środa, 18 czerwca 2008

TRENING WTOREK 21:30

Giera z kochanymi rywalami...ale zawsze mozna pobiegac sobie.
Jak z obecnoscia prosze o komentarz.

AKTUALNE TYPOWANIE:
Day11 - Grupa śmierci na finishu
Day12 - Kończymy faze grupową!

UWAGA! OD DZIS NIE UZNAJE KOMENTARZY ANONIMOWYCH. ZAKŁADAM BLOKADE, BO KTOS SPAMUJE albo nie potrafi ogarnac, że jak zapoda anonimowy komentarz, to ciężko się domyślić jak sie nazywa... :)

Link aby założyć darmowe konto Google (bardzo szybko - 30 sekund). Interface ma JEZYK POLSKI, wiec nie powinno być problemów.

7 komentarzy:

norbi pisze...

Mnie raczej niebedzie bo wybieram sie za szczecin na caly dzien.Aras PROSBA o zebranie szmalu ale postaram sie dojechac...
POZDR.

wski pisze...

mnie tez nie ma
moja noga ma kolory teczy i sie przyda przerwa

czypol pisze...

jestem

aras pisze...

ja też nie wiem na 100% czy dam rade przyjść, ale sie postaram

norbi pisze...

ZNOWU JEST BAJKA TA SAMA ZE MAMY NA TRENING 4OSOBY...ZAJEBISTE DZIEKI TYM KTORZY DALI ZNAC na blogu lub zwyklym jeb.smsem!!!:(((

czypol pisze...

norbi tylko daj znac jak bedzie za malo chetnych zeby ewentualnie odwolac ten trening bo mecz sie straci bez sensu...a tak przynajmniej cos by sie uratowalo...

norbi pisze...

czypol uzbieralem ludzi...mam tylko ALE do tych co byli na blogu i olali moja prosbe o komentarz...!!!