poniedziałek, 7 grudnia 2009

Wracamy... po przerwie!

Widzicie jaka sytuacja jest w naszej grupie? Dominatura i Tankaa powoli odjeźdzają reszcie, natomiast 3ci zespół w tabeli ma nad 9ym dwa punkty przewagi. W niedzielę wcześnie rano gramy z Seepiontem, jeżeli chcemy liczyć się w walce o pierwszą trójkę już nie możemy przegrywać spotkań. Oto dotychczasowe wyniki rywali:
- carrefour 5:3
- profesja 2:8
- majewski 8:6
- tieto 1:5
- tankaa 4:6.
Jak ze składem? Nie będzie Arasia, który pływa po morzach i oceanach oraz Krefcia, który zwiedza inne kontynenty. Powinien byc juz australopitek, czyli Norbi, który w walizce ma przywieźć dwóch aborygeńskich stoperów na testy w przerwie zimowej. Co z resztą??
Przypominam, że mecz o fantastycznej porze, czyli o 9ej rano...

33 komentarze:

Lukas pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Lukas pisze...

jak zwykle poruszenie na stronie jest ogromne;] masakra...

Anonimowy pisze...

oby sie nie przelozylo na boisko,arekb.

Anonimowy pisze...

oby sie nie przelozylo na boisko,arekb.

wski pisze...

dopiero wtorek, wiec moze dlatego zero ruchu na blogu...

Lukas pisze...

oby! bo nie wiem co sie dzieje;]

Anonimowy pisze...

Że tak nie na temat :) Zapraszam na lekki trening dziś na 21:30 na Unii Lubelskiej. Zainteresowanych proszę o wpis na www.blogspot.konsbud.com
Pozdro!!
DrWilk

norbi pisze...

Moze ci co jeszcze nie zaplacili wpisowego poprostu wstydza sie napisac,ze beda:)
Jestem juz w Poland i stawiam mur w defensywie nie do przejscia:)

norbi pisze...

ps.Jak zwykle do bolu szczery ja:)

czypol pisze...

nie wstydza sie, beda.

Anonimowy pisze...

siemka Norbi,jeden wrocil dwoch wyjechalo-jakies posilki na mecz w weekend???arekb.

norbi pisze...

hmmm policzmy Arku:)
Golab?-Lopez -Norbi,Pawel36,Arek,Lukas,Seba,Czypol,Model?
W sumie przydalby sie jeszcze jeden i byloby nas 8 idealnie...wystarczy nas ja tam moge biegac i biegac...

wski pisze...

7 osob do pola ok
w 1 polowie Arek Be przezywajacy 4 mlodosc zagra z nami z przodu, w drugiej pomoze defensorom i zaj:)

lopez_27 pisze...

witam Panowie. Ja się pojawię mimo wczesnej godziny. Jeżeli chodzi o wpisowe to w mojej sytuacji jestem raczej bliski rezygnacji niż regulacji należności. Niestety na chwilę dzisiejszą nie mam i nie wiem kiedy będę miał. Ale się nie wstydzę tu wchodzić :). W playu jest limit, który przekroczyłem i mój net chodzi jak żółw tyłem.

Anonimowy pisze...

Ja przyjade na mecz wam oddac stroj ten czarny:) pozdro Michu

Ernest Sereck pisze...

Norbi pls wez ogarnij temat. Ze stronu zawodnikow powinno byc 1900 pln (ze strony EPPE reszta). Nie ma opcji ze ktos rezygnuje w srodku sezonu.

norbi pisze...

Lopez wez pozyczke w banku:) Takich numerow sie nie robi w sezonie,napewna sa wyjscia z sytuacji...pogadamy w niedziele.
ps.Stasiaki mnie atakuja na sparingi we czwartki o 22 na hali halp,wiec moze niebawem jakas giera wpadnie:)

norbi pisze...

Lopez juz ogolnie na przyszlosc nie do ciebie bezposrednio to...juz mieliscmy takiego Keepera co zagral w pierwszym meczu i pozniej olal cala druzyne bo nie mial na wpisowe...kolejny przyklad to odbieranie tel i sprzedawanie auta w czasie meczu tez byl dobry:P
A najlepszym przykladem jak powinno sie postepowac jest Michu,przed sezonem postawil sprawe jasno i szacun dla niego mimo,ze jest mlody nie zachowal sie jak gowniarz.

Anonimowy pisze...

Ale o co chodzi??:D:D Norbi jak chcecie kiedys tam moge wam pomoc w grze:):) a najwyzej zaplace na runde rewaznowa:):) Moge tez pobronic:D hehe;D jak cos dajcie znac jak bedziecie potrzebowac sil:):)

Ernest Sereck pisze...

Czy naprawde tak ciezko jest zrozumiuec ze to nie jest oplata za cos (jak za bilet do kina), a skladka (czyli wszyscy po rowno)?! Innymi slowy - jak TY nie zaplacisz, to KTOS INNY musi zaplacic za ciebie. Do osoby kt. odmawia zaplaty (nie wiem, bo nei znam osobiscie) - wyznacz mi prosze z imienia i nazwiska kto ma zaplacic za ciebie. Jak ty nei zaplacisz, to bede musial ja to zrobic, ja powiem wprost... pierdole takie cos. PS. To jest tez juz moj ostatni sezon kiedy ogarniam w jakis sposob HALP/wpisowe/sponsoring. Mam juz dosc placenia za ludzi z gory i proszenia sie miesiacami za cos, co nie jest moje. Thx i pozdr.

lopez_27 pisze...

dzięki za zrozumienie mojej sytuacji. Nie mam pracy. Przed sezonem nie mogłem tego przewidzieć.

lopez_27 pisze...

a jeśli się nie mylę to więcej osób nie zapłaciło. Ja przynajmniej powiedziałem jak stoi moja sytuacja. Znajdę kasę nie martwcie się. Zastanawiam się tylko czy warto.

Ernest Sereck pisze...

Lopez_27 -> jestesmy doroslymi ludzmi. Wciaz nei rozumiesz co napisalem: KTO MA ZA CIEBIE ZAPLACIC? Wymien z imienia i nazwiska to osobe, bo jak tego nie zrobisz, to padnie na mnie. Czy ciebie interesuje fakt cz ja mam prace? Musicie zrozumiec, ze to jest czysta matematyka.

lopez_27 pisze...

Nie chodzi o to, ze ktoś ma za mnie zapłacić wogóle. Założyć jedynie i oddam za miesiąc. Ale nieważne.

wski pisze...

Serek, wiem ze sprawy kasy sa sprawami co wywołują emocje i nerwy, ale rozumiem innych, że trudno jednorazowo zapłacić 190 zika, to dla kogos kto nie ma roboty spory wydatek.
Rozłóż Lopezowi na np 3 raty i będzie ok. A jak nie to Lopez połowe, tj 100 zika mogę za Ciebie po 15ym wyłozyć i mi oddasz.

norbi pisze...

Rozumiem wqrwienie sie Serka bo doklada do interesu i jeszcze se nie pogra...nic z tego praktycznie nie ma,ale zachowal sie bardzo ok wyjechal z kraju,ale druzyny nie porzucil po sezonie.
Lopez co mialo znaczyc nie wiem czy warto?Nie warto grac z nami czy za duzo placisz za przyjemnosc,czy o co cho?
Ja moge zalozyc za ciebie jak pisalem pogadamy w niedziele...jestesmy kolegami czy spotykamy sie za kare w weekendy?

Anonimowy pisze...

sadze ze jesli ktos ma jakis problem to powinien napisac tu albo pogadac w szatni a nie czekac az ktos sie upomni o wpisowe w koncu jestesmy kolegami a nie komornikami,jak masz problem to powiedz krotko przeciez mozemy Ci pozyczyc zrobic zrzute etc jest tysiac innych wyjsc a tak tylko znowu wprowadzamy gesta atmosfere,niestety zyjemy w kraju gdzie za wszystko trzeba placic czy sie ma czy nie,arekb.

P.S. ja tez sie moge dorzucic do Sebola dla Lopeza

norbi pisze...

Lukas chciales poruszenia na stronie to masz hehe

lopez_27 pisze...

właśnie o to chodziło. O drużynę. Bo jeśli ktoś inny miałby problem to ja starałbym mu się pomóc jako koledze z drużyny. Być może uda mi się coś załatwić na niedziele. A o to czy warto to własnie chodziło mi o podejście jako kolegów z drużyny

Anonimowy pisze...

troche ciezko pomagac jak nie wiadomo komu i co,wrozkami nie jestesmy,arekb.

norbi pisze...

Panowie gramy w czarnych koszulkach,Michu przyniesie na mecz swoja i ja mam chyba jeszcze jedna dla Pawla36 na wspolnej:)

Lukas pisze...

nooo chcialem poruszenia ale w bardziej pozytywny sposob;)