wtorek, 27 stycznia 2009

TRENING CZWARTEK 21;00

Prosze okreslic sie najpozniej do Srody.

21 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam Panowie. Jeżeli jeszcze chcecie drugiego bramkarza to ja jak najbardziej będę w czwartek do dyspozycji. Badania i fizjoterapia wypadła nieźle. Więc ja będę. NApiszcie mi tylko gdzie dokładnie to jest. Michał N.

Anonimowy pisze...

nie będzie mnie, bo niestety jestem chory :(
Kuba R

norbi pisze...

O super Michal ze juz ozdrowiales co prawda golab jakos dawal rade byc ale wiadomo ze musi byc 2 keeperow.napisze przed czwartkiem na gg to sie jakos ustawimy.
Kuba a twoi koledzy ?

czypol pisze...

jestem obecny

wski pisze...

jestem na 90 procent:)

Lukas pisze...

mnie nie bedzie

Krefcik pisze...

jestem, a Oktaw z juniorami salosu na obozie w Rewalu, więc będzie nieobecny...

norbi pisze...

troche malo nas nawet jak reszta dopisze...jak ktos ma kogos chetnego do grania to niech przyprowadzi...a ktos wie czy Zuro juz jest bo mial tam pare masek zawsze...?

Anonimowy pisze...

no zenada ze skladem
to poakzuje ze granie co tydzien moze nam sie nie udac
jak bedzie nas 6ciu np to po 25 zika wyjdzie gra...

norbi pisze...

Nie wiem kto dal koma powyzej ale wlasnie o to mi chodzilo tydzien temu...bo ja sam po sobie wiem ze nie dam rady co tydzien...praca inne obowia..:(

Krefcik pisze...

a mi się wydaje, że przecież i tak się nie utrafi w ten właściwy tydzień. te same problemy będąniezależnie od tego czy gramy co tydzień, czy co dwa... chodzi o to, żeby się z nimi uporac ;)
dobierac kogos???

Ernest Sereck pisze...

Hej chlopaki, ja bym wpadl ale niestety w tym czasie bede gdzies nad Canada:( Bede za to na 100% za tydzien. Jezeli moge cos poradzic... najlepsze wyjscie to chyba skladki placone co miesiac z gory + dobieranie sobie ewent. osob na miejsce nieobecnych.

Anonimowy pisze...

jestem,arekb

norbi pisze...

Czyli policzyc czlonkow druzyny wszystkich i podzielic to na 600zl tak? ja jestem za i wtedy zwroty od osob zapraszanych rozdzielac na wszystkich lub jakos w koszta miesiecznie ...sprawa kasy...no temat rzeka,zacznie sie przed sls;(
Serek a wiesz ze w tym roku wypada 10lecie druzyny...

czypol pisze...

co wy mowicie - jaka kasa z gory?? przeciez to jest niepowazne! Placa ci ktorzy przychodza. Po prostu trzeba odpowiednio wczesniej sie okreslac tak zeby co najmniej 9 osob bylo. jak z komentarzy wynika inaczej, wtedy odpowiednia liczbe dodatkowych znajomych zaprosic. nie mowcie mi tylko ze sie ludzie nie znajda! lukasz ma racje - co zmieni gra co dwa tyg??a jak ktos nie ma kasy zeby chodzic co tydzien to moze sie przeciez okreslic ze bedzie przychodzil co 2-proste...

norbi pisze...

ok Czypol ale interesuja sie tym wszyscy z teamu dokladnie iloscia osob albo niech ktos wezmie to na siebie,zeby pozniej nie bylo ze bedzie naS 5lub6 bo Norbi nie wyslal 10smsow i nie postawil komus 2 treningow...dodam jeszcze szczegol ze wpisanie na bloga jest dla nie ktorych problemem...? Odwolywac 3godziny przed giera tez niewypada;]
ps.Moze ktos jest chetny organizowac treningi to dodamy udostepnienie do prowadzenia bloga.

czypol pisze...

zgadzam sie ze wszyscy chetni musza sie zawsze wypowiedziec, co jest problemem ogolnie niezaleznym od czestotliwosci treningow. poza tym musimy miec kilka osob, ktore beda "na tel", jak ustalimy do okreslonego terminu ile osob bedzie z druzyny(np. do srody). jak osob bedzie za malo, dzwoni sie do takich delikwentow czy maja ochote pograc i zbiera sie ludzi. sam moge zawsze sie postarac o 1-2 osoby dodatkowo w razie awarii...

wski pisze...

to kto jest??
krefcik
seba
norbi
czypol
arek b michal
moze golab
kiepsciutko prawda?

norbi pisze...

czypola koles jeszcze bedzie i 1lub2 osoby od zura...golebie brak ,zeby 9 osob bylo chociaz to giera bedzie zrobimy nawet 2 teamy po jednej zmianie czy jakos tak...

norbi pisze...

widzieliscie bramke boruca hah tak sie strzela karne:)
http://www.sports.pl/pilka_nozna/artykul.asp?Artykul=42492

Krefcik pisze...

sie moze rozpedzilem,ale bedzie tez kolega ode mnie...