wtorek, 12 stycznia 2010

Czy naprawdę??

Musimy grywać mecze w niedziele o 9, 10, czy 11ej rano??
Nie ukrywam, że mnie pory naszych spotkań zabijaja, ale kiedyś tak ustalilismy, że nam przedpołudniowe godziny w niedziele najbardziej pasuja. Nie ukrywam, że dla mnie optymalnie byłoby grać w niedziele, i owszem, ale o bardziej cywilizowanej porze to jest o 12ej i poźniej, jak widza to inni??
Nie ma wyjazdów nad morze, nie ma póki co wakacji więc może o normalniejsze godziny powalczymy?
Jak nie to oczywiście będe sie stawiał na 9 rano, bo wyjścia nie mam:P
Ale formy i bramek nie gwarantuje!
Pozdroo

4 komentarze:

norbi pisze...

Seba juz nie dlugo beda wakacje znowu :) A tak powaznie to ja sie dostosuje oby byly to niedziele...no wiadomo,ze 9 rano jest przesada!

lopez_27 pisze...

niestety sytuacja mnie zmusiła do pracy w Barlinku więc na mnie niestety nie będziecie mogli liczyć na najbliższym meczu. Co do następnego jeszcze będę sie odzywał bo sam nie wiem

Lukas pisze...

mi pasuje najlepiej godziny od 12 wzwyz ;)) wtedy bedzie i 100% frekwencja i forma;P

Krefcik pisze...

najważniejsze, żeby grać w niedzielę!