piątek, 4 lipca 2008

Eppe-Konsbud - Devils 8:8 (4:5)

OPIS: Dużą niespodzianką zakończyło się spotkanie pomiędzy 3 w tabeli Eppearance-Konsbud i zamykającymi stawkę drużyn w tej grupie Devilsami. Pierwsza połowa była bardzo wyrównana. Goście po wzmocnieniach transferowych sprawiali bardzo dobre wrażenie, prowadząc w pewnym momencie 4-2. Później przebudzili się gospodarze i wyrównali na 4-4, ale ostatnie słowo należało do Devilsów, którzy na sekundy przed końcem strzelili gola na 4-5. Druga odsłona to pogoń wyniku przez Eppearance. Goście cały czas grali z ogromnym zaangażowaniem, przez co rywale musieli bardzo się napracować, żeby nie przegrać tego meczu. Do samego końca trwała obustronna wymiana ciosów, zakończona ostatecznie sprawiedliwym podziałem punktów.

Sklad: Burnat Arek, Czypicki Piotr, Korwel Łukasz, Łaba Marek, Markow Kamil, Mazurek Arkadiusz, Roszkowski Sebastian, Zima Damian

Bramki: Czypicki Piotr - 2, Mazurek Arkadiusz - 1, Roszkowski Sebastian - 4, Zima Damian - 1

Jakis komentarz od uczestnikow?:-)

6 komentarzy:

Maro pisze...

jestem z kamilem:)

wski pisze...

a napewno nie ma za tydzien jeszcze jednego meczu??
mi sie wydaje ze ebdzie
co do niedzieli to jestem ze sciagaczem i na kolanie i zobacze jak bede wygladal bo wciaz troche boli...

Krefcik pisze...

Dolaczam sie do absencji (Norwegia)... Za tydzien na Seepoint jednak juz bede.

Lukas pisze...

ja bede po weselu ale bede;)))

czypol pisze...

jestem

czypol pisze...

rzeczywiscie remis sprawiedliwy. z tymi wzmocnieniami devilsi jeszcze sprawia niejedna niespodzianke, wiec mozemy liczyc rowniez na potkniecie seepointa czy kasanowa, tzn safanowa z nimi.
mecz byl niezly i pomimo upalu naprawde szybki. dobrze ze mielismy sebe, ktory z kazdej pozycji cos potrafil wlozyc. teraz trzeba powalczyc z seepointem, wiec niech frekwencja nie zawiedzie, stawia sie ci co moga, w tym krystian, zeby nas bylo 9...