środa, 6 czerwca 2007

Mecz 2 dni pozniej...WTOREK Godz.23!!!

Druzyna Futsal team poprosila o zmiane terminu meczu z 08.06 (niedz) na 10.06 godz 23.(najblizszy WTOREK)




Dla nas panowie jest to dobry termin,poniewaz w niedziele musielibysmy walczyc bez Seby oraz Lukasa co byloby duzym oslabieniem...oczywiscie koszt pokrywaja sami z wlasnej kieszeni.

komentarzyk prosze jak z obecnoscia?
PROSZE ZEBY KAZDY MIAL NA MECZU DOWOD OSOBISTY LUB JAKIS DOKUMENT ZE ZDJECIEM!!!

Silnie i TWARDO w obronie plus Skutecznie w ataku to "MOTTO" na dzisiejszy MECZ!!!

11 komentarzy:

Lukas pisze...

jestem ;)

Anonimowy pisze...

Jestem razem z kamilem

Anonimowy pisze...

ja tez jestem
czypol

Anonimowy pisze...

jupitery..nowe buty...moze jakas brameczka,oj bede,Arekb.

Ernest Sereck pisze...

Oj pozazdroscic, pozazdroscic.... a ja na zeslaniu w kraju, gdzie futbol zwie sie soccer i jest tak popularny, jak w Polsce lyzwiarstwo figurowe mezczyzm na czas z przeszkodami... A za oknem 1 stopien celsjusza :-) Nic tam - PANOWIE KOLEJNE TRZY PUNKTY !!!! Pozdro !!!

Anonimowy pisze...

tez raczej bede .Krystian

Anonimowy pisze...

też jestem,chociaż baaardzo nie lubie grać o tej porze i przy jupiterach:(
Aras

norbi pisze...

Jestem.Darek tez potwierdza "sms" bo nie ma dostepu do neta.

Anonimowy pisze...

ja tez jestem
damian

norbi pisze...

qrde ale devilsi dostali w pizd...od czarka,szkoda bo liczylem na niespodzianke

Anonimowy pisze...

grali bez zmian,nie ma co sie dziwic.arekb.