niedziela, 26 października 2008

Devils - Eppe 12:5

Antos Ernest, Antos Norbert, Burnat Arek, Czypicki Piotr, Korwel Łukasz, Kreft Łukasz, Łaba Marek, Markow Kamil, Mazurek Arkadiusz, Roszkowski Sebastian

Bramki: Antos Ernest - 2, Antos Norbert - 1, Korwel Łukasz - 1, Mazurek Arkadiusz - 1

Kartki: Antos Norbert , Czypicki Piotr

To juz tradycja, zaczelismy jak co roku HALPa czyli zenujaco. Ja jednak w innej sprawie; dajcie znak jak z obecnoscia w najblizszy weekend, w sobote jest Swieto Zmarlych i moze ktos wyjezdza na weekenda calego na groby lub do rodziny. Mecze niby maja byc sroda czwartek piatek niedziela, wiec... sa 2 wyjscia, albo gramy w ktorys z wymienionych dni albo prosimy o wolne w weekenda.
Pozdroo
P.S. Gołąb - nie wiem czy pameitasz ale w SIÓDEMKACH obiecales....
P.S. 2 fajnie ze zrobilismy sobie zdjecie:)

12 komentarzy:

Lukas pisze...

ja w weekend nie bede mogl grac...najlepiej w tygodniu;] pozdro

wski pisze...

no i oto mi chodzi
wiec jakby co rola serka by np zagrac w piatek lub w ogole:P
ja w niedziele jade dla TVP Sport robic mecz z ksozalina wiec moge zagrac 9 lub 10 - pozniej juz wajcha:)
a piatek jest ok, czwartek i sroda tez:)

Krefcik pisze...

jeżeli o mnie chodzi to z wymienionych dni nie pasuje mi piątek właśnie...

norbi pisze...

Oby nie czwartek a tak to jestem w tygodniu najlepiej po 20stej...

czypol pisze...

ja w piatek tez kompletnie odpadam. moze bym w czwartek cos wymyslil...a tak to najlepiej zawsze jak dla mnie niedziela, nawet o 9...
z innej beczki - maro - ty piracie, teraz mowie calkiem powaznie - przestan tak zapierdalac ta swoja tigra, bo albo stracisz prawko duzo szybciej niz je zrobiles, albo sie zabijesz czlowieku - nie popisuj sie, bo zycia szkoda, powaga...

norbi pisze...

Maro zacznij tak szybko biegac jak jezdzisz a tak powaznie to Czypol ma racje Bracie moj szkoda zdrowia...

Krefcik pisze...

Maro popieram Czypola! Z czasem zrozumiesz, że dobrze mówi, obyś nie przekonał się na własnej skórze, że ma rację. Jak chcesz się ściagac Tigrą to dawaj na lotnisko na trasie na Chociwel. Będę swoim sedanem ;)

Anonimowy pisze...

Marek nie ma neta więc tego nie przeczyta, przekaże mu jutro :P I spytam się go kiedy mu pasuje. Ja w środę nie mogę od 18-20 mam jazdy a na weekend wyjeżdżam. Mam nadzieję że Gołąb będzie.

kamil

Anonimowy pisze...

moim skromnym zdaniem powinnismy zaczac od zabezpieczenia swoich tylow,bo tracimy coraz wiecej bramek,a potem wykorzystac nasza sile ataku,bo tym stylem to nawet luzersi nas wypunktuja kontrami,poprostu nie mamy obroncow-sami napastnicy.
powinna byc tez wprowadzona zasada ze na meczu nie ma zadnych zabaw typu pietki kiwki z 3 goscmi,bo to jest HALP a nie SLS i grac powinnismy jak na treningach z Devilsami-podania,podania,podania,podania i tak do znudzenia.arekb.

Anonimowy pisze...

Marek nie może w sobotę ani w niedzielę reszta mu pasuje

kamil

wski pisze...

nie mamy meczu w weekend.. tak przynajmniej wynika z terminarza
nasza grupa wszak go nie posiada a inne maja

Anonimowy pisze...

witam panowie i przepraszam za niedziele ale wlaczyl mi sie alkocholik i nie dalem rady:( w ty sezonie juz nie dam ciala. co do meczu to pasuje kazdy dzien tygodnia pozdro.
daniel