wtorek, 30 grudnia 2008

Protector w SOBOTĘ i... górna polowa tabeli?:)

Hej panowie - już w sobotę 03. Stycznia o godzinie 14.00 gramy z Protektorem, czyli jedną z nasłabszych team'ów nasze ligi! Licze na kolejne zwycięstwo, które może zapewnić nam powrót do zasłużonej górnej połowy tabeli.

Przeanalizujmy sytuacje ->

5 WKT Polska 6 12 4 0 2 40 22 18
6 Bokaro 6 11 3 2 1 33 27 6
7 TietoEnator 9 10 3 1 5 57 48 9
8 Euro Klinkier 8 9 3 0 5 41 45 -4
9 Eppearance-Konsbud 7 9 3 0 4 46 52 -6

WKT gra z Devils (stawiam 50-50), ale mają o wiele więcej bramek, wiec ich raczej nie dogonimy... Bokaro gra z Teamgeist (outsider), niby jest faworytem, ale w Bokaro to nigdy nie wiadomo, zwłaszcza po świętach:-) Tieto z kolei gra z Rehamilem (stawiam raczej na Rehamil), a Euro Klinkier pauzuje.

Nic tylko wygrać... i wracamy tam gdzie nasze miejsce! Pozdro z Aspen :-)

Aktualna tabela oraz zestaw meczów

PS. Dodałem pare gadzetow do blog'a z okazji Nowego Roku - mam nadzieję, ze się spodobają (zwłaszcza ten najwyżej:P). Pozdro!

10 komentarzy:

norbi pisze...

Bedzie bramkarz czyli wielki powrot po 10latach hehe ja tez bede jak zdrowie pozwoli...sereck ty sie zalapiesz jeszcze na jakis mecz w halpie?

czypol pisze...

mnie nie ma w sz-nie w ten weekend.powodzenia.

wski pisze...

ja jestem, nagram program w radiu i jestem
wiem ze nie ma zura i golebia, teraz dochodzi nieobecnosc Czypola:)
kto nastepny??
oby nikt
pozdroo

Lukas pisze...

nie wiem czy to pocieszenie ale ja jestem:P

wski pisze...

moze byc fajna giera:)
z tylu na 2 pozycje krefcik norbo i arek b

z przodu na 2 pozycje ja luko i aras:P

pozdroo i nie uchlewac m isie na sylwa bo do soboty nie wytrzezwiejecie:D

Anonimowy pisze...

jestem,o ile moja zonka w koncu nie urodzi,bo juz po terminie,arekb.

norbi pisze...

hmm widzisz Seba jak to jest z obecnoscia w sezonie...zawsze tak jest ale fakt ze w halp-e fajnie sie gra z 2 zmianami:)
ps.licze na asyste...heh pamietam co mowiles ostatnio ;p

Anonimowy pisze...

jestem na 100% aras

Ernest Sereck pisze...

Norbi, ja wracam pod koniec Stycznia i bede w PL ok 2-3 tygodnie, wiec na co najmniej 2 mecze sie zalapie. O ile nie dostalem 10 meczow kary za ostatni moj popis w stosunku do sedziego:P

Krefcik pisze...

Jestem i zamierzam wytrwac w trzeźwości... do meczu ;)