środa, 2 kwietnia 2008

TRENING WTOREK 21:30

1GIERA NA BOISKU OTWARTYM:)))) (Nareszcie pilka nr5 i strzaly za plot:)) !!! Wakacie, pracA, rodzina ,dzieci oraz kochanki...jednym slowem jestem jak mam czas- treningi odbywac sie beda co 2 tygodnie, z obawa doplaty z wlasnej kieszeni(w halpie jakos udalo sie ze jestem -20pln tylko:)...ciekawe jak przemo:PPP

male sprostowanie do posta ponizej:)wiadomo prima-aprilis jest 1kwietnia i sezon zaczynamy od 3 ligi wraz z wakacyjna zabawa :))) Tym samym pozdrawiam tych co sie dali nabrac a szczegolnie Mareczka:))))

ps.pisac panowie komentarz jakis bo niewiem czy ktos zyje sls-em czy jak???
CZY KTOS WIE COS NA TEMAT GRY DEVILS w sls ???(wiadomo co za tym idzie...2 osoby mniej)...PROSZE ZAINTERESOWANYCH O INFO...BO ZNOWU ZOSTANIEMY Z 1 ZMIANA W pieciu meczach!!!!

7 komentarzy:

Ernest Sereck pisze...

Godzina ligowa - jestem na 100%, juz sie nie moge doczekać jak bede leciec za piłką w krzaki przez płot i poparze sobie łydki pokrzywami :)

Anonimowy pisze...

mnie nie ma:( jestem na Prawku:D peace MARO

Anonimowy pisze...

ja jestem,z innej beczki,Stygi i Oktawian raczej zglaszaja sie z Devilsami wiec z nami grac nie beda.arekb.

Ernest Sereck pisze...

Ja wiem, ze DEVILS sie zglosili i sa z nami w grupie.

Ernest Sereck pisze...

Posty nr 4-8 zostały usunięte przeze mnie (moja suwerenna decyzja).

Anonimowy pisze...

jest 2 chlopakow od Wilka ktorzy bardzo dobrze graja w obronie,wiec moze ich zamiast Stygiego i Oktawa przytulic do ekipy E-K???arekb.

norbi pisze...

AREK ZAPROS NA TRENING WE WTOREK TYCH CHLOPAKOW