wtorek, 4 sierpnia 2009

Jest termin pierwszego meczu po przerwie
Gramy 16.08 o 14 z Astron'em

18 komentarzy:

Przemo pisze...

Norbi może udałoby się jeszcze zagrać jakiś sparing przed tym meczem? Jak nie to warto byłoby pomyśleć, żebyśmy zagrali sami na otwartym boisku - to się da załatwić myślę.

norbi pisze...

Tak Tak trzeba zagrac jakas gierke, nawet wewnetrzna i pare spraw ogarnac.W tej kwestii jestem w stalym kontakcie...
Mail do Rentransu:
Maciek rozumiem ,ze macie ochote odegrac sie za porazke w sparingu?:) A tak
serio to pamietaj o nas wrazie coo,mozemy zagrac tez z Paradise lub tymi
innymi ,jakbys mial problemy ze skladem,a moze za tydzien cos bys mial
wolnego?:P
Pozdroo

hahahha
pamiętam pamiętam, ale muszę też pograć trochę nimi. jutro gram z Emega, a za tydzień nie wiem, bo dopiero w weekend ustalam czy będę miał ludzi...
jakby co dam Ci znać
pzdr
Maciek
To do boiska SLS,a giere w innym miejscu moze ma ktos ochote mi pomoc zalatwic?
Co do meczu z Astronem mam informacje od Szymona oraz Arasia ,ze sa gotowi do gry,a rywal wydaje sie byc idealny,coby wejsc w rytm meczowy.
Krefciu daj znac co z toba?

Anonimowy pisze...

jestem za gierka na boisku,jak cos to moge zalatwic na sztucznej na sp nr 16,to male boisko ale zawsze mozna sie zgrac i pokopac,no i pogadac,dajcie znac kiedy komu pasuje,na meczyku mnie chyba nie bedzie,obym sie mylil,Krefcik zyjesz Ty ????arekb.

lopez_27 pisze...

nie chcę krakać, ale może Krefciu jako świeży małżonek dostał swoje pierwsze małżeńskie zakazy typu: Koniec gry z tymi typami bo źle na Ciebie wpływają :) A potem jak zawsze kobiety zadają szantażowe pytanie bez odpowiedzi: Kochasz Mnie????

lopez_27 pisze...

a co do meczu to niestety mnie nie ma. Będę w sobotę na weselu i raczej nie dam rady dotrzeć do Szczecina do 14. Przeciwnik chyba nie jest straszny więc se dacie rade. Jedyne na co czekam w tym sezonie to na Devilsów.

lopez_27 pisze...

a co do meczu to niestety mnie nie ma. Będę w sobotę na weselu i raczej nie dam rady dotrzeć do Szczecina do 14. Przeciwnik chyba nie jest straszny więc se dacie rade. Jedyne na co czekam w tym sezonie to na Devilsów.

norbi pisze...

Arek dowiedz sie jakie maja terminy i moze zagramy w przyszlym tygodniu np.wtorek ok 20stej?

wski pisze...

nie ma mnie:((
jade na MAdonne do Warsaw.

Przemo pisze...

Może małe boisko, to lepszy pomysł. Na większe możemy ludzi nie zebrać jak widzę. Na małym po czterech można zagrać i to i tak będzie niezły rozruch przed niedzielnym meczem.

norbi pisze...

Z tego co sie orjentuje to na sp16 jest male boisko i duze bramki...Arek dzialaj

Krefcik pisze...

żyje!!! nie ma małżeńskich zakazów ;) właśnie obejrzałem Legie z duńczykami, szkoda ich. zagrali tak jak nam się często przytrafiało... ze mną zdaje się nienajlepiej, muszę jeszcze do lekarza, który jest na urlopie do końca tygodnia. jednak jak będzie wewnętrzna gierka to spróbowałbym pobiegać delikatnie, zawsze mogę odpuścić jak coś zaboli.

Anonimowy pisze...

ok to dzialam,arekb.

Anonimowy pisze...

jest boisko w ta niedziele na 19.30 sp nr 16 ul.chobolanska na gumiencach koszt 1,5h to 75 zlotych,dajcie znac kto jest,innych terminow niestety nie ma,arekb.

Przemo pisze...

No to chu...wo, nie będzie mnie na 100%, szkoda. Weekend poświęcony rodzince.

Lukas pisze...

mnie nie bedzie na sparingu bo nie ma mnie w szczecinie... na Astron bede gotowy ;) hehe ostatni mecz tez gralem z Astronem ;]

norbi pisze...

Ja tez srednio moge w niedziele bo jestem nad baltykiem , a nie maja nic wolnego w tygodniu?Jutro tj.niedziela Arek odwolaj ta giere...?

Anonimowy pisze...

odwolalem, bo tez musialem wyjechac
arekb.

Anonimowy pisze...

Jestem w niedziele na meczu po dluzszej przerwie,aras