niedziela, 28 września 2008

Eppe-Kons - Oldboje 12:6 (4:2)

Jak zwykle szkoda troche końcówki... mogliśmy wygrać wyżej i mniej stracić :P Ale mecz tradycyjnie na relaksie... pełen pozytyw!

Nasz skład: Gołąbek - Marek / Krefcik (gol x 1) / Norbi (gol x 1) - Łukasz (gol x 3) / ArekB (gol x 1) / Ser (gol x 1) / Czypol (gol x 5)

Skład rywali: Chamera Romuald, Grzywacz Piotr, Klimkiewicz Adam, Marczak Tomasz, Pawela Paweł, Radtke Krystian, Radtke Patryk, Wasilewski Przemysław

PS. Porażka Estymatora z Profesją !!!! - I mamy trzecie miejsce, puchar Inter-to-to tuż tuż :-)

4 komentarze:

norbi pisze...

Chcialem nie zapeszac ale 4 wyciestwo z rzedu musi cieszyc a na deser Safanow z Seba w skladzie!12,13 i 14 kolejka stoi mi w gardle bo sklad sie troche posypal i to byl moment ze jest tylko 3-4miejsce NaJwazniejsze jest to,ze gramy coraz lepiej na wiekszym luzie oraz dokladnie konstrulujemy akcje z odpowiednia agresja w obronie.Tak jak mowiles Czypol wszystko mam rozrysowane w laptopie hehe
Dot Halp:Darek Zebal zerwal wiazadla w kolanie ale Krefcika mam y w wysokiej formie wiec sprAwy transferow sa zamkniete,ewent-lista rezerwowych czyli nieplacacych skladki(jednak mozliwosc grania za free nie bedzie juz tak czesta, wiadomo pod dachem jeden mniej w polu,odpadaja tez wakacje,urlopy.Serek mozesz w wolnej chwili dac posta dokladnie z lista coby sie okreslili wszyscy chetni na Halpa acha Krystian Migon pamietaj zeby sie okreslic do piatku bo musze miec czas ewentualnie poszukac zmiennika dla Golebinho. To tyle sie napisalem pozdr.

Anonimowy pisze...

zgadzam sie z toba norbi gra wychdzi coraz lepiej jak zagracie tak samo jak wostatnim meczu a ja bardziej z koncentrowany to stefanow nie bedzie mial nic do powiedzenia:)
ps.z tym logowaniem jest przejebane zalogowalem sie niedawno i bylo w porzadku a teraz wyskakuje ze haslo nie prawidlowe.
daniel

Anonimowy pisze...

Dużo musiałem się nagłowić bo najchętniej zagrałbym w 2 drużynach ;) z wami mi dobrze i z kumplami z pracy tez będzie dobrze. Wybrałem logicznie bo szkoła mi się zaczęła wiec rzadziej grac mogę no i praca dodatkowo .... w drużynie zakładanej przez moja ekipę z pracy grac będę częściej bo z góry grafik mi ułożą.Jeśli jest możliwość żebym grał u i was i w 2 teamie to zagram w 2 i jak będę mógł to będę na meczu.Więc Norbi masz zielone światło ale możesz się dowiedzieć czy jak będziemy w innych grupach czy mógłbym grać też u was.Krystian

norbi pisze...

Krystian jest mozliwosc pod warunkiem ze w zespole ktory powstaje bedziesz sie nazywal Andrzej Rycak:)A tak serio to logicznie nie ma takiej mozliwosci a zielone swiatlo otwiera sie dla Kamila...PS.Moze bedziemy razem w grupie:PPP