czwartek, 6 marca 2008

Nudy na blogu... więc wklejam opis meczu z Devils

ZA HALP ->

Mecz stał na niskim poziomie. Nie można było jednak odmówić obu drużynom zaangażowania i ambicji. Do przerwy niewiele się działo na boisku, brakowało tego co w futbolu najważniejsze czyli strzałów na bramkę. Pierwsza połowa zakończyła się skromnym prowadzeniem Eppearance. W drugiej połowie meczu oba zespoły poprawiły skuteczność pod bramkami. Devils wygrało tę część spotkania w stosunku 5-3 czego główną zasługą była bezmyślna postawa jednego z zawodników gości. Najpierw odepchnął on przeciwnika bez piłki za dostał 2min a po powrocie z ławki kar kopnął innego leżacego na boisku. Tym razem osłabił swój zespół na 5min z czego skrzętnie skorzystali gospodarze wygrywając ostatecznie mecz 5-4.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kto chce pograć w weekend na świeżym powietrzu na bezrzeczu?Jest tam takie boisko jak na halpie i można by pogierzyć w sobote lub niedzielę :) KUBUŚ BUBUŚ

norbi pisze...

JAM byc chetny ale kostka jeszcze opuchnieta:(
opis meczu oddaje wszystko...KUBA jest dobrym halpowcem mysle ze za bardzo chcial z zaprawionymi(wiedzieli z trybun ser i norbi) oraz z devils pchac do przodu...
obrona kubus obrona tam jestes the best!!!(pamietamy twoja gre w SLS)

mysle ze 3-4 polowy takie jak pierwsza z devils (gra obronna) i dogrywanie tego z madra skuteczna gra w ataku...dalyby nam 4pkt

ALE ROZGRYWKI SLS-u IDA WIELKIMI KROKAMI...

Anonimowy pisze...

może masz rację, ale powiem Ci szczerze, że ja bardzo lubię rozgrywać, nie grać w ataku tylko rozgrywać. To moje zapędzanie się do przodu było wynikiem złego wyniku. Przegrywaliśmy więc trzeba było pchać do przodu :( druga sprawa to ostatnio nie jestem w najlepszej formie i stąd moje głupie straty i błędy i w żadnym wypadku się nie usprawiedliwiam tylko wyjaśniam czemu tak słabo grałem. A i jeszcze jedno, nie chciałem kopnąć tego gościa, chciałem kopnąć sobie noga w powietrzu bo czasem tak robię, a on wtedy wyprostował kolano i przez przypadek go uderzyłem i pewnie nie zrobił tego specjalnie, ale wyszło tak jakbym bym debilem i go specjalnie kopnął. Przepraszam za to drużynę. Mam nadzieję, że w SLS pójdzie nam lepiej. Tak sobie myślę że potrzebujemy więcej miejsca do gry i powinno być lepiej. KUBA

Anonimowy pisze...

Kuba napisz cos wiecej o tym boisku to sie kilka osob zorganizuje,miejsce,czs,ile kosztuje itp.arekb.

Ernest Sereck pisze...

Ja jestem chętny, daaaawno nie gralem na powietrzu :-) Najlepiej w ND !!!

Anonimowy pisze...

OK W NIEDZIELE GRAMY Z WKT NA DUZYM SPARING PISAC KTO CHETNY.GODZ 15.30 POLICE,JA MOGE ZABRAC 2 OSOBY.

Anonimowy pisze...

arekb.

Anonimowy pisze...

Jestem, ale co to znaczy na duzym? (chodzi o duze w sensie SLS czy duze w sensie 100x40 metrow:P) ??? :)

Anonimowy pisze...

w sensie po 11,a jak bedzie malo to na jednej polowce.arekb.

Anonimowy pisze...

wiadomosc dla obecnych i przyszlych Palpowcow,w tym sezonie gramy w pierwszej lidze,poniewaz ekipa Dretana sie wyscofala z rozgrywek,a my jako ze gralismy z nimi pamietny baraz wchodzimy w ich miejsce.arekb.