poniedziałek, 5 stycznia 2009

TRENING CZWARTEK 21;00

Nowa hala miesci sie obok starej drukarnij Colorado na skrzyzowaniu ulic woj. polskiego z un.lubelskiej .Gra toczy sie praktycznie bez przerwy (poprawa kondycji)bo gra sie o bandy:) Pierwszy trening dla czlonkow druzyny jest darmowy pozostali 10pln od osoby.
Prosze potwierdzac obecnosc.

ps.Termin ustalalismy przed meczem z teamgeistem,wiec mysle ze jakos ogarniemy te giery tym bardziej ze najczesciej gramy ligowe w niedziele...

Prysznice oraz szatnie na obiekcie jeszcze nie sa czynne !!!!!
Zbiorka 20;40 obok stacji BP.

12 komentarzy:

Lukas pisze...

jestem jak cos:)

Anonimowy pisze...

chyba uda mi sie wpasc.arekb.

DamiaN pisze...

ja jestem pzd chlopaki :)

Anonimowy pisze...

norbet ale ja mam wziąć swoją drużynę czy mam sam przyjść?
Kuba R

norbi pisze...

Kuba dam ci znac jutro bo czekam na wiadomosci ale bedzie nas malo wiec mysle ze tak...

Anonimowy pisze...

to prosze daj mi znać na komórkę
jak najszybciej
Kuba R

Anonimowy pisze...

Będę

czypol pisze...

ja tak jak dzisiaj mowilem norbiemu pare minut po 21 bede. moze na pierwszy raz zerwe sie troche wczesniej...

norbi pisze...

Kuba to juz jest 8 osob,wiec ze 2 kolegow max a pozniej sie jakos dogadamy.MA KTOS PILKE NR.4?Arek chyba ty masz gale?

Anonimowy pisze...

Norbert powiedziałeś na halpie że mam przyprowadzić swoją drużynę, a teraz mówisz że 2 kolegów???

Anonimowy pisze...

ja bede, gale wezme,arekb.

norbi pisze...

Kuba przeprasza ciebie bo wszyscy sie okreslili troche pozno...widziales ze sam nie bylem zdecydowany...