niedziela, 16 marca 2008

SZCZECIŃSKA LIGA SZÓSTEK już za 3 tygodnie!

Już za trzy tygodnie inauguruje SZCZECIŃSKA LIGA SZÓSTEK, sezon 2008! Startujemy znów w trzeciej lidze. W komentarzach prosimy jak zwykle o info dot. pomysłów/uwag/skarg i wniosków, oraz - co najważniejsze - kto się zgłasza, kto ewentualnie urlopuje!

Pamiętacie ostatni sezon? - Eppearance wiceliderem :-) /klikać na linka, póki jeszcze jest/


PS. Co do kasy, myślę, że składki będą znów około 100 PLN. Mamy debet około 400 zł na koncie, poza tym trzeba kupić obiecane stroje bramkarzom :-) Koszt ogólny wpisowego to 2400,00. Składkowych osób będzie około 14-15 (urlopy, wyjazdy, etc...)

Wklejam na pamiątkę tabelę ostatniego sezonu w mega-zajebiście-trudnej grupie :-)



13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oczywiscie pisze sie na SLS razem z kirusiem kolesiem ktory byl na ost. sparingu w czwartek. jest chetny:) MARO

wski pisze...

uprzedziliscie mnie:)
mialem zalozyc temat z zapytaniem co z SLS
kto gra, kogo nowego bierzemy itp??
ja oczywiscie jestem i licze ze szkielet zostanie czyli
golab debik
norbi serek maro krefcik arek b kuba
czypol aras zuro ja
no i teraz mysle co dalej
i pytam o kilka kandydatur:
darek zebal
stygi - graja luzersi?
no i wiadomo ze z 2 nowe mrody moga dojsc ale bez rpzesady jak zawsze w przypadku SLS
pzodroo

wski pisze...

kurwa:D:D devilsi nie luzersi:)

norbi pisze...

Treningi na slsie-jak pisalem juz wczesniej chcialem wynajac boisko ale nie ma takiej mozliwosci bo terminy przechodza z roku na rok wszystkich druzyn.napisalem juz ogloszenie ze potrzebujemy sparing-part.do halpu i niebawem powinno sie ukazac to ogloszenie...co do nowych zawodnikow to potrzebujemy jeszcze bramkarza oraz obronce tj.minim...tak jak mowisz serek ludzi zawsze brakuje...(piersze 5 kolejek halp)

Anonimowy pisze...

Stygi chce z nami grac,Oktawian tez,mysle ze sie przydadza.arekb.

Krefcik pisze...

Tak dla formalności. Piszę się na granie w SLSie. Niestety do sierpnia będzie tak, że więcej mnie nie będzie niż będę, jednak zależy mi żeby być częścią drużyny.

Anonimowy pisze...

Piszę się na lato, oczywiście. W czerwcu jadę jednak na 10 dni na ME, więc 1, może 2 kolejki opuszczę.
Przemo.

norbi pisze...

Jestem za oktawem oraz lucio jak najbardziej... do nich dojdzie mlody od mara wiec zostanie potrzeba tylko 2 keepera

norbi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ja jestem chetny czyli brakuje jednego kipera:)
golab

norbi pisze...

ROBIMY starania w sprawie KEEPERA Chyba bedzie nim koles z schenkera...ktory ponoc zastapi mnie rowniez w darciu mordy:)
NATOMIAST BARDZO PROSZE POZOSTALE OSOBY O KOMENTARZ...CZY GRAJA Z NAMI bo czasu malo...oraz twarzy do grania

Anonimowy pisze...

jestem do dyspozycji na sls ale około sierpnia wyjazd w świat na 4 miesiące-podobnie jak w zeszłym roku

Anonimowy pisze...

aras