piątek, 6 lutego 2009

Niedziela GODZ.15

Czas rewanzow juz w najblizsza niedziele.Czekaja nas teraz 4 ciezkie mecze z Euroklinkierem,Slonecznym,Rehamilem oraz zalegly z Devils SZOK dance:) To wlasnie z tymi ekipami zdobylismy 0 pkt na poczatku sezonu!Osoboscie uwazam ze 6pkt bedzie sukcesem i nie oddali nas od czolowki tabeli!!!
W najblizsza niedziele gramy z Euroklinkierem zespolem ktory w ostatnich 4 meczach zdobyl 10pkt remisujac z WKT.Tak dla przypomnienia dodam ze w pierwszym meczu nam nie poszlo ale nie gralismy naszym cudownym brylantem:) Pora na rewanz!!!
/ 2008-11-11 22:00, sędziował:
Eppearance-Konsbud
3
(2)
Euro Klinkier
12
(6)



13 komentarzy:

wski pisze...

ja jestem
zobaczcie kto do nich doszedl na stronie HALPu
koles, ktory gral kiedys w vertical okna cos tam i z nimi walczylismy na sls
pameitam typa, bardzo dobry grajek
choc gra troche egoistycznie
wracajac do 1 rundy i pcozatku uwazam ze dla nas wowczas glownym powodem proazek byla nierowna, czytaj 9-osobowa kadra na mecz
i to byl jeden z powodow
pozdroo

Anonimowy pisze...

ja też jestem i walczymy tylko o wygraną! - aras

Ernest Sereck pisze...

Jestem :-)

Anonimowy pisze...

Jestem - nabieram świerzości :)
Norbi - przemyśl sprawę frekwencji, żeby nie było nas za dużo, bo znowu zrobi się jakiś bałagan.

Lukas pisze...

jestem:)) tylko 3pkt:P

Anonimowy pisze...

jestem,zagrajmy jak z impexem bez fisiowania-niech sobie pograja-my zalatwimy ich kontrami.arekb.

Anonimowy pisze...

Devils-Bokaro 6-4 arekb.

DamiaN pisze...

Panowie powodzenia! jak znajde czas to wpadne podobingowac :)

Krefcik pisze...

jestem

norbi pisze...

Czyli rozumiem ze mam siedziec na trybunach bo bedzie nas 9? Seba ty sie nie przejmuj akurat na twojej pozycji zmieniasz sie z Zurem...tak samo na pozycji ostatniego 2osoby na jedna pozycje(nie musze grac tam ja) odpowiedzialne za obrone,ustawienie itp reszta armii do srodka i zmiany co 3min tak juz planowalismy 7kolejek temu...tym samym nie bedzie liczenia i zmian nosnych czy jak to zwalismy...
ps.osoby ktore nie byly na treningu prosilbym nastepnym razem o wpisanie sie na bloga z gory dziekuje.

lopez_27 pisze...

Melduję się między słupkami. Zamawiam drugą połowę. :)

Anonimowy pisze...

w takim razie zagram pierwsza.
daniel

czypol pisze...

jestem