środa, 3 marca 2010

Tankaaa... i wszystko jasne

W niedziele o 11ej prestiżowy mecz. Gramy z Tankaą, czyli teamem, który zajmuje drugie miejsce. Obserwowałem ich mecz z Carrefourem i są do ogrania jak nic. Trzeba tylko konsekwencji, nie możemy się podpalac i jazda:) W pierwszej rundzie mecz z nami to nie oni wygrali, tylko my przegralismy, sami strzelalismy sobie gole. Czas na rewanż.
Na spotkanie powołania otrzymuja:
Lopez
Norbi
Pawel vel Chińczyk
Rocky
Model
Krefciu
Arek Be
Lukas
Seba.
Pisać kogo z ekipy nie ma. Ostatnio nawet z 6ma osobami z pola pokazalismy dobrą gre, a z Majewskim wygralismy w 5 osób:) więc wichury i słaba frekwencja nie są nam straszne - liczy sie tylko konsekwencja w grze obronnej i długie granie piła!!!

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja jestem i modle sie aby Lopez mial ten dzien w ktorym wszystko lapie a my wszystko strzelamy,bo w tamtym meczu to sobie sami 5 bramek zmontowalismy.arekb.

Lukas pisze...

jeszcze dam znac czy bede;]

Krefcik pisze...

jestem oczywiście, a głos oddany ;)

wski pisze...

zamówiłem KUBE ok??

Krefcik pisze...

ok, ja jeszcze zalegam za ostatni. to ile to razem?

Anonimowy pisze...

Norbi pamietaj zebys pogadal z ta kolezanka::):):) Michu

wski pisze...

ostatnio zrzuta byla 5 zika za mecz
wiec ty dyche;)

norbi pisze...

Jestem na meczu.Michu masz raczej zalatwione zareklamuje ciebie dobrze i bedzie robil kanapki:)Lopez mam pewnien pomysl...pogadamy w drodze na mecz!

lopez_27 pisze...

melduję się

norbi pisze...

Panie Chinczyk odezwiesz sie pan na blogu po raz drugi w tym roku?:)Seba to byla twoja pilka czy Bedzia,bo sie przyda przed meczem...
Taktyka na mecz z Tankka jest taka,ze musimy strzelic o jedna bramke wiecej jak pisal Arek Be:)co wiecej zagrajmy bez napinki tylko z mega koncentracja.Ja zadbam o cisze i nie odezwe sie do liniowych:PP
Pozniej czas na 4 teoretycznie latwiejsze mecze!
PS.
Nie to,ze jestem zlosliwy,ale mam wyczucie do transferow :DD hahaha Ide do roboty w fakcie:)

Anonimowy pisze...

Sppoookooooo Norbi 3mam cie za slowo:D - Michu

Powodzenia na meczyku bo ja mam swoj mecz i nie moge przyjechac:) ale dacieee rade:):) Lopez nie boj sie grac pilka... spokojniee a dasz rade:):)

Anonimowy pisze...

Raczej jestem..dzisiaj wieczorem napisze czy na 100%..
-ModeL-

wski pisze...

Model nie wal w chuja:d kto jak kto ale ty byc musisz po tym co pokazałes ostatnio. No i ... co z Chińczykiem?? raqz sie nam objawił i dupa??

Rocky pisze...

Jestem-oczywiscie!!!
To popykamy na tylach- jak ostatnio.
Efekty byly!Niech chlopaki biegaja za pileczka!!!

wski pisze...

dostałem esa od Żura, że wygrali z Majewskimi 6:5. Zrzutę na browara dla nich bądz flache trzeba zrobić, jak jutro ugramy jakąs zdobycz, Majewskim odjedziemy, ale w chwili obecnej trzeba tez oglądać się na Profesje!!