piątek, 23 stycznia 2009

Eppearance-Konsbud - Bokaro, ND, godz. 17.00 !!!

Panowie, wystarczy, że WKT Polska przegrywa, lub remisuje z Rehamil'em, podrazniony porazka w ost. weekend Impex wygrywa z Devils Shock Dance, my wygrywamy z Bokaro i lądujemy na zaslużonym... 3-cim miejscu na koniec rundy jesiennej HALP 08/09!

W komentarzach obecnosc prosimy z Norbim + nastroje jakie panuja przed meczem!

PS. Jeśli moge, to zamawiam wynik 10-4, aby miec ładny, rowny bilans bramkowy w tabeli (100-70) :P

16 komentarzy:

norbi pisze...

No ladnie Serek wszystko to wyglada ale.......zaczne od systemu 1-2-1:) Ostatni mecz zagralismy na pelnym luzie i nie ma nawet co wracac do tego:)Pewne jest to ze musimy zagrac tak walecznie oraz z takim zaangazowaniem jak z Impexem i tylko wtedy mozemy liczyc na wygrana.Wazna bedzie konsekwencja w grze (taka uporczywa wrecz gra swojego),bo tutaj widze slaby punkt Bokaro...oni umieja zagrac na dobrym 2ligowym poziomie ale jak sie ich odpowiednio wybije z rytmu to zaskakuje u nich ta druga opcja i wlasnie wtedy bedzie mozliwy wynik nawet wysoki na nasza korzysc!!!Zuro jest na zimowisku(ost8bramek) ale przeciez wygralismy tez mecz jak ja bylem w Krakowie:))) hehehe DO BOJU PANOWIE!

Anonimowy pisze...

jestem,jak troche pobiegamy bedzie dobrze,arekb.

Krefcik pisze...

jestem! wszyscy wiedzą jaka jest stawka i myśle, że nie trzeba specjalnej mobilizacji, bo to jakoś nam nie sprzyja. z impexem był spokój i wiemy jak sięskończyło :)

Lukas pisze...

jestem! mysle ze pobiegam wiecej niz na czwartkowym treningu...;/
Bedzie Golab??

wski pisze...

wkt wygra;lo
jestem jutro
co do meczu to pamietajcie ze na papierze bokaro ma najlepszy team tylko ze im nie zalezy na wejsciu do 2 ligi
maja jednak checi powalczyc i nas ograc bo mamy dobra passe
zapowiada sie niezla giera

wski pisze...

no czwatkowy trening lukas dla nas byl zajebisty
no wlasnie co z golebiem??:d
ciekawe kiedy zagramy z devilsami - mi maaxx na tym emczu zalezy ale nie ebdzie mnie jesli niedziela lub jak wczesniej to zura...
pozdroo

wski pisze...

aaaa, no i jak nas bedzie 7 do pola to w 1 polowie z nami w ataku zagra np lukas a w drugiej polowie w defie??
znaczy ze krefcik norbi i arek b w 1 polowce w trojke
lukas wolny
a ja czypol i aras z lukasem w 1 polowce niee??:P

Lukas pisze...

jak zagramy 1-2-1 to np. Krefcik sie zmienia z Arkiem...potem ja norbi aras i ty(seba) z czypolem ;)) wszystko obcykane ;P

norbi pisze...

tak dokladnie Lukas tylko nie wiem czy Arek zmieni mnie na ostatnim...jak nie to moze niech sie z Seba zmienia na szpicy
????norbi,kreft-czypol,lukas,aras-arek,seba?
seba musi zostac 1-2-1 tak napieram bo zawsze musimy sie bronic 3-ka i jednym wysunietym...

Anonimowy pisze...

moge grac na ostatnim,co do treningow to juz pisalem wczesniej ze ten system jest do bani bo wszyscy placa i chca grac a tak wystarczy ze jedna ekipa ma kipera i gra sobie pol hali bez przerwy a reszta po pare minut,moja propozycja jest taka aby zrobic 2 ekipy i grac bez przerw ze zmianami,albo zrobic gre do max 2 zwyciestw,bedzie sprawiedliwiej.arekb.

wski pisze...

no ok - jak chcecie
ja optuje za tym by grac po rowno bo p orowno placimy i kazdy chce powalczyc a ja zwlaszcza z bokaro bo to ekipa moich kolesi
a tak bede gral mniej niz inni ale ok
zyycie
nie mam nic do 1-2-1 tylko chodzi mi o samą gre... tych bocznych bezie 3ech na 2pozycje a tyl i przod po 2ch na jedna

Anonimowy pisze...

melduje sie jutro o 17
daniel

czypol pisze...

obecny rowniez

norbi pisze...

Seba tak i tak bedzie nie rowno a jak zaczniemy kombinowac znowu to wiesz jak bedzie...mysle ze aras lukas i czypol maja najlepsza kondyche i graja na takiej pozycji zeby duzo biegac ale mozemy tez zrobic tak ze Bedziemy sie zmieniac w 3-ke Seba,norbi,krefcik a 4 na pozostala pozycje bo w sumie tam sie najwiecej biega...
Co do treningow to ja bym stawial na 3 druzyny ale gramy rotacyjnie kazdy z kazdym i tez mozna liczyc ile sie wygralo,przegralo jak to wazne....

Anonimowy pisze...

jestem
aras

norbi pisze...

Ty Aras bez kitu dales w szatni prawde ze o 16 napisales na blogu:))