poniedziałek, 3 listopada 2008

Następny mecz w ND o 13.00 !!!

Hello, już w niedzielę gramy kolejny mecz, tj.:

2008-11-09 13:00 Słoneczny Punkt - Rezerwy - Eppearance-Konsbud

W komentarzach OBECNOŚĆ please!

OK - jeżeli będzie 9 mord do pola to wolnym strzelcem jest MARO, kt. wchodzi najpierw na OBRONE - w minucie 4 (zmiane daje para: Ser/Krefcik), 12 (zmiane daje Norbi/ArekB), a potem na ATAK - 4.IIpołowy (zmiane daje Czypol/Seba), 12 (zmiane daje Łukasz/Araś)!

Obrona lewa: (0 min) Ser / (w 4 min) Maro / (w 8 min) Krefcik / (w 12 min) Ser/Krefcik/Ser... (itd..)
Obrona prawa: (0 min) Norbi/ (w 4 min) ArekB / (w 8 min) Norbi / (w 12 min) Maro / ArekB / Norbi (itd...)
Atak cofniety: Łukasz/Araś/Łukasz/Araś/Łukasz/Araś/Łukasz/ (4 min) MARO/Araś/Łukasz (itd...)
Atak wysunięty: Czypol/Seba/etc.../ (12 min) MARO/Czypol/Seba/ (itd...)

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nowy bramkarz się pojawi

wski pisze...

jestem
jak bedzie 9 mord do pola to wez serek ty pilnuj zmian, bo ostatnio bylo bezsensu i stratny byl arek b

Ernest Sereck pisze...

Dodalem info do newsa... jak sie ma checi to juz sie nie da tego nie zrozumiec !!! Na meczu ciezko mi pilnowac zmian bo wtedy nie moge sie skupic na meczu i grze :(

norbi pisze...

Jestem i oddaje swoja zmiane w8 MIN:) qRwa znowu bedzie ciezko o 3pkt i jak zagramy bez jaj w obronie jak ostatnio to nas rozjada(sloneczny punkt rez.to tylko nazwa a maja 2 silne sklady) jeszcze gorzej a chyba czas sie podniesc...po 2 kleskach z rzedu...

Ernest Sereck pisze...

Norbi mam nadzieje ze zartujesz....

norbi pisze...

z 8 min tak zartuje ale i tak jestem pewny ze wszyscy tego nie rozkminili hehehe...?

Maro pisze...

jestem na meczu:)) i postaram sie zagrac tak jak gram pod balonem we wtorki;pp wreszcie:p szczegolnie ze dostaje szanse:) z przodu:)
Ps.mam nadzieje ze dojade bo neiktorzy tu nie wierza w moje umiejetnosci jazdy bolidem;p pozdro!

norbi pisze...

TRENINGI WTORKOWE ORGANIZUJE KREFCIK!!!qrwa Marek dzwonisz do mnie bluzgasz mnie wyzywasz chlopaku... troche szacunku do starszych kolegow...myslalem ze masz wiecej kultury osobistej.

Maro pisze...

ty jestes smieszny w tym momencie... Norbi kurwa czy ja okazalem chcoiaz raz brak szacunku do ciebie ?? nie . wiec nie wiem o co ci chodzi kurwa zawsze tak gadamy i brechtamy nie wiem co cie dzisiaj ugryzlo... ale ja nei mowilem tego z wsciekloscia badz innymi emocjammi... a po 2 to ja nie dzownilem do cibei po informacje czy jest trening tylko kiro dzwonil czy mozemy wpasc na X'a . a ty mu sam powiedzilaes ze nie ma treningu na 100%. no to po h to moiwsz jak trening jest ja tego nie moge pojac ale nie wazne to nie byly bluzgi takie bluzgi tylk o takie teksty. poza tym nie wiem czem,u gadamy o tym na blogu i jeszce jedno twoj tekst typu bedziemy musieli sie pozegnac to co to ma byc? kurwa bo tym mnie rozjebales. strzala.

Maro pisze...

jak to zle odebrales czyli tak jak ty napisales to sorry. ja po prosu myslalem ze jestes wyluzowany (chyba mam racje)a ty sie spioles. Sorwaka.

Krefcik pisze...

jestem! Maro, podeslij mi smsem nr swojej komorki to unikniemy nieporozumien.Glupio mi prosic Norbiego zeby gdzies dzwonil i informowal o girkach pod balonem, za co dziekuje mu przy okazji;)
Emocje rozladujecie sobie na boisku i bedzie git!

Anonimowy pisze...

w niedziele jestem sobota na trzezwo wiec napewno dam rade wstac:) co to za nowy kiper ma sie pojawic mam nadzieje ze nie z kresliliscie mnie zlisty po ostatnim meczu za ktory jeszcze raz przepraszam.
daniel.

Anonimowy pisze...

a i jeszcze jedno co do giery pod balonem tez byl bym chetny jak by czasmi brakowalo chetnych grajkow do gry to prosze o kontakt 693-460-731
daniel.

norbi pisze...

odebralem to tak ze niby specjalnie wam powiedzialem ze nie ma treningu ale dobra luz i ciezko bylo ciebie zrozumiec bo co qrw.huj gra hali o huj pedaly a obok siedziala mnie kobieta i tak wlasnie sobioe pogadalismy wiec do niedzieli:P

Maro pisze...

bo kirusia telefon ( zlom) po prostu jest sredniej jakosC:) i gowno w nim slychac mozna powiedziec ze gadasz ze soba bo glosnik nie dziala. :) moj numer kom 510847087 .
AAAA jeszce jedno INFO !!!!! UWAGA!!!!!:) JEZELI KTOS JEST CHETNY GRY POD BAONEM WE WT OD 1930 do 21 . proszony jest o uiszczenie chyba 36zl na miesiac!!! z gory. tyle od organizoatora hali wtorkowej!!! jak ktos chetny pisac na blogu ! lub na moje gg 3801311 . Pozdrowka

Ernest Sereck pisze...

Ja jestem chetny ale pytanie - ile to bedzie osob sie na to skladac? Chodzi o to, czy sobie jakos damy rade pograc?:)

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Lukas pisze...

ja nie jestem pewny czy bede na meczu..dam jeszcze na 100% znac...

Anonimowy pisze...

jestem 100% Aras

czypol pisze...

ja oczywiscie tez jestem

Anonimowy pisze...

zagrajmy ten mecz na luzie jak pod balonem,bez hurra atakow na bramke,niech kazda akcja bedzie dopracowana,podania dokladne,pokazmy ze tez umiemy grac zespolowo,arekb.

norbi pisze...

Podpisuje sie i dodam KRYCIE na oddechu a nie 15metrow...