środa, 6 lutego 2008

8WALECZNY w kadrze na mecz z tankka...????????

Jak widac do gry 4 w polu +keeper jest potrzebna duza ilosc zawodnikow...(nie jak przed sezonem 8 max i zajebiscie)...NAJWIECEJ DO GADANIA W TEJ KWESTII MYSLE ZE MAJA- SPONSORZY... %%%SZMALU,CZYLI- zuro oraz serek.Jednak moim zdaniem, cala druzyna powinna decydowac o tym,kogo zaprosimy na arcy-wazny mecz z zespolem,ktory spokojnie bedzie walczyl o awans Z2 do1 ligi.
MOJE PROPOZYCJE I PROSBA O KOMENTARZ WSZYSTKICH.............!!!!!!!
1.MARCIN WYSOCKI(z kazdym meczem coraz lepiej,wpadka z tel,ktora naprawde zabolala chyba wszystkich)
2.Darek Zebal(zawsze waleczny,na treningach az pali sie do gry...troszke brakuje mapy,ale to dotyczy rowniez kolegi wyzej)
3.Rafal Chabasinski(ktory sam na treningach mowil mi ze forma przyjdzie z wiosna na rozgrywki SLS)
4.INNE PROPOZYCJE
ps.arek burnat ja ciebie dalej widze na pozycji obroncy,ktory rozwala akcje rywala i dogrywa dokladne pilki ...

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jeżeli liczy się mój głos oddany z zaświatów, albo Mordoru jak kto woli, to ja bym oddał go na Darka. Skoro widać, że chłopak chce grać, a nie ma zbyt wiele okazji by pokazać się w meczu o stawkę (i to nie byle jaką), to myślę, że to jest jego czas! ;-)
Oczywiście, kto by nie zagrał liczę na zwycięstwo i naturalnie zasiądę przed moim laptopem by śledzić jak wam idzie!
JEBAŁ DZIADEK BABKĘ W ŁEB...

Anonimowy pisze...

ja tez proponuje darka:) niech mu murawa lekka bedzie:D hehe pozdro!

Anonimowy pisze...

witam rozumiem ze nie chodzi tylko o mecz z "tanka" tylko ogolnie o calasc kadry.. jesli chodzi o mnie to uwazam ze kazdy z druzyny zaliczal wpadki kazdy dal chc raz plame wiec wydaje mi sie ze nie ma co skreslac Marcina chlopak coraz lepiej zaczol ogarniac i wydaje mi sie ze powinien dostac wiekszy kredyt zaufania od druzyny to tyle co o odemnie.

Ernest Sereck pisze...

Darek

Anonimowy pisze...

ja uważam że powinno być zawsze góra 8 do pola i niestety trzeba wierzyć tej osemce, że będzie, oczywiście po potwierdzeniu przyjścia. Co do osoby która powinna zagrać z takane uważem, że powinien zagrać człowiek w najlepszej obecnie formie.

norbi pisze...

kuba mydlisz za mocno...pisz kto jest w tej formie???bo poziom darek-rafal-marcin jest moim zdaniem wyrownany...kazdy z nas gra lepiej-gorzej od dnia ...mysle ze sukcesem najwiekszym jest DRUZYNA(czyli zgranie,ambicja,porozumienie sie na boisku)

Anonimowy pisze...

ja stawiam na Darka,w ataku jest nas duzo a z tylu bedzie kupa roboty,Marcin tez powinien przyjsc,bo na takich meczach nigdy nie wiadomo co sie moze stac,mlodzi to nie jestesmy....no moze nie wszyscy
P.S. zgadzam sie z Norbim ze i tak gra druzyna,ktos moze miec slabszy dzien i trzeba go bedzie zastapic
P.S.2.Krefcik skoro juz tam zawedrowales to zalatw nam jakies czary u szarego lub bialego Gandalfika,przydadza sie w niedziele...i polam kciuki

Anonimowy pisze...

Ad.pkt4-Norbi ja chetnie zagram z tylu i tak juz mnie skazaliscie na ta niewdzieczna pozycje,ale na SLS-ie nie dam sie przerobic na obronce.

Anonimowy pisze...

zdecydowanie darek.
marcin w. moim zdaniem juz pokazal na co go stac i mimo ze emocje opadly to nadal ja nie widze go w druzynie.

Anonimowy pisze...

Debik bedzie?

norbi pisze...

debik bedzie wczoraj z nim gadalem...

Anonimowy pisze...

bedzie bedzie, zaraz po turnieju w bialogardzie wracal do szczecina, tak wiec jutro trzeba sie skupic bo jest szansa!