poniedziałek, 9 lutego 2009

TRENING CZWARTEK 21;00

Bramkarze mile widziani + 9 nasza do pola = po 13.6363636zl od osoby:)
W komentarzach kto bedzie pliss.

TRENING ZOSTAL ODWOLANY:(
Koles chce 1/2kasy a nastepnym razem wszyscy pisza komentarza do srody max!!!Jeszcze raz zapytam czy moge kogos poprosic o organizacje tych treningow?Moze Krefcik lub Zuro a moze kto inny?Ja serio nie mam czasu:(Obserwujac sprawe widze ze nie zalezy wszystkim z druzyny a oragnizowanie,zapraszanie ludzi z poza eppe-kons jest sympatyczne ale naprawde wymaga sporego poswiecenia czasu...:(

15 komentarzy:

Ernest Sereck pisze...

Jestem, moja przed-przed ostatnia giera z WAMI ;( Potem jeszcze jeden meczyk, trening i kangooory....

Anonimowy pisze...

bede,arekb.

wski pisze...

nie ma mnie
chory kurde ejstem:(
wczoraj gralem z goraczka 37,9 - tyle mialem po emocjach jak juz w domu zmierzylem:P

Anonimowy pisze...

Mnie też nie będzie - wyjazd służbowy na pd kraju, ...ale biorę narty, mam nadzieję, że wygospodaruję parę godzin i zrobię trening na stoku.

lopez_27 pisze...

sorki ale mnie raczej też nie będzie. Muszę się trochę podkurować do niedzieli.

norbi pisze...

NO to sie robi nas malutko wiec Zuro Filipki i ZeBALKI zapros ,Czypol ty tez tam miales kogos,Kuba moze twoj brat chce tez pobronic?>

Lukas pisze...

mnie nie bedzie

Krefcik pisze...

jestem, oktaw też i lepiej żeby było dwóch kiperów bo na poniedziałkowej gierce wybiłem sobie chyba palca... moge ewentualnie zaprosic kolegę, który już raz grał z nami, pewnie chętnie przyjdzie.

Anonimowy pisze...

prawdę mówiąc to nie wiem czy będę bo w środę mamy mecz a mam lekką kontuzję kostki, więc powiem Ci Norbi w czwartek do 12, ale raczej będę i oczywiście z bratem ;P
Kuba Roguski

czypol pisze...

no to sie fatalnie ulozylo bo ja tez nie moge...

norbi pisze...

wiec narazie 6 osob jak dojdzie Kuba bedzie 8 to jeszcze ze 4 by sie przydaly...

Unknown pisze...

zapytam dzisiaj moich kolegów ale mamy dzisiaj mecz więc nie wiem czy będą chcieli
Kuba

norbi pisze...

oki Kuba ale jak ty bedzie z bratem to i tak uzbieramy idealnie nawet te 2-3 zl wiecej sie dolozy a wiecej pobiega:P

Anonimowy pisze...

mnie dzisiaj nie ma - aras

Anonimowy pisze...

niestety mnie dzisiaj nie będzie, bo wczoraj sobie znowu skręciłem kostkę i nie mogę grać, przykro mi
Kuba