niedziela, 17 maja 2009

Sialala EPPE-KONS 3 PKT MA:)

Multimedia Polska - Eppearance-Konsbud 3-8 (2-3)

Sklad:Golab,Lopez-Norbi,Model,Damian,Darek,Seba,Michal,Maro.
BRAMKI:Model 3, Seba 2 , Michal 2, Norbi 1 .

Nowa krew plynie w naszej druzynie co widac po strzelcach bramek oraz po samej grze.
Mielismy momenty zlego ustawiania sie w obronie oraz PRZEDE WSZYSTKIM...brak agresji w kryciu i na to trzeba zwrocic wielka uwage w kolejnych meczach.Cieszy dluga lawka rezerwowych osob na ktore zawsze mozemy liczyc w takich dniach jak dzis.
Co tu duzo pisac,to trzeba zobaczyc na wlasne oczy.Zapraszam wszystkich do wplat kasiory za CD,a plyte dostanie kazdy na pamiatke:P Temat ten poruszymy w osobnym poscie.

Prosze pisac w komentarzach,kto bedzie we wtorek na sparingu godz.21;30.

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

gratulacje chlopaki,moze wlasnie to tak mialo byc aby z Multimedia zagral zupelnie innny sklad niz wtedy...no i wynik sam mowi za siebie,jeszcze raz wielkie gratulacje,arekb.

Anonimowy pisze...

a i we wtorek bede,arekb.

norbi pisze...

Sedzia nie dosc ze byl najgorszy na boisku to jeszcze brame moja wpisal Zebalkowi...ogladalem mecz wlasnie i chyba turek zapomnial kartek zabrac z baru:)

Przemo pisze...

Ekstra chłopaki. Bałem się strasznie o wynik tego meczu... a teraz jesteśmy samodzielnym liderem.

Przemo pisze...

We wtorek jestem.

wski pisze...

mnie we wtorek nie ma
co wazne mamy naprawde zaj start
tego zabraklo nam w HALPie, teraz rysuje sie zaj szansa na to by miec 15 pkt w 5 meczach, bez lekcewazenia trzeba ograc rywali w niedziele i na nikogo nei patrzec
generalnie szacun dla nowych dwoch kolegow, bo sa ligowi, i wprowadzili duzo do anszej gry
ogolnie fajnie dzis zagralismy, rywale lage z obrony do ataku a my w miare dlugo budowalismy kacje i bylo oki doki:)
oby tak dalej, bez podpalania sie itp
a cel czyli pierwsza dwojka realny maxx:P

norbi pisze...

Tak Seba tylko wiesz co ja powiedzialem w telewizjii :PP Ze naszym celem jest awans do 2 ligi hehehe tylko nie brechtac sie ze mnie jutro,bo mialem stresa w studio tv :)

Anonimowy pisze...

dobre weiesci trzy punkty nasze co do wtorku to mnie nie bedzie nadal odczuwam delikatny bol w nodze nie chce nad wyrezac..
danel

MichałG11 pisze...

Najwazniejsze ze ogralismy ta Multimedie bo na poczatku wygladalo nie za dobrze:) ale pozniej brameczka Seby i popis Modela no no i gites majones:D Sorkaa chlopaki ze na pustaka trafilem w slupek:P eheh:D next razem trafie:P:P :) A wiecie gdzie poszukuja do pracy??:D:D:D hehe bo szukam:D:D pozdrawiam MichałG :):)a we wtorek moge byc daj znac Norbi:)

model pisze...

Najwazniejsze sa 3pkt i coraz lepsza gra..he:)Jaki tam popis? Gra caly zespol..i dlatego dobrze nam idzie;p we wtorek moge byc jak bedziesz trzeba.he pozdroo

Lukas pisze...

gratuluje;))

ja musze sobie odpoczac przez minimum 6,7 tygodni;/ nie bede sie spieszyl zeby mi sie nic nie stalo;) ale wroce mocniejszy;P hehe powodzenia;)

norbi pisze...

Tak tak przybywajcie jutro na 21;30,najlepiej jak ogarniemy zeby nas bylo 5-6 to zrobimy sobie swoj team.A jak Lopez mozesz wpasc,bo Stasiak z rentransu pytal o keepera?
Zuro dzwonil i Darek ma kontuzje w next meczu nie obecny...;/
MichalG11 spoxo bylo chlopie zrobiles swoje,strzeliles bramy,walczyles, a ten slupek zostanie na pamiatke cd :)

Anonimowy pisze...

Norbi hahaha co wywiady dales ;d
damian

Anonimowy pisze...

mnie jednak nie bedzie,arekb.

lopez_27 pisze...

to zależy norbi. Czy za darmo czy za kasę. Bo ja obecnie pod kreską i muszę niektóre wydatki ograniczyć.

lopez_27 pisze...

będę. Trochę kombinatoryki i dam rade.