wtorek, 27 maja 2008

2008-05-30 Profesja - Eppearance-Konsbud, PT godz. 21:00 !

Mecz z Profesja kolejnym waznym meczem o 3pkt. Rywal wystepuje po raz pierwszy w SLS-ie, jednak sezon HALP-u ukonczyl dokladnie tak jak my czyli na 5 miejscu.

W skladzie maja uwielbianego, szczegolnie przez Serka oraz Sebola- Redaktora naczelnego v.pl... Darka Pinkowskiego.

Uwage zwracam na pojedynek strzelcow obu druzyn Seby z Pawlem Lawrowskim... najlepszym strzelcem naszego rywala.

Naszym sukcem bedzie koncentracja oraz dobry rozruch juz przed 1 gwizdkiem sedziego.

Sklad na dzisiejsze spotkanie:
gk:Krystian,golab
obr-norbi,maro,damian,darek
pomoc-lukas,burek
atak-aras?,seba,czypol

12 komentarzy:

Maro pisze...

jestem:)

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Anonimowy pisze...

ja tez jestem :) i mam nadzieje ze nie dam plamy
damian

Lukas pisze...

jestem ;)

wski pisze...

jeeestem too:P

Anonimowy pisze...

jesli w pracy nie wywina numer to tez jestem

norbi pisze...

W pracy wywijaja numery najczesciej Krystianowi,wiec wnioskuje ze to twoj komentarz?Daj znac jak najszybciej bo inni czekaja...

Anonimowy pisze...

co do pojedynku snajperow,z mojej strony Sebik mozesz liczyc na pare asyst,inni rowniez abys za daleko nam nie uciekl w statach.arekb.

Ernest Sereck pisze...

Ja znow raczej nie dojade ale prosze o SMS'a z wynikiem :)

Anonimowy pisze...

ja nie mogę. wyjeżdżam jutro popołudniu poza Szczecin.

Anonimowy pisze...

ja jestem
czypol

Anonimowy pisze...

sorki chlopaki za swojaka,ogolnie mecz w moim wykonaniu "the best",za to reszta ekipy az milo bylo popatrzec z boku jak pila chodzila,oby tak dalej; arekb.