środa, 20 lutego 2008

HALP 2007/2008 - Runda II - Kolejka 6 / 2008-02-24 14:00, Zaprawieni Reanimacja - Eppearance-Konsbud

... czyli rewanż za mecz, który był naszym przełomowym w tym sezonie (4-3 dla nas, gol już po czasie regulaminowym). Jedwabna koszula Norbiego, w której wystąpił z powodu braku stroju, przeszła do historii piłki nożnej tuż obok takich symboli jak ręka boska Maradonny czy zalane deszczem boisko w pólfinalne Polska - Niemcy MŚ 1974 ...

W komentarzach prosimy jak zwykle o info co do obecności!

SKŁAD:
Dębik (?) - ArekB, Kuba, Maro, Krefcik - Araś/Czypol - Seba/Zuro Tomba

Pauza:
- Norbi (choróbsko)
- Ser (choróbsko)

20 komentarzy:

wski pisze...

obecny
a wy pameitajcie o zorganizowaniu DEBIKA:) golab pisal ze wraca w pon

Anonimowy pisze...

Jestem kurwa zagarnaimy 3pkt.:D Peace

norbi pisze...

ja mam 39 temp.wiec raczej nie zagram ale wezme koszule jedwabna ze soba wrazie cooo....:))

Anonimowy pisze...

ja jestem,arekb.

Anonimowy pisze...

a zapomnialem sie podapisac MARO 2 wiad:D moja:D

Anonimowy pisze...

bede KUBA R

Krefcik pisze...

Kurna jestem!!!! :)

Anonimowy pisze...

Mam pytanko apropo czwartkowego sparingu.!! jest giera jutro?? zeby nie bylo ze ktos znowu da posta 30 min przed giera:p z gory dzieki za szybka odp. peace . MARO

norbi pisze...

giera jest co tydz.w poniedzialki u zura....moje sa w co 2czwartek i posta zawsze zapodaje 2dni wczesniej...jutro giery nee maa

Anonimowy pisze...

jestem. czypol.

Anonimowy pisze...

ja jestem mysla z wami i trzymam kciuki za 3-y punkty... a co do koszuli to jeszcze buty kupione na barze musza byc:) golab

aras pisze...

hehe ja do tej koszuli i butów Norbiego dodałbym browarki,ktore przed "wejsciem smoka"na boisko spił:))Ja oczywiście jestem i walcze do końca na meczu!!!pozdro

norbi pisze...

co to jest TOMBA???nowa ksywa dla zura ???

Ernest Sereck pisze...

Alberto Tomba

wski pisze...

jakies wiesci co do obecnosci niejakiego keppera, jubilata sprzed tygodnia DEBIKA??
muuusi byc bramakrz, jak nei to norbi z goraczka musi sie posiwecic sie i chhhooooyy:P

norbi pisze...

debik pisal ze bedzie

Anonimowy pisze...

No to mieliscie bramkarza takiego, ze na zawsze zapadne w pamiec. sorry pany za moja interwencje poza polem:/

Anonimowy pisze...

Przestan. jebac debik. 1 hujowa interwencja wiosny nie czyni. patrz ile wybroniles. nie spinaj sie:) bylo dobrze. Zreszta caly zespol dal dupy. Maro

Anonimowy pisze...

jaki wynik po dzisiejszym z tego co widac to nie za wesolo:(
golab

Anonimowy pisze...

Debik w porownaniu z nami zagrales jak boss,za szybko uwierzylismy w te 3 pkt,arekb