niedziela, 19 kwietnia 2009

Pech jakich mało...

Opatrzność nad nami nie czuwa.... Niestety - mecz był do wygrania, najwazniejsze i najgorsze dla nas chwile były między 10 a 15 minutą spotkania. Najpierw ja zerwałem, naderwałem, jak zwał tak zwał sobie dwójke, potem Czypolowi poszła pachwina. Do pola musiał wejść Gołąb, nie daliśmy niestety rady powalczyc o dobry wynik, chociaż w 35 minucie było tylko 2-3. Skończyło się 3-9. Nasuwa sie parę pytań, niestety bez odpowiedzi, podstawowe to dlaczego? Dlaczego dzis a nie z Teamgeistem np,dlaczego na początku meczu a nie pod koniec... można by postawić jeszcze parę, ale po co? Nazwe trzeba zmienic na FC SZPITAL SSA - trzech kontuzjowanych mamy a juz w sobote ruszają szóstki
eh....

9 komentarzy:

norbi pisze...

Qrde te koncowki sezonow nam sie zawsze zle ukladaja,troszeczke wiecej szczescia a mielibysmy baraz.Golab w polu po kontuzji na impex i to bez zmian i tak chlopie szacun za walke!
Powalczymy o 6 pkt jest do zdobycia i wtedy sezon bedzie naprawde udany.
Ile bylo fajnych meczow(rehamil,impex,wkt 2 razy)te mi najbardziej zostaly w pamieci:)
Mam nadzieje ze nowi na SLS beda wzmocnieniem i bedziemy sie dalej dobrze bawic.Dzisiejszy mecz utwierdzil mnie tylko ze w 1 meczu z Impexem wygralismy zasluzenie.

Przemo pisze...

Nie ma co podsumowywać sezonu przed jego zakończeniem!!!
Mamy jeszcze dwa mecze do rozegrania i 6 pkt do zdobycia, jak je wygramy, to i humory będziemy mieli dużo lepsze. Wtedy myślę, że GRILL na zakończenie sezonu będzie lepiej smakował.
Obejrzałem przed chwilą ten mecz na VIDEO, wcale nie byliśmy gorsi. Opadliśmy w końcówce z sił, a i skuteczność mogłaby być lepsza(to było do mnie!), bo sytuacje były. Gołąbek dzięki za walkę, było dobrze.

Ernest Sereck pisze...

Osz w morde, no to ładnie - sami widzicie jak wazna jest mimo wszystko dluga lawka :/ A oto moja liga: http://www.elsa.com.au/ / Ja gram w team'ie APC, w 1-szym meczu na pozycji fortstoper'a (cofniety pomocnik), przegralismy 3-6 piewszy mecz, mialem setke nawet ale jakos ich keeper wyjal :/ W tym tygodniu trening, ciezko sie gra na trawie "normalnej", HALP 10000 razy lepszy !!!!

norbi pisze...

Serek fajne mordy masz w ekipie,ale nie widac ciebie na liscie druzyny w sqladzie?

Ernest Sereck pisze...

Yo, nie ma mniem, bo to zarowno zdjecie jak i sklad z poprzedniego roku, w ktorym APC zajelo ostatnie miejsce:P W nast. tygodniu ma byc jakas aktualizacja :) Pozdro!

wski pisze...

wez Serek przejmij moderowanie strony tej ligi
idz szczecinskim tropem:)

norbi pisze...

serek wez mnie tam do ekipy...tez trzeba atmosfere zjebac troche w druzynie,wlasnie ucze sie albanskiego:)

Ernest Sereck pisze...

Albanskiego? Koreanski, japonski, ewentualnie hiszpanski lub portugalski... :P

norbi pisze...

OKA I wezme ze soba Burka zeby zabral do Polic ze 3 koreanczykow:)