie!
co do SLSu jestem za tym, żeby było 10 składkowiczów do pola. trzeba tylko zrobić to z głową, bo taka liczba zawodników na halp jest już za duża.

Anonimowy pisze...

jak bedziecie mnie potrzebowac dawac cynk na tel. `Michu

Anonimowy pisze...

jestem na meczu,jestem tez za nagraniem tego meczu bo walka bedzie ostra,kto sie sklada?,arekb.

Anonimowy pisze...

jestem na meczu,jestem tez za nagraniem tego meczu bo walka bedzie ostra,kto sie sklada?,arekb.

Lukas pisze...

ja jestem!!! jak bede mial kase to tez sie zloze too jeszcze napisze;)